Zábava domů i do kanceláře: mini stolní fotbálky, kulečníky a další hry

Hodnocení podniku Kokiskashop.cz

4,5/5 (509 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Zdenka

Rychlost dodání , kvalita dobrá, uvidím jak dlouho.

Není co.

7. 1. 2022
Šárka

Dobrá rezerva na dívču

7. 1. 2022
Monika

Perfektni rychlost dodani! Expedovano i o vikendu.

21. 12. 2021
jana

Komunikace a rychlost dodání předčila naše očekávání:-)

Lehce prohlé tyče hráčů a stále vypadávající kroužky upevňující tyčky v bocích nás nepotěšily.

Vyjádření partnera
Kokiskashop.cz Před 14 dny

Dobrý den,

velice nás mrzí tato špatná zkušenost - bohužel chyba se stane i na straně výrobce. Poprosila bych Vás, abyste nás kontaktovali na naší zákaznické podpoře 776 150 650, kolegyně Vám založí reklamaci a reklamační oddělení s Vámi celou situaci obratem vyřeší.

Omlouvám se za vadný produkt

Michaela

14. 12. 2021
Lenka

rychlost dodání

10. 12. 2021
Andrea

Nemám pripominku

10. 12. 2021
Silvie

bleskurychlé dodání i v této předvánoční době a kvalita výrobku předčila mé očekávání. Prostě super služba

7. 12. 2021
Iveta

Vydrží docela dlouho svítit, krasny vzhled..

28. 1. 2021
urbanova

mela jsem objednat rovnou dva

17. 12. 2020
Pavel

Vše v pořádku, krásně svítí a má i časovač :)

16. 12. 2020
Pavla

Málo svítí, kousky skoro vůbec.

15. 12. 2020
Barbora

Na stromečku vypadá skvěle. Krásně svítí.

11. 12. 2020
Alena

Rychlé dodání, super kvalita

10. 12. 2020
Pavel

No… Když mi volal milý ženský hlas, že jim GLS odmítá převzít zásilku a jediná možnost je Česká Pošta, tak mě polilo horko. Ale tentokrát ČP nečekaně MILE překvapila a vše dobře dopadlo :-) Krásně svítí a mají i časovač. Super.

4. 12. 2020
Alena

Bleskové dodání, vse v pořádku

3. 12. 2020
Jarmila

Velmi rychlé vyřízení objednávky. Jeden den objednáno, druhý den doručeno.

3. 12. 2020
Jakub
19. 12. 2019
Eva

Výrobek není kvalitní. Stojan je s podstavcem i hvězdou spojen lepidlem, které je dost viditelné. To je asi také důvod proč se stojan v podstavci kýve. Navíc hvězda na stojanu není rovná, ale nakřivo. Provázek, kterým je hvězda omotána, pak není pevně natažen. Z jednoho místa slézá dolů. A aby toho nebylo málo, stojan je oblepen cedulkou, která nejde úplně sundat.

Vyjádření partnera
Kokiskashop.cz Před 2 roky

Dobrý den,

omlouváme za způsobené komplikace. Pokud jste se zbožím nespokojena, poprosím Vás o zadání reklamace do reklamačního formuláře, který naleznete zde: https://www.kokiskashop.cz/cz/reklamace/krok1/

Vámi zadaný formulář je pro nás důležitý, protože si zvolíte preferovaný způsob reklamace.

Jakmile formulář odešlete, tak s Vámi již bude komunikovat reklamační oddělení, které s Vámi celou situaci vyřeší.

Velice děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

S pozdravem Ivana Popovičová.

10. 12. 2019
Jana

Buben sám o sobě je moc hezký.

Nicméně jsem ho obdržela se dvěma malými dírkami. Jsem si jistá, že takto už byl poslán ke mně, protože balík byl zcela neporušen a buben byl dokonale zabalen. Už tedy při balení musel prodejce vidět, že jsou tam dvě dírky. Po rozbalení bubnu jsem ihned prodejci psala, jak budeme situaci řešit, protože jsem pochopitelně chtěla buben bez dírek. To, že něco koupím na Slevomatu, přece neznamená, že můžu dostat za své peníze zboží podřadné kvality. Navíc, pokud měl být buben jako dárek. Prodejce na můj e‑mail nijak bohužel nereagoval. Nemohu obchod doporučit, je mi líto.

Vyjádření partnera
Kokiskashop.cz Před 2 roky

Dobrý den,

Velice nás mrzí, že jste nebyla spokojena s kvalitou dodaného zboží. Bohužel jsme ale od Vás žádnou zprávu neobdrželi. Prosím, kontaktujte mne na telefonním čísle 775228770, či zašlete zprávu na info@kokiska.cz. Ráda s Vámi vyřeším reklamaci k Vaší plné spokojenosti.

S přáním hezkého dne Ivana.

5. 12. 2019
Zdenka

Mám to jako vánoční dárek, nemohu tedy hodnotit

16. 10. 2019
462 Kč
od 409