Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli je možné u Vás strávit týden
v létě konkrétně v srpnu. Jde o dva dospělé a dvě děti ve věku
6a9let.Prosim o cenu od 1.8. do 6.8.22
Slevomat.cz
Dobrý den, Miloslavo. Děkujeme za Váš dotaz. Tato nabídka je platná do
10. 4. 2022. Pokud si přejete nabídku v pozdějším termínu, prosím
kontaktujte přímo hotel Luna (resort@resortluna.cz,
+420 569 738 800). Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Drahomíra
Rádi bychom se ubytovali 25.3. – 27.3. – budete mít volno?
Máme to u vás objednané, platba Twisto – nevíme, jestli budete mít
tento termín volný
Slevomat.cz
Dobrý den, Drahomíro :)
nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné termíny, je kontaktovat
přímo poskytovatele na e-mailu resort@resortluna.cz nebo
na tel. + 420 569 738 800, 733 182 105, 734 701 201. Věřím, že spolu
naleznete nějaký volný termín, který bude zapadat do Vašich plánů a
možností.
Pěkný den :)
Zdenka Lengoova
Dobrý den neuvažujete i delších variantách pobytu v nabídce ?Jsme
z daleka a na 3 dni se nám to nevyplatí
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdenko, bohužel nevíme, jestli bude u této nabídky
k dispozici další varianta, ale určitě Vám doporučím se s tímto
dotazem obrátit přímo na Hotel Luna na tel. +420 569 738 800 či
prostřednictvím e-mailu resort@resortluna.cz.
Přeji pěkný den, Katka :)
Lucie Kedroňová
Dobrý den, máte u vás variantu vegetariánské večeře, prosím?
Hotel Luna
Dobrý den, vždy je snahou, aby si každý host vybral nebo v rámci bufetu
nakombinoval, co mu chutná.
Proto jsou i vegetariánská jídla součástí nabídky.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli je možné u Vás strávit týden v létě konkrétně v srpnu. Jde o dva dospělé a dvě děti ve věku 6a9let.Prosim o cenu od 1.8. do 6.8.22
Dobrý den, Miloslavo. Děkujeme za Váš dotaz. Tato nabídka je platná do 10. 4. 2022. Pokud si přejete nabídku v pozdějším termínu, prosím kontaktujte přímo hotel Luna (resort@resortluna.cz, +420 569 738 800). Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz