Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Zážitky na ranči v Beskydech až pro 4 osoby: polopenze, privátní wellness, masáž i prohlídka ranče
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve na e‑mailu rancbuciska@gmail.com
nebo na telefonu +420 606 918 437. Při rezervaci uvádějte kód voucheru. - Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Další info: Ranč nabízí individuální jezdecké hodiny a vodění v kryté jezdecké hale na 30 nebo 45 min. (pony i velký kůň). Zamluvte si je předem na tel. +420 778 415 500, kapacity doporučujeme zajistit již při rezervaci.
- K dispozici jsou 2 pony s nosností do 30 a do 50 kg, jezdečtí koně unesou člověka s váhou do 85 kg + výstroj.
- Check in 14–18 h, check out 10–11 h.
- Děti do 2,99 let mají pobyt za 190 Kč/noc bez nároku na lůžko a stravu.
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc (Ubytování psů je možné pouze po dohodě při rezervaci a jen ve vybraných pokojích.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den
V kolik hodin je prosím nástup a v kolik hodin druhý den odchod ?
Děkuji
Dobrý den,vše je uvedeno na voucherech,záleží,jaký typ voucheru to
je,ale obecně nástup od 14h a odjezd do 10h(11h)
S Pozdravem
Dobrý den, pobyt od pátku do neděle není možný?
Dobrý den,samozřejmě je,vše záleží jen na aktuálně vyprodaných
termínech.
S Pozdravem
Dobrý den chtěl jsem se zeptat, jestli je možnost jízdy na koních. Děkuji.
Dobrý den,kompletní nabídku s koníkama naleznete na našich www
stránkách ranč Bučiska,kde v sekci koně je kompletní nabídka včetně
cen,z té je možno si vybrat a poté zaslat pro rezervaci služby.
S Pozdravem
Dobrý den, mohu se zeptat na volný termín pobytu pro 2 dospělé osoby+1 dítě (11let) od 17.2.-19.2.2022. Děkuji Radka Hartmanová
Dobrý den,děkujeme,termín je volný od 16 do 18.2.
S Pozdravem
Dobrý den, pouze s negativním testem se u Vás tedy ubytovat nelze?
Děkuji
Samozřejmě lze :-)))
Dobrý večer,
chtěla bych příteli koupit voucher na ubytování u Vás na dva dny pro dva
lidi v kovbojském apartmá s wellness a masáží, ale máme dvě fenky
maďarského ohaře a určitě bychom je chtěli vzít sebou. Když tedy koupím
voucher nebude pak problém vzít sebou i fenky? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Naďo. Děkujeme za Váš dotaz. Ranč si účtuje příplatek za
domácí zvířata, a to 150 Kč/noc. Ubytování psů je možné pouze po
dohodě při rezervaci a jen ve vybraných pokojích. Provozovatele můžete
kontaktovat písemně přes e-mail rancbuciska@gmail.com
nebo telefonicky na tel. číslo +420 606 918 437. Přeji Vám krásný
den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý večer,prosím mohu si objednat pobyt od čtvrtku do nedělě.
2pokoje 2 lůžkové.
Můžete mi prosím napsat volné termíny,abych si mohla .objednat
Děkuji Jandova
Dobrý den,děkujeme , ale potřebujeme rezervaci napsat na email rancbuciska@gmail.com
S Pozdravem ranč Bučiska
Dobry den na Ranc, vnimam tyto otazky a: kdyz k vam prijdeme na navstevu do restaurace a dite si nic neda, je to problem? Nebo si nebude moc hrat na hristi? Diky za reakci.
Dobrý den,přiznám se ,že trochu nerozumíme otázce. Celý náš areál
je přístupný pouze ubytovaným hostům a hostům s vouchery na wellness.
V rámci ubytování je hostům vše volně přístupné.Jestliže to myslíte
tak,že jen přijdete pouze do restaurace,tak to u nás bohužel nelze.Areál
je mimo ubytovaných hostů nepřístupný.
