Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Dovolená v polských Tatrách: polopenze a neomezený wellness v 4* rezidenci Nosalowy Dwór
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 18 202 24 00 nebo e‑mailem na rezerwacja@nosalowy-dwor.eu – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci (není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, nebo budete mít zájem o pokoj vyššího standardu (Suite), ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za Vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.sk
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- 2 děti do 6,9 let na přistýlce s polopenzí: zdarma
- Podzimní pobyt se snídaní:
- Jedno dítě od 7 do 12 let (11,9 let): 110 PLN / noc s polopenzí (max. počet dětí: 2)
- Dítě od 12 let nebo dospělá osoba: 200 PLN / noc s polopenzí (max. počet osob: 1)
- Podzimní pobyt s polopenzí:
- Jedno dítě od 7 do 12 let (11,9 let): 140 PLN / noc s polopenzí (max. počet dětí: 2)
- Dítě od 12 let nebo dospělá osoba: 260 PLN / noc s polopenzí (max. počet osob: 1)
- Dlouhá platnost se snídaní:
- Jedno dítě od 7 do 12 let (11,9 let): 130 PLN / noc s polopenzí (max. počet dětí: 2)
- Dítě od 12 let nebo dospělá osoba: 200 PLN / noc s polopenzí (max. počet osob: 1)
- Dlouhá platnost s polopenzí:
- Jedno dítě od 7 do 12 let (11,9 let): 160 PLN / noc s polopenzí (max. počet dětí: 2)
- Dítě od 12 let nebo dospělá osoba: 250 PLN / noc s polopenzí (max. oočet osob: 1)
- Upozornění: Pokoje typu Superior a Executive disponují každá 1 přistýlkou (2 + 1: 2 pevná lůžka a 1 rozkládací pohovka, která je vhodná pro max. 2 děti do 11,9 let nebo max. 1 osobu od 12 let)
- Doporučuje se konzultovat počet přistýlek a typ pokoje s rezervačním oddělením hotelu na tel. +48 18 20 22 400 (polsky nebo anglicky).
- Domácí mazlíčci: 80 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: Podzemní garáž: 50 PLN/den (Monitorované venkovní parkoviště: 30 PLN/den)
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny před nástupem na pobyt. Při pozdější změně nebo nedostavení se k pobytu voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
UPOZORNĚNÍ: Změna rezervace zdarma: Rezervaci můžete bezplatně změnit jednou, a to nejpozději 2 dny před nástupem na pobyt. Každá další změna je zpoplatněna částkou 10 % z ceny voucheru - hradí se při nástupu na pobyt.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
Chtěl bych pokoj pro 2 dospělí + 1 dítě (11let) v tomto hotelu
v termínu nejlépe 14.3.2022 až 19.3.2022 nebo obdobnou variantu v tomto
rozmezí. Děkuji
Dobrý den, Petře. Zda je pro Vás termín volný, lze jednoduše zjistit přímo v nabídce. :) Vyberete si prvně variantu pobytu (pobyt se snídaní, pobyt s polopenzí), zvolíte počet osob, dětí a věk dětí a jedním z posledních kroků je volba termínu pobytu. Pro individuální nabídku, doporučím, kontaktovat přímo hotel. :) S přáním krásného dne, Karel
dobrý den
s přáteli bychom rádi navštívili tento hotel. Prosím o radu jak
postupovat pokud chceme 4 pokoje vedle sebe a každý si jej sám platí na
svoji adresu. jedná se pobit 13. –16.6 2022
děkuji a přeji hezký den. Marie
Thank You very much for Your interest in our offer. At the moment we don't
have availibility within 13–16.06.2022. If You choose another time You can
make reservation directly on the reservation calendar on Zlavomat website. Then
please write request for rooms close each other.
Kind regards,
Ewelina Harabin
Reservation Office
Dobrý den, kolik poukazů musíme koupit při pobytu 2 dospělých osob a
2 dětí ve věku 8 a 12 let? Jaký pokoj doporučujete pro 4 osoby?
Děkuji.
Dobrý den, Karlo, jak je uvedeno v nabídce, Ppokoje typu Standard a Executive disponují 2 pevnými lůžky a 1 přistýlkou (rozkládací pohovka vhodná pro max. 2 děti do 11,9 let nebo 1 osobu od 12 let). Při rozkliknutí nabídky, rozklikněte sekci Děti a zde naleznete příplatky za děti. Doporučuje se konzultovat počet přistýlek a typ pokoje s rezervačním oddělením hotelu na tel. +48 18 20 22 400 (polsky nebo anglicky). Pokud máte potíže s cizím jazykem, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
v nabídce je typ pokoje standard a při rozkliknutí a výběru pokoje je uvedeno superior jedná se o ten samý pokoj? Ve které části rezortu se prosím pokoje nachází hotel, hotel grand rezydencja I nebo rezydencja II.?
Díky za odpověď
Good morning,
The offer applies to Superior rooms, which are located both in Residence I and Residence II
Kind regards
Anna Janowska
Reservations Office