Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421 905 490 675 nebo e‑mailem na info@namoment.sk
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na ubytování.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
měli bychom zájem o ubytování na 5 nocí a v nabídce máte 4+1 noc
zdarma, která vychází finančně úplně jinak než kdybych si zadala stejné
parametry v nabídce „ubytování s polopenzí“ můžu se zeptat jaký je
prosím rozdíl? Předem děkuji za odpověď.
Machová
Slevomat.cz
Dobrý den, Kláro. Děkuji Vám za dotaz. Cena je vyšší z důvodu
polopenze, která je obsažena ve variantě s nocí zdarma. :) S přáním
krásného dne, Karel
Stanislava
Dobrý den mám dotaz,s kamarádkama jsme si vybraly vás penzion,jen
ještě musíme dát dohromady termín a příští týden objednáme.Nektete
výlety jsou dál jezdí tam i autobus? Přijedeme vlakem.Dekuji moc za
odpověď.Vodraskova Stanislava
Moment – bistro & ubytovaní
Dobrý deň pani Vodrasková, ďakujeme za Váš záujem o využitie našich
služieb :) Autobus k nám samozrejme jazdí. Jazdí smerom na Tatry a taktiež
smer Poprad. Zasielam Vám link na cestovné poriadky, kde si môžete zadať
odkiaľ a sa chcete dostať. https://cp.hnonline.sk/vlakbusmhd/spojenie/
V prípade ďalších dotazov, nás prosím kontaktujte.
Želám pekný zvyšok večera.
s pozdravom
Ivana Kinská
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
měli bychom zájem o ubytování na 5 nocí a v nabídce máte 4+1 noc zdarma, která vychází finančně úplně jinak než kdybych si zadala stejné parametry v nabídce „ubytování s polopenzí“ můžu se zeptat jaký je prosím rozdíl? Předem děkuji za odpověď.
Machová
Dobrý den, Kláro. Děkuji Vám za dotaz. Cena je vyšší z důvodu polopenze, která je obsažena ve variantě s nocí zdarma. :) S přáním krásného dne, Karel