Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 777 002 249 nebo e‑mailem na info@rzvitkovice.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 777 002 249 nebo e‑mailem na info@rzvitkovice.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den. Nabízené pokoje v hlavní budově mají sociální zařízení
vlastní nebo společné? Bohužel se mi tato informace nepodařila dohledat.
Děkuji za odpověď. H.
Rekreační zařízení Vítkovice
Dobrý den všechny pokoje mají vlastní sociální zařízení
Petra Gajdáčková
Dobrý den, pane Karle,
Vámi nabízená alternativa by byla zajímavá pokud by se jednalo o letní
pobyt více lidí. V zimě se dvěma dětmi pobyt ve velké chatce (pro
8 osob) nevidím jako šťastný nápad, navíc v součtu ubytování+ strava
je tato varianta přes Slevomat dražší, než kdybych si pobyt s dětmi
v třílůžkovém pokoji s polopenzí objednala za standardní cenu přímo
přes stránky penzionu.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro. Děkuji Vám za dotaz. Vycházím z nabídky, kterou
máme na Slevomatu. :) Poradím Vám, že nejrychleji získáte kalkulaci ceny,
pokud kontaktujete přímo poskytovatele na telefonním čísle:
+420 777 002 249. S Přáním krásného dne, Karel
Petra Gajdáčková
Dobrý den, v případě, že bych chtěla pobyt zarezervovat pro sebe a
dvě 12-ti leté děti a současně si připlatit i večeře, jak mám zadat
rezervaci? Nabídka je nastavena na 2 osoby a třetí nejde doplnit.
Petra Gajdáčková
Doplnění dotazu – ještě jsem zapomněla dopsat. Na stránkách
penzionu máte uvedeno, že součástí sauny je vířivka, dá se přímo při
objednávce pobytu zarezervovat pouze vířivka bez vstupu do sauny?
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro. Děkuji Vám za dotaz. V tomto případě Vám
doporučím zakoupit variantu číslo dvě: Ubytování v chatkách bez stravy,
kde je možné navolit dospělou osobu a dvě děti ve věku 12 let. Je také
možné přikoupit snídaně 110 Kč/osoba/noc a večeře 150 Kč/osoba/noc,
doplatíte na místě. Informaci o stravě doplňte, prosím do poznámky při
vytváření rezervace, nebo se domluvte s poskytovatelem na
+420 777 002 249. Ohledně rezervace vířivky je nezbytné včas
kontaktovat poskytovatele kvůli obsazenosti. S přáním krásného
dne, Karel
Alena Maxianová
Dobrý den,v nabídce na slevomatu máte 2 noci se snídaní,ubytování
v hlavní budově s vlastním sociálním zařízením.Dle telefonického
sdělení máte ale jenom čtyřlůžkové a sestiluzkove pokoje a dvě osoby do
nich nedavate. Korunu tomu dávají Vaše webové stránky,kde máte v nabídce
třílůžkový pokoj s balkonem a taky v textu uvádíte,že některé pokoje
jsou s balkonem. Chci si koupit výše uvedený poukaz na termín 6–8.8.
,případně 9–11.8. Jsou tyto termíny volné a můžete mi rezervovat pokoj
s balkonem nebo v přízemí s přímým výstupem ven?
Rekreační zařízení Vítkovice
Dobrý den,
termíny si můžete ověřovat online. Vami zvolené termíny jsou bohužel
obsazeny.
Alena Maxianová
Dobrý den, mám zájem o dvoulůžkový pokoj s balkonem.Mate takové?
Rekreační zařízení Vítkovice
Dobrý den 2 lůžkové pokoje s balkonem nemáme. Jan Hrčka
Martin Hanák
Dobrý v provozu sauna je
Slevomat.cz
Dobrý den, Martine. Děkuji Vám za dotaz. Sauna je v provozu. :)
S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Nabízené pokoje v hlavní budově mají sociální zařízení vlastní nebo společné? Bohužel se mi tato informace nepodařila dohledat. Děkuji za odpověď. H.
Dobrý den všechny pokoje mají vlastní sociální zařízení