Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Dovolená v Jeseníkách pod Ramzovou: polopenze, krytý i vyhřívaný bazén s mořskou vodou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Ověření dostupnosti vámi preferovaného termínu a následnou rezervaci lze buď e‑mailem na info@hotelparkjeseniky.cz nebo telefonicky na 777 870 857 (v čase 9:00–17.00). Požadovaný termín je nutné dohodnout před zakoupením voucherů, jinak nebude garantován. Po předběžné rezervaci zakupte voucher a zašlete jeho kód na e‑mailovou adresu hotelu pro závazné potvrzení.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Důležité: Děti do 2,9 let mají nárok na snídaně a bazény, ale nemají vlastní lůžko. Pro přistýlku či postýlku kontaktujte hotel a informujte se přímo na recepci na výši příplatku.
- Domácí mazlíčci: 300–350 Kč/noc (Domácí mazlíček 300 Kč/1 noc, velká rasa pouze po dohodě s hotelem, cena 350 Kč/1 noc.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den , je možnost vystavit fakturu za pobyt na zaměstnavatele
Děkuji
Dobrý den, ano je to možné proti objednávce. Děkujeme za dotaz!
Dobrý den, faktury na zakoupené vouchery přes Slevomat nevystavujeme. Děkujeme mockrát za pochopení.
Dobrý den,
měli byste prosím volný pokoj pro 2 dospělé o letních prázdninách
,termín kdykoliv na 6 nocí
děkuji moc hanka Nosková
Dobrý den, Hano, poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak velký mi můžete nabídnout pokoj a
ve které budově pro 2 dospělé a 2 děti (9let a 2 roky). Zkoušela jsem
zadat děti přímo do rezervace termínu, ale pustí mě to vždy jen na
1 dítě, takže ani nevím jestli by jste měli pro nás dostatečně velký
pokoj, abychom se tam vešli i s cestovní postýlkou. Termín pobytu by byl
někdy v 2.polovině srpna.
Děkuji za odpověď 😉
Dobrý den, druhé dítě 2 roky hradíte na místě 150 Kč/1 noc bez lůžka, snídaně, bazény v ceně. Pokud byste chtěla rodinný pokoj o dvou ložnicích, jehož příplatek činí 350 Kč/1 noc, je třeba provést objednávku na info@hotelparkjeseniky.cz. Třílůžkové pokoje mají místo i na umístění postýlky. Děkujeme mockrát za dotazy a přejeme hezký den!
Dobrý den!
Nemáte prosím volné pokoje na termín 27.2. – 3.3.2022?
1× 2-lůžkový pokoj a 1× třílůžkový pokoj (2 dospělí + 1 dítě
4 roky).
Děkuji za zprávu.
Dobrý den, bohužel máme plně vyprodáno. Děkujeme mockrát za dotaz!
Dobrý den, funguje v oblasti vašeho penzionu nějaká doprava směrem ke ski resortům a zpět. Nebo je nutné vždy popojet autem? Předem díky za odpověď.
Dobrý den, Skiareál Ostružná a Petříkov máte možnost dopravy po zavolání a dohodě. Ramzová pouze autem 1 km nebo pěšky, parkování možné zdarma nebo za poplatek. Děkujeme mockrát za dotaz!
Dobrý den, máte volný pokoj pro 2 dosp. osoby první týden v únoru v hlavní budově? Děkuji za odpověď a přeji Vám hezký den.
Dobrý den, volný termín máme od 6. 2. 2022. Děkujeme za dotaz! Hotel Park
Dobrý den,
Je možnost i většího pokoje pro 2 dospělé a tři děti (věk 1, 3 a
6 let)?
Sháníme ubytování pro dvě rodiny. Jedna rodina 2+1 dite a druhá
2+3 děti viz výše. Termín 20–23.2.
Dekuji
Dobrý den, můžeme nabídnout čtyřlůžkový rodinný pokoj o dvou ložnících, děti 3 a 6 let s vlastním lůžkem, dítě 1 rok bez lůžka, rodina 2 + 1 dítě do 12 let třílůžkový pokoj, hlavní budova. Pokud máte vážný zájem, prosíme o objednávku co nejdříve. Dkěkujeme mockrát za dotaz!
Dobrý den, mohu se optat na volný pokoj 2+přistýlka pro dítě do 10 let, v období 14.-17.2. nebo o den posun..? Děkuji předem za odpověď. Milaberský
Dobrý den, možný volný termín od 12. – 15. 2. 2022, 13. – 16. 2. 2022, budova B, Penzion Parma nebo 17. – 20. 2. 2022 hlavní budova. Děkujeme mockrát za dotaz a zaslání čísla voucheru bez online rezervace a termínu pro závazné potvrzení rezervace na info@hotelparkjeseniky.cz. Děkujeme mockrát za dotaz! Hotel Park
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jak daleko je penzión od nádraží v Ramzové? Děkuji SR
Dobrý den, stanice Ramzová je vzdálená 1,2 km. Stanice Ostružná je vzdálená 300 m. Děkujeme za dotaz! Hotel Park
Dobrý den, byli jsme u vás loni a moc spokojení, jen jsem se chtěla zeptat, zda pokud nevyžadujeme pristylku a polopenzi navíc, zda by nešlo dítě 5let nepočítat. Upřímně to totiž stejně končí tak, že maly vleze do postele k nám a do večere dvakrát stouchne a ja nedojim..tak bychom radši za tu úsporu přijeli na déle :)
Dobrý den, dítě bez lůžka ve věku 5 let bohužel nemůžeme akceptovat. Je nám to moc líto. Děkujeme za pochopení! Hotel Park
Dobrý den,
chci se pozeptat, jak daleko od hotelu je k nejbližšímu lyžařskému vleku?
Děkuji.
Dobrý den, Ostružná 700 m, Ramzová 1 km, Petříkov 2 km, Branná 6 km. Další jsou již vzdálené od 9 km. Děkujeme mockrát za dotaz! Hotel Park Ostružná
Dobrý den, bylo by možné ubytování v období od 5. 2. do 12. 2. 2022 na 5 nocí pro dva dospělé a dvě děti (11 a 9 let)?
Dobrý den, do 6. 2. 2022 máme plně obsazeno. Můžeme nabídnout termín od 6. – 11. 2. 2022 nebo 8. – 13. 2. 2022, čtyřlůžkový mezonet budova B Penzion Parma. Hlavní budova je zcela vyprodaná. Jedná se o poslední pokoje. Prosíme o odpověď co nejdříve! Děkujeme mockrát za pochopení a případnou objednávku! Hotel Park Ostružná
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, týden mi nebere nikdo telefon (je nedostupný). Je nějaké jiné telefonní spojení, než je výše uvedené? Děkuji Hana
Dobrý den, Hano. Telefonní kontakt +420 777 870 857 je dostupný. Podařilo se mi s hotelem spojit. :) Pokud se Vám nedaří dovolat, doporučím Vám napsat požadavek na info@hotelparkjeseniky.cz. S přáním krásného dne, Karel