4* víkendový pobyt v Maďarsku: polopenze, wellness i vstup do lázní
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 96 20 70 88 nebo e‑mailem na info@hotellajtapark.hu
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
- Děti do 2,9 let na lůžku s rodiči, s polopenzí a vstupem do lázní: zdarma
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Místní poplatek: 350 Ft (cca 1 €)/dospělý/noc
- Zapůjčení kola: 3500 Ft (cca 10 €)/den
- Masáže:
- Celotělová masáž (50 min.): 27 €/os.
- Masáž zad (30 min.): 20 €/os.
- Domácí zvířata nejsou povolena
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: Podzemní garáž – 1.400 HUF (cca 4 €)/noc
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den, chtěli bychom si zakoupit voucher pro 5 osob na 2 noci, s polopenzí, včetně vstupu do lázní ( 4 dospělí a 1 dítě 15 let). V nabídce nám bylo oznámeno, že budeme mít rodinný pokoj se třemi přistýlkami. Jedná se jen o jeden pokoj nebo o apartmán, kde jsou dva pokoje a kuchyňka? Jak je to se vstupy do lázní? Je v ceně poukazu, pokud objednáme tento voucher pro 5 osob a nabídne nám to rodinný pokoj, vstup do lázní pro všech 5 osob ? Děkuji Soňa
Dear Sona,
Thank you for your message, family room has 2 living rooms, one with matrimonial bed,one with twin beds, sofa in the living room can be arranged for one more person. Kitchen is also available here. Entrances are only included for the adults, for the child it is cheaper to buy on the spot at the Thermal. For any other questions please do not hesitate to contact us.
regards,
Takaró Péter
Hello, can I ask if the pool outside is heated? Thank you! Johana
Dear Johana,
in our hotel we do not have a pool, only jaccuzzi. If you meant the pool at the Ad Flexum Thermal Spa, then there is a swimming pool whoch is not heated and many family pools which are heated.
Best regards, Fazekas Flóra Reception
Dobrý den, je ve vašem hotelu možnost rodinných pokojů nebo varianta propojených dvoulůžkových pokojů? Chtěli bychom zakoupit voucher s možností vstupu do lázní pro 2 dospělé a 2 děti (12 a 15 let) v termínu 15. – 18. 4. a chtěli bychom pro něj již samostatný pokoj. Dále mám dotaz, zda lze zakoupit variantu, kdy je pobyt se 2 vstupy na osobu do termální lázní ve zvoleném termínu. Děkuji
Dear Michaela,
thank you for your kind interest, we still have a free family room in the asked period, you should buy the voucher for suite and then we can book the family one for you in our own system. Regarding the thermal tickets, you can only get two for a voucher, but you can buy the additional two at the thermal bath itself in person.
Best regards, Fazekas Flóra Reception
Dobrý den, funguje Vám wellness bez omezení? Aktuálně tento týden 14.2. – 20.2. ? děkuji
Dear Lukas, yes, currently all of our services, including wellness are available to our guests without imposing any covid restrictions. Best regards, Fazekas Flóra Reception
Dobrý den, jsou prosím služby hotelu plně k dispozici včetně wellness? Děkuji.
Dear Iva, yes, currently all of our services, including wellness are available to our guests without imposing any covid restrictions. Best regards, Fazekas Flóra Reception
Dobrý den, prosím o sdělení ceny celodenní vstupenky do lázní Flexum – termín červen 2022 Děkuji
Dear David,
thank you for your kind interest, an all-day ticket to the thermal costs 3.600 HUF for an adult.
Best regards, Fazekas Flóra Reception
Dobrý den, je při příjezdu nutné prokázat se certifikátem o očkování nebo prodělaném covidu?
Dear Nikola,
currently, in Hungary there is no need to possess a covid certificate in order to stay at any hotel.
Best regards, Fazekas Flóra Reception
Dobrý den, od 11.-14. máme koupený pobyt. Masáž si mám koupit online nebo stačí až na místě? Předem děkuji.
Dear Natalie,
you cannot buy massage online, you should request it in person upon your arrival. Best regards, Fazekas Flóra Reception
Dobrý den, koupili jsme online voucher na datum 11.-14.2. Máme si ještě o rezervaci zavolat? Děkuji.
Dear Tatána,
thank you for your kind interest, and to answer your question, yes, we still have free room in the asked period.
Best regards, Sztranyovszky Lilla Reception
Dobrý den, při online rezervaci je volný termín od 15. – 18.4.2022. Platí tato informace? Děkuji.
Dear Tatána,
thank you for your kind interest, and to answer your question, yes, we still have free rooms in the asked period.
Best regards, Fazekas Flóra Reception
Dobrý den, co znamená vstup do lázní v ceně? Nikde o tom není zmínka. Děkuji
Dear Jitka,
if you choose a voucher type with access to the thermal bath, it means that two tickets will be given to you on your arrival. The thermal bath's exact name is Flexum Thermal & Spa which can be found here: Kolbai Károly Street 10. It is very close to our hotel, you can even walk there.
Best regards,
Fazekas Flóra Reception
Nový dotaz
Uložením příspěvku v diskuzi souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.

Dobrý den, chtěla bych provést rezervaci v termínu 28.7–1.8, jelikož mi to kalendář neumožňuje, chtěl bych se zeptat, jestli by bylo možné ubytování v tomto termínu. Děkuji Sedláčková
Dobrý den, Dášo, děkuji za Váš dotaz. Pobyt od 28.7. je možný pouze na 3 dny, konkrétně do 30.7. S přáním hezkého dne, Maty