Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Relax v polských Tatrách: snídaně či polopenze a neomezeně bazény i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 182 024 023 nebo e‑mailem na rezerwacja@kasprowy.pl.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš email pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Doplatek za děti se vypočítá automaticky po zadání objednávky.
- V každém pokoji je možná pouze 1 přistýlka. Při ubytování se dvěma dětmi se informujte o dostupnosti pokoje vyššího standardu (za doplatek) předem na recepci.
- Děti do 14 let mohou využívat prostory vodního a saunového centra výhradně pod dohledem dospělé osoby, která je za ně odpovědná. Starší děti mohou na odpovědnost svých rodičů / zákonných zástupců využívat vodní a saunový svět i samostatně.
- Domácí mazlíčci: 150 PLN/noc (potřebný je i očkovací průkaz zvířete)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: od 50 PLN/den (nehlídané parkoviště: 50 PLN/den, hlídané parkoviště: 70 PLN/den, garáž: 100 PLN/den)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den chci se zeptat ,dal by se tento pobyt napsat na fakturu?Platilo by se to z Fksp ,Bohužel neumím řeč .Děkuji moc Katka
Dobrý den, Káťo. Děkuji Vám za dotaz. Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Poradím, lze poskytovatele kontaktovat i jazyce českém, jsou na to zvyklí. :) Pěkný den
Dobrý den, chtěla bych využít voucher od 11–14.3.2022, ale bohužel
nabídka je platná pouze do 13.3.2022, jak to prosím vyřešit? Děkuju
Pěkný den
Dobrý den,lyžování je přímo u hotelu?A geotermální koupaliště je také vedle hotelu a i v zimě.Děkuji
dzień dobry, Kąpielisko geotermalne jest czynne tylko latem, July, August. cały rok jest czynny basen i strefa SPA & Wellness wewnątrz hotelu. Zapraszamy
Dobrý den, rád bych využil možnosti ubytování pro 2 dospělé a 2 děti ( 12let a 9 let) v termínu někdy půlka března. V kalkulaci pro ubytování je mi ovšem dovoleno jen 1 dítě. Není v nabídce i prostornější pokoj? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Jiří, Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat. Jak je uvedeno v sekci Děti: v každém pokoji je možná pouze 1 přistýlka. Při ubytování se dvěma dětmi se informujte o dostupnosti pokoje vyššího standardu (za doplatek) předem na recepci. Recepci můžete kontaktovat na e-mailu: rezerwacja@kasprowy.pl či tel.+48 18 202 40 23. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi to vyřešíme za Vás. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Kneippuv chodník
Dobrý den, doporučíte mi prosím nějaký hotel v Beskydech, popřípadě
v Polsku (Zakopané, Polské Beskydy) kde je součástí wellness i tento
chodník?
Dobrý den, Lucie. Děkuji Vám za dotaz. Prověřím pár nabídek u nás ve Vámi zvolených lokalitách a zašlu Vám e-mail. :) S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
o jaký typ pokoje se prosím jedná? Standard neb Deluxe?
Dakuji
Dobrý den, Davide. Děkuji Vám za dotaz. Na výběr, máte hned několik typů pokojů: Apartmán (45 m²), Pokoj Deluxe, Pokoj Deluxe (20 m²), Pokoj Deluxe s balkónem a výhledem na Tatry, Pokoj Deluxe s balkónem a výhledem na Tatry (20 m²) – záleží na dostupných kapacitách.
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S Přáním krásného dne, Karel