Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Relax v historickém Písku: wellness, snídaně a lahodná večeře
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete mít zájem o apartmán (viz příplatky), ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 723 799 895 nebo e‑mailem na reception@interhotel-america.com.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Prosíme o vytištění voucheru a jeho předložení na recepci při příjezdu na hotel.
- Recepce je otevřena od 6:00 do 22:00.
- Děti do 5,9 let s rodiči na lůžku: zdarma, bez stravy a služeb
- Děti do 13,9 let na přistýlce: 250 Kč / noc se snídaní
- Děti do 13,9 let na pevném lůžku: 20% sleva z ceníku hotelu (včetně stravy a služeb)
- Domácí mazlíčci: 170 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dvacátápátá fotografie má do Písku hodně daleko. To není ani v okolí. Tipuji to na Vyšší Brod… Pavel
Dobrý den, Pavle. V nabídce nejsou pouze fotky Písku, ale také i jeho okolí, tak jak uvádíme přímo fotky v popisku. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den.
Mám bezlepkovou dietu, je to možné zohlednit ve stravě?
Děkuji
Dobrý den,
bezlepková večeře se dá domluvit přímo při objednávce večeře. Když
není v denní nabídce nic vhodného, tak kuchař uvaří extra jídlo.
Snídaně jsou bufetovou formou, kde je vždy něco bezlepkového. Pouze
nezajišťujeme bezlepkové pečivo, můžete si přivézt svoje.
Recepce
Dobrý den, je možné jit do bazénu s 8 měsíčním batoletem s koupací plenkou?
Ano, je to možné.
Dobrý den, v nabídce uvádíte „Neomezený vstup do sauny pro oba
(otevírací doba od 8:00 do 21:30)“. V dalších informacích o hotelu je
však uvedeno, že sauna je otevřena v úterý, čtvrtek a v sobotu od 18:00
do 22:00. Kdy lze tedy využít saunu?
Děkuji
Dobrý den, Pavle. Při rezervaci dopředu je aktuálně možné si vstup do wellness domluvit přímo s recepcí na libovolný čas. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Hello is it possible to stay at your hotel with a negative antigen covid test?
No, you need to have a covid pass. Reception.
Dobry den jak mam uplatnit kredity? Dekuji
Dobrý den, Michale. Děkuji Vám za dotaz. Při objednávce stačí v košíku u způsobu platby (kartou, převodem apod.) zaškrtnout políčko „Uplatnit kredity“. Musíte však být přihlášeni, jinak se políčko nezobrazí. Cena objednávky se vám pak sníží o hodnotu kreditů. S Přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
jsme manželé, ale chtěli bychom ubytovat cca na 4 dny s večeřemi a spaní
buď každý ve zvláštním pokoji umístěném vedle sebe nebo v apartmánu,
kde bychom se v noci nerušili – manžel je po rakovině a musí v noci
vstávat. Co a za kolik by jste nám doporučili? Děkuji
Dobrý den, pobyty jsou pouze na dvoulůžkové pokoje s cenou pro dvě
osoby a s večeří na první den pobytu. Je mi líto, ale není tedy možné
Vám nabídnout voucher s polopenzí a jednolůžkovými pokoji.
Recepce.
Dobrý den, dítě má vstup do bazénu a sauny v ceně příplatku 250,– za noc? Děkuji.
Ano, vstup do bazénu pro dítě je v ceně přistýlky. Recepce
Dobry den, vámi uvedena cena je za oba a na celý pobyt 2× noc?Nebo za den ?
Dobrý den, Věro, cena varianty Všední dny je uvedená za 2 osoby na 2 dny (1 noc), u varianty Včetně víkendů se jedná o částky za 2 osoby a 3 až 5 dní, tj. 2 až 4 noci dle výběru. Nejnižší částka u této varianty Včetně víkendů je tedy za 2 osoby na 3 dny (2 noci). Přeji pěkný den, Katka :)
Děkuji a je možné si večeře na dobu pobytu připlatit a kolik?
Je možno se stravovat na restauraci, ta je otevřena denně od 17:00 do 21:00 a funguje jako normální restaurace. Recepce
Dobrý den,
v nabídce je polopenze, ale pak je napsáno 1× dvouchodá večeře pro oba.
Chápu dobře, když si dám více nocí, tak bude každý večer dvouchodá
večeře?
Dobrý den, v nabídce je pouze večeře pro první den pobytu, i při pobytu na více nocí. Snídaně je na každé ráno pobytu. Recepce.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dostala jsem voucher jako dárek ale do konce platnosti není volný v hotelu žádný termín.
Jak se to dá řešit? V hotelu mi řekli, že mám kontaktovat vás ohledne prodloužení platnosti voucheru.
Díky moc za odpověď.
Ingrid
Dobrý den, Ingrid. Děkuji Vám za zprávu. V brzké době Vás kontaktuje jeden z našich operátorů a pomůže Vám situaci vyřešit. S přáním krásného dne, Karel