Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, mohl bych si objednat dvoulůžkový pokoj (všední dny) pro
2 osoby v termínu 5 až 8.9 2022 s privátním wellness a polopenzí.
Děkuji za informaci
Slevomat.cz
Dobrý den, Lubomíre, v balíčku: Zimní last minute: Dvoulůžkový pokoj
(všední dny) je polopenze: snídaně formou bufetu pro 2 osoby a odpolední
all inclusive light včetně večerního bufetu pro 2 osoby, také neomezený
přístup do venkovního koupacího jezírka, zapůjčení županů a ručníků
a 1× privátní vstup do wellness na 90 minut, vířivka a panoramatická
infrasauna pouze pro vás dva v předem domluveném čase (v rozmezí od 16:00
do 18:00 nebo od 19:00 do 21:00). Ale Vámi vybraný termín bohužel není
k dispozici. Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit
přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku
Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy
podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat.
Voucher lze využít pouze o všedních dnech od neděle do pátku. Přeji Vám
krásný den, Tomáš :)
Kuba Tocháček
Dobrý den, je v termínu od 6.-8.3.2022 volný pokoj
s vanou? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Kubo :)
nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné termíny pokoje s vanou,
je kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu penzionrech@centrum.cz
nebo na tel. +420 777 132 343. Věřím, že spolu naleznete nějaký
volný termín, který bude zapadat do Vašich plánů a možností. Pěkný
den :)
Martin Anděl
Dobrý den, mohl bych se zeptat, zda je možné se ubytovat se 2 dětmi 2 a
4 roky? Jaký by byl v tom případě příplatek za stravu a jednu
přistýlku? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Martine, jak je uvedeno v sekci Děti: Děti do 5,9 let
s rodiči na lůžku a bez stravy: zdarma (pouze po předchozí domluvě).
Děti nad 6 let na přistýlce: pouze po předchozí domluvě s recepcí
Přistýlka je možná pouze v některých typech pokojů. Kontaktovat recepci
můžete na e-mailu:penzionrech@centrum.cz či tel.
+420 777 132 343. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohl bych si objednat dvoulůžkový pokoj (všední dny) pro 2 osoby v termínu 5 až 8.9 2022 s privátním wellness a polopenzí. Děkuji za informaci
Dobrý den, Lubomíre, v balíčku: Zimní last minute: Dvoulůžkový pokoj (všední dny) je polopenze: snídaně formou bufetu pro 2 osoby a odpolední all inclusive light včetně večerního bufetu pro 2 osoby, také neomezený přístup do venkovního koupacího jezírka, zapůjčení županů a ručníků a 1× privátní vstup do wellness na 90 minut, vířivka a panoramatická infrasauna pouze pro vás dva v předem domluveném čase (v rozmezí od 16:00 do 18:00 nebo od 19:00 do 21:00). Ale Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat. Voucher lze využít pouze o všedních dnech od neděle do pátku. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)