Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Jihočeská romantika: dovolená v Rožmberku, gurmánské večeře i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřený voucher: Co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu hotelumartina@seznam.cz nebo tel. +420 777 173 112. Nezapomeňte nahlásit kód voucheru.
- Před zakoupením voucheru se informujte na tel. +420 777 173 112 na volnou kapacitu hotelu.
- Pro všechny balíčky: Ubytováni budete v jedné ze tří depandancí hotelu podle dostupné kapacity.
- Pokud budete potřebovat přistýlku, informujte recepci při rezervaci pobytu
- Děti do 2,9 let: s rodiči na lůžku a bez stravy zdarma
- Dítě do 14,9 let na přistýlce s polopenzí: 820 Kč/2 noci
- Domácí mazlíčci: 400–450 Kč/pobyt
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,máme zájem o zakoupení voucheru jako dárek,je možné zakopupit voucher bez předem daného termínu? jedná se nám o voucher pro dva na nějaký víkend s polopenzí a romantikou. Děkuji moc za odpověd Šauerová
https://www.hotelrozmberk.cz/packages/
Dobrý večer,
ano můžete si koupit voucher bez daného termínu, v odkaze si můžete
vybrat o jaký tip pobytu by jste měla zájem. Ale téměř všechny víkendy
do konce května jsou již plné, mohl by to být všední den. V letních
měsících červenci a srpnu balíčky využít nemůžete. O více informací
nám prosím napište na email, nebo telefonujte. Hezký večer, Jiřina
Dobrý den,
Je možné i ubytování s 3 malými klidnymi pejsky (cca 5 kilo)?
Děkuji.
Dobrý den, paní Matoulková,
ubytování s pejsky je možné. Poplatek za každého pejska je 150 Kč za
noc.
S přáním hezkého dne,
Marta Drechsler
recepce hotelu U Martina
Dobrý den, měla bych dotaz na Jihočeská romantika: dovolená v Rožmberku, gurmánské večeře i wellness, varianta pro zamilované. V ceně je 1× večeře slavnostnější, 1× večeře normalní. Zajímají mne ale snídaně, když bychom přijeli na 3 dny. Z nabídky to vypadá na 1 snídani. Jak to prosím je? Děkuji.
Dobrý den, Nelo :)
nikoliv. Snídani byste měla v ceně po celou dobu pobytu tj. při pobytu na
3 dny jsou v ceně 2 snídaně.
Pěkný den :)
Dobrý den,
chceme s přítelkyní koupit silvestrovský pobyt ve Vašem hotelu. Rád bych
se zeptal. Je možno check-in prodloužit do 22:00 hod. Přítelkyně je
zdravotní sestra a dnes ještě do večera slouží. 608 238 206
Díky
Martin
Dobrý den, Martine,
již jsme spolu hovořili telefonicky. Příjezdy jsou možné nejpozději do
22:00 hod.
Marta Drechsler
recepce hotelu U Martina
Dobrý den, jak by bylo s náhradním termínem, popř vrácením peněz, kdyby se kvůli covidu museli hotely zavřít
Dobrý den, pokud by byl hotel kvůli epidemii covidu zavřený, budete
o tom informován a domluvíte se s recepcí na náhradním termínu.
S přáním hezkého dne,
za tým hotelu U Martina
Marta Drechsler
Dobrý den musíme mít očkování nebo stačí test? Děkuji
Dobrý den, Michale, při příjezdu je vyžadováno potvrzení
bezinfekčnosti dle aktuálního nařízení vlády. Je tedy nutné doložit
certifikát o očkování (očkování musí být ukončené, tzn. od druhé
dávky musí uběhnout minimálně 14 dní) nebo doložit certifikát
o prodělání onemocnění covid-19, kdy od prvního pozitivního testu nesmí
uplynout více než 180 dní.
PCR testy se uznávají pouze u mladých od 12 do 18 let a u osob, které se
nemohou očkovat ze zdravotních důvodů a lidí po první dávce vakcíny
(nebo i druhé, od které zatím neuběhlo 14 dní), kteří se ale musí
prokázat také dokladem o aplikaci dávky :) Přeji pěkný den, Katka.
Dobrý den, pokud se prodlužuje pobyt, prodlužuje se s tím i polopenze? Děkuji
Dobrý den, Martine. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud si doplácíte prodloužení pobytu, záleží na domluvě mezi Vámi a provozovatelem. Prosím, obraťte se s tímto dotazem přímo na ubytovací zařízení. Buď e-mailem hotelumartina@seznam.cz a nebo telefon +420 777 173 112. Přeji Vám krásný den. :) Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,mam na vás dotaz chtěl bych pořídit tuto dovolenou jako dárek pro mé známé jako dárek ale vy tu uvádíte termín do konce května ale to nevím jestli to stihnou bylo by možné třeba termín prodloužit až do září?Děkuji za odpověď.
Dobrý den, pobytový balíček si u nás můžete zakoupit, ale využití není možné v letních měsících a v září pouze všední dny.
Pro více informací mi napište na email hotelumartina@seznam.cz
Hezký den, Jiřina