Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 36 563 300 nebo e‑mailem na info@oxigenhotel.hu.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
3 děti do 9,9 let mají pobyt zdarma s all inclusive (5x strava + neomezené nápoje).
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Pro rodiny se staršími dětmi je dostupná rodinný propojený pokoj za poplatek 59.950 HUF/pokoj/pobyt
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den, mali by sme zaujem o letny pobyt u Vas s dvoma malymi detmi
(5,1). Je prosim mozne do pokoja typu Standart (ziaden iny uz bohuzial nie je
k dispozicii) umiestnit aj detsku postielku pre malu dcerku? Teda pristelka+
postielka? Pripadne, ze by starsia dcerka spala s nami na posteli a mladsej by
sa pristelka vymenila za postielku? Vopred dakujem za odpoved a prajem
pekny den.
Slevomat.cz
Dobrý den, Kataríno, ano, je to možné, děti mohou spát na přistýlce
nebo v postýlce. Svůj požadavek stačí když uvedete do poznámky při
objednávce (v anglickém jazyce). Přeji pěkný den, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, mali by sme zaujem o letny pobyt u Vas s dvoma malymi detmi (5,1). Je prosim mozne do pokoja typu Standart (ziaden iny uz bohuzial nie je k dispozicii) umiestnit aj detsku postielku pre malu dcerku? Teda pristelka+ postielka? Pripadne, ze by starsia dcerka spala s nami na posteli a mladsej by sa pristelka vymenila za postielku? Vopred dakujem za odpoved a prajem pekny den.
Dobrý den, Kataríno, ano, je to možné, děti mohou spát na přistýlce nebo v postýlce. Svůj požadavek stačí když uvedete do poznámky při objednávce (v anglickém jazyce). Přeji pěkný den, Katka :)