Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením rezervace.
Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po nákupu voucheru výhradně na e‑mailu info@krosnov.cz, informace na tel. +420 725 001 199 nebo +420 483 323 053.
Při objednávce uveďte kód zakoupeného voucheru.
Check-in je od 16:00 do 20:00, check-out do 10:00.
Při koupi otevřeného voucheru si ověřte dostupnost vícelůžkových pokojů před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat chtěla jsem udělat rodičům rados že by jsme sem
celá rodina odjela si pořádně odpočnut je možnost storno poplatku? předem
děkuji za odpověd.
Slevomat.cz
Dobrý den, Natálie, informace týkající se storna naleznete v nabídce
po rozkliknutí sekce Storno Podmínky. Přeji Vám krásný den,
Tomáš :)
Lenka Sněhotova
Dobrý den dá se v blízkosti chaty bobovat? Děkuji za odpověď
Horská chata Krosnov
Dobrý den Lenko, hned vedle chaty je parádní kopec, kde se dá
bobovat. :)
Kateřina Mannová
Dobrý den, rádi bychom k vám přijeli v termínu od 12.2., –
19.2. ale vidím, že je volno už jen od 16.2. – 20.2., je to tak? Druhý
dotaz je, zda by bylo možné ubytovat dva dospělé a 4 děti (16, 15, 14 a
6 let) na jednom pokoji. R8di bychom polopenzi i saunu, jako je v nabídce.
Moc děkuji za odpověď. K. Mannová
Horská chata Krosnov
Dobrý den Kateřino, ano, je to tak, kapacita je vyprodaná. Od 16. 2. do
20. 2. je volný 5 lůžkový pokoj, kam můžeme dát přistýlku, pokud Vás
bude 6. Případně máme volný pokoj č. 11 od 14. 2. – 20. 2., který
je 4 lůžkový a v podkroví je místo pro 2 osoby. Přeji hezký den.
Libuše Fialová
Dobrý den, byla by možná při polopenzi, nějaká alternativa při
bezlepkové dietě.
Slevomat.cz
Dobrý den, Libuše, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na
provozovatele na e-mailu: info@krosnov.cz
či tel. +420 483 323 053. Jistě naleznete společné řešení. Přeji
Vám krásný den, Tomáš :)
Jitka Balounová
Dobrý den,
máte volno v týdnu od 12.2. – 19.2.? Byli bychom 2 rodiny, 4 dospělí
5 dětí.
Ideálně na 3 noci.
Děkuji moc za odpověď.
Balounová
Horská chata Krosnov
Dobrý den paní Balounová, ano, v tomto termínu máme volné pokoje,
můžete si vytvořit rezervaci. Děkujeme. Přeji hezký den.
Miroslav Vopálenský
dobrý den. chtěl bych se zeptat zda je možnost i s domácími mazlíčky
, děkuji za informaci .
Horská chata Krosnov
Dobrý den Miroslave, domácí mazlíčci bohužel nejsou povoleni. Děkujeme
za pochopení. Přeji hezký den.
Katka Antosova
dobrý den. Lze k Vám v zimě přijet autem až před chatu ?
Horská chata Krosnov
Dobrý den Katko, v posledním úseku (1,2 km) jsou nutné sněhové
řetězy nebo auto s pohonem 4×4. Případně můžete nechat auto na
Parkovišti Stromkovice a dojít pěšky nebo nám můžeme zavolat (kontakt
naleznete na web. stránkách) a my pro Vás dojede. Hezký den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat chtěla jsem udělat rodičům rados že by jsme sem celá rodina odjela si pořádně odpočnut je možnost storno poplatku? předem děkuji za odpověd.
Dobrý den, Natálie, informace týkající se storna naleznete v nabídce po rozkliknutí sekce Storno Podmínky. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)