Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte v dostatečném předstihu na tel. 602 156 848 nebo na e‑mailu info@villamarion.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Před zakoupením voucheru si ověřte dostupné kapacity.
Dvě děti do 5,9 let na přistýlce a se stravou: zdarma (pouze v apartmánu Deluxe nebo apartmánu Deluxe s balkónem)
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den. Můžete mi zarezervovat jakýkoliv víkend? Pracuji ve
školství, jiný term8n nemůžu. Byly bychom 2. Děkuji
Villa Marion
Dobrý den, volné termíny si můžete zobrazit přímo u dané akce nebo
kontaktovat recepci na telefon 602 156 848.
Ivana Marková
CHCI SI ZAKOUPIT POBYT VE VAŠEM PENZIONU, ALE PŘIJEDU VLAKEM.jAK SE K VÁM
DOSTANU A JE TO DALEKO. DĚKUJI. MARKOVÁ
Villa Marion
Dobrý den, děkujeme za zprávu. Z hlavního nádraží je to k nám
pěšky cca 15–20 min. Z nádraží je možnost svézt se taxíkem.
Případně autobusová zastávka u Pošty je vzdálená cca 400m od
ubytování. Budeme se těšit.
Tereza Topičová
Dobrý den, při filtrování termínu 9. – 10. Dubna mi slevomat našel
tento apartmán. Ale bohužel mi nejde žádný pokoj v tomto termínu
vybrat.
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo. Děkuji Vám za dotaz. Prověřil jsem online
rezervační kalendář a tento termín byl pře malou chvílí zakoupen a již
není k dispozici. Termíny bohužel mizí z minuty na minutu. :) S přáním
krásného dne, Karel
Stáňa
Prosím ,kdy se dozvím o volném termínu na červen,děkuji,prosím na
Benefit plus
Villa Marion
Dobrý den, pro více informací nás neváhejte kontaktovat na Info@villamarion.cz nebo
telefonicky 602 156 848.
Petra
Dobrý den, šlo by prosím v galerii fotek označit, co je běžný a co
delux apartmán?
V popisech pokojů u objednávky není poznat v čem je rozdíl.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro. Děkují Vám za zprávu. Omlouváme se za neúplné
informace v nabídce. Nyní můžete v galerii fotek vidět rozdělení
pokojů a podrobnější popis. S přáním krásného dne, Karel
Hana
Dobrý den, je umožněno ubytování i rodinám, jejíž členové nejsou
očkovaní proti Covidu? A bez PCR testu? Je možné absolvovat antigenní
testy na místě? Děkuji. Hana
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano. Děkujeme za Váš dotaz. Dle aktuálních nařízení je
v drtivé většině služeb potřeba mít potvrzení o prodělání nemoci
koronavirem nebo potvrzení o očkování. Podrobnější a aktuální
informace naleznete na https://www.mzcr.cz/.
Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Můžete mi zarezervovat jakýkoliv víkend? Pracuji ve školství, jiný term8n nemůžu. Byly bychom 2. Děkuji
Dobrý den, volné termíny si můžete zobrazit přímo u dané akce nebo kontaktovat recepci na telefon 602 156 848.