S Pozdravem
Dobrý den,
upozorňuji, že v nabídce je uvedeno, že dítě sice zaplatí, ale je bez
všech služeb a jídla. Cituji: „Děti do 2,99 let mají pobyt za
190 Kč/noc bez nároku na lůžko a stravu.“ Tzn. váš argument je naprosto
irelevantní :) Pokud je tam chyba, beru zpět, to pak máte pravdu, ale to by
chtělo tedy opravit. A ještě poznámka: proto mají jiné hotely (v cizině
především) infanta do 2 let zdarma. Někde si nechají zaplatit postýlku
(ale tu taky dle všeho nemáte v tomto příplatku). Tak třeba vás inspiruje
tato poznámka. Pokud ne, bohužel.
Dobrý den a děkujeme,ale vzhledem k tomu,že jsme majitelé a penzion je
náš,tak stanovujeme ceny dle našeho uvážení,transparentně,jak vůči
samostatným párům,tak i pro rodiny s dětmi,kde navíc kalkulujeme ceny dle
věku dítěte.
S Pozdravem
Dobrý den, mám možná trochu nepříjemný dotaz na provozovatele: proč je cena za dítě a noc 190 korun, bez služeb? Máme sotva roční dítě. Vzali bychom si vlastní dětskou postýlku, sporťák, dítě je kojeno a max. má přesnídávku. Jediné, co „produkuje“, je odpad do pleny. Proto… Nechápu. Pokud je to adults only ranč, neřekl bych ani popel, ale takto to vypadá trošku… nevhodně?
Dobrý den,je to nastaveno jako paušální poplatek. Není pravdou,že pobyt
dítěte nic provozovatele nestojí,tudíž je i nespravedlivé,aby pár bez
dítěte hradil stejnou cenu jako pár s dítětem.Poplatek je nastaven pro
děti do tří let,tak si dovolím jen pár příkladů.Větší spotřeba
vody,daleko více,jak správně píšete-odpadu,větší spotřeba
el.energie,daleko větší časová náročnost na úklid pokoje po odjezdu(to
jsou v dnešní době tři největší položky),děti od roku a půl již
jedí i ze snídaní,popř.večeří,děti využívají dětské hřiště
apod…Nyní si toto vynásobte počtem dětí za jeden pobyt x 24pokojů x
360dní za rok.Opravdu Vám mohu říci,že to vůbec není malá částka.Mohu
Vám říci,že hlavně v letních měsících dokonce někdy převažuje
počet dětí nad počtem dospělých.Stejně tak by mohli oponovat
i milovníci domácích mazlíčků,kteří automaticky hradí poplatek a
ještě ani jednou se nestalo,aby oponovali za co ho hradí,přičemž
z domácího mazlíčka je pro provozovatele navíc jediná položka -větší
částka z nákladů na větší časovou náročnost na úklid
pokoje.Nerozumíme tedy co je na tom nevhodného,naopak děláme kalkulace
tak,aby byli transparentní.Možná máte na mysl,že bychom měli spíše
o paušální částku zdražit veškeré ubytování a schovat do něho tyto
naše náklady,ale to my neděláme,protože naopak nám toto přijde nevhodné
a hlavně nespravedlivé vůči samostatným párům.Jak jsem psal,nejedná se
v ročním součtu o malou či zanedbatelnou částku za náklady s tímto
spojené.
S Pozdravem ranč Bučiska
Dobrý den,
Chci se zeptat zda se k Vám dá zajet i bez očkování. Děkuji předem za
odpověď
Dobrý den, Sáro :)
aktuální vládní opatření ohledně prokazování bezinfekčnosti najdete
zde (https://covid.gov.cz/situace/obchody-sluzby/ubytovani).
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat, jestli je problém pejsek ( Mops ) a jak daleko jste od vlakového, autobusového nádraží? ( nemáme auto ) děkuji za odpověď
Dobrý den,mimo Královského apartmá může pejsek všude,jen je potřeba ho nahlásit při rezervaci pobytu,od nádraží jsme vzdáleni cca 10–15min chůze po rovince :-)
S Pozdravem