Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Termín pobytu si rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na emailu info@hotelorlik.cz nebo na tel. 602 359 388.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 602 359 388 nebo e‑mailem na
1 dítě do 3,9 let má pobyt zdarma bez nároku na lůžko a stravu.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 28 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 28 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, tak bohužel pobyt ve vedlejší budově od
19.do22.4.2022 nemáme zájem. Chci se ještě zeptat, zda by byl volný
termín v hlavní budově od 18.4.do 21.4.pro 2 os. na 3 dny. Děkuji za
odpověď a přeji hezký den. S pozdravem Iveta Žižková
Slevomat.cz
Dobrý den, Iveto. Děkuji Vám za dotaz. Pro vytvoření rezervace a
poptávku termínu, je nezbytné se spojit přímo s poskytovatelem, nebo
využijte náš online rezervační kalendář, který je součástí nabídky.
S Přáním krásného dne, Karel ( +420 602 359 388 kontakt
na hotel)
Anna Jirásková
Dobrý den, u voucheru se píše 2–4 osoby, je tedy uvedená cena za osobu
nebo za celý pokoj?
Slevomat.cz
Dobrý den, Anno, po zvolení počtu osob a nocí se Vám cena vypočítá
automaticky. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Věra Stránská
Muze k vám pejsek.?
Slevomat.cz
Dobrý den, Věro, domácí zvířata jsou ubytována za příplatek:
200–400 Kč/noc (hlavní budova: 400 Kč/noc, vedlejší: 200 Kč/noc).
Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, tak bohužel pobyt ve vedlejší budově od 19.do22.4.2022 nemáme zájem. Chci se ještě zeptat, zda by byl volný termín v hlavní budově od 18.4.do 21.4.pro 2 os. na 3 dny. Děkuji za odpověď a přeji hezký den. S pozdravem Iveta Žižková
Dobrý den, Iveto. Děkuji Vám za dotaz. Pro vytvoření rezervace a poptávku termínu, je nezbytné se spojit přímo s poskytovatelem, nebo využijte náš online rezervační kalendář, který je součástí nabídky. S Přáním krásného dne, Karel ( +420 602 359 388 kontakt na hotel)