Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte v dostatečném předstihu na telefonu 602 156 848 nebo e‑mailu info@villamarion.cz – při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Před zakoupením voucheru si ověřte dostupné kapacity.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den,
chci se zeptat, zda
vířivka u apartmánu s krbem, poskytuje soukromí a zahrada s vířivkou je
nejakým zpusobem oddělena nebo se na ní volně pohybuji všichni obyvatelé
hotelu?
Děkuji za odpověď 🙂.
Villa Emausy
Dobrý den, jiní hosté se kolem vířivky nepohybují. Ostatní apartmány
mají vstup z jiné strany budovy.
Helena Hynkova
Můžeme i že psem ?
Villa Emausy
Dobrý den, domácí mazlíčci jsou u nás vítáni. Budeme
se těšit.
Michal T
Dobrý den,
jak je prosím uspořádání lůžek v apartmánu s terasou? na obrázcích
vidím jednu manželskou postel, jak jsou řešena další 2 místa ke
spaní?
Děkuji
Villa Emausy
Dobrý den,
Rozkládací pohovkou a přistýlkou. Vhodnější je pro 4 osoby apartmán
s krbem, který má 2 ložnice.
Miluše
Zdravim, chtela bych vyuzit vouccheru ze slevomatu a pribrat ke dvema osobam
8-letou vnucku bez ockovani- je to mozne? Dekuji
Dobrý deň.Sme s manželkou 3×očkovaný,takže už žiadny test nie je
potrebný?
Villa Emausy
Dobrý den, Vaše očkování je dostačující (žádný test není třeba).
Budeme se na Vás těšit.
Irena Velkova
Dobrý den, mam zajem o polopenzi.
Děkuji I. Velková
Villa Emausy
Dobrý den,
polopenze lze zařídit ve vedlejším zařízení. Je tu i další
možnost – Pouze 150 m od ubytování je oblíbená restaurace. Budeme
se těšit.
Anna Panáčková
Dobrý den, jak je to u vás s opatřeními? I kdybych si vybrala
apartmán pro 2 osoby, berete jen očkováni a prodělání nemoci nebo je
možné i negativní pcr test? Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Anno. Děkuji Vám za dotaz. Je nezbytné, prokázat
bezinfekčnost dle aktuálních nařízení vlády – certifikát
o očkování, nebo potvrzení o prodělání onemocnění covid-19 ne
starším než 180 dní. S Přáním krásného dne, Karel
Veronika Sekaninová
Dobrý den je možné objednat pobyt třeba na leden a používat
vířivku? děkuji
Villa Emausy
Dobrý den, vířivka je v provozu celý rok. Leden ve vířivce bude
ideální relax. Budeme se na Vás těšit.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chci se zeptat, zda
vířivka u apartmánu s krbem, poskytuje soukromí a zahrada s vířivkou je nejakým zpusobem oddělena nebo se na ní volně pohybuji všichni obyvatelé hotelu?
Děkuji za odpověď 🙂.
Dobrý den, jiní hosté se kolem vířivky nepohybují. Ostatní apartmány mají vstup z jiné strany budovy.