Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 18 440 58 00 nebo e‑mailem na recepcja@lemonresort.pl
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš email pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, měli bychom zájem o pobyt v termínu 12.3. –
18.3.2022. Jsme dva dospělí a 3 děti (5,9,12). Jaký bychom mohli mít
pokoj a jaká by byla cena s příplatky za děti? Chtěli bychom pobyt se
snídaní. Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko. Voucher je koncipován maximálně pro 3 dospělé,
nebo pro 2 dospělé a dvě děti, přičemž jedno dítě do 3let spí na
lůžku s rodiči a druhé na přistýlce. Bylo by nezbytné zakoupit
2 vouchery. Poradím Vám, pro individuální domluvu, kontaktujte přímo
hotel na telefonním čísle: +48 18 440 58 00, nebo e-mailu: recepcja@lemonresort.pl.
S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měli bychom zájem o pobyt v termínu 12.3. – 18.3.2022. Jsme dva dospělí a 3 děti (5,9,12). Jaký bychom mohli mít pokoj a jaká by byla cena s příplatky za děti? Chtěli bychom pobyt se snídaní. Děkuji.
Dobrý den, Veroniko. Voucher je koncipován maximálně pro 3 dospělé, nebo pro 2 dospělé a dvě děti, přičemž jedno dítě do 3let spí na lůžku s rodiči a druhé na přistýlce. Bylo by nezbytné zakoupit 2 vouchery. Poradím Vám, pro individuální domluvu, kontaktujte přímo hotel na telefonním čísle: +48 18 440 58 00, nebo e-mailu: recepcja@lemonresort.pl. S přáním krásného dne, Karel