Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt v podhůří polských Krkonoš pro pár i rodinu: neomezený wellness, zábavní centrum a jídlo
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 756 126 656 nebo na e‑mailu rezerwacja.online@osada-sniezka.pl – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Zapůjčení dětské postýlky: 20 PLN/noc
- Domácí mazlíčci: 50 PLN/noc (pouze v apartmánech)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 20 PLN/den
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, taky bych se chtěla zeptat jestli na pokoji confort jsou župany.
Dzień dobry,
w pokoju 2-osobowym komfort są szlafroki/
v komfortním dvoulůžkovém pokoji jsou župany.
Dobrý den, je v pokoji confort župan a pantofle do wellnes.
Dekuji.
Dobrý den,
na pokoji jsou pouze župany. Nejsou pantofle.
Dobrý den, jsou všechny pokoje s kuchyňkou? Dekuji
Dobrý den, Jano, jak je uvedeno v popisu nabídky: Vždy budete mít k dispozici vlastní koupelnu se sprchovým koutem, ledničku, televizi a samozřejmě Wi-Fi připojení. V apartmánech na vás navíc čeká kuchyňka, zahrada nebo balkón a krb, navíc v nich je možné umístit přistýlky pro děti. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptal zda jsou v hlavní budově i 4 lůžkové pokoje.
Dobrý den, Martino :)
v hlavní budově jsou k dispozici pokoje Comfort plus, kde jde pomocí
přistýlek ubytovat až 4 osoby. Ty bohužel v nabídce nemáme.
V případě zájmu o tento pokoj, doporučuji kontaktovat přímo hotel a
domluvit se s nimi individuálně.
Pěkný den :)
Dobrý den, přesný datum je 10.2– 13.2.
Dekuji .
Dzień dobry,do końca lutego ten portal nie ma dostępnych apartamentów rodzinnych, dlatego nie może wybrać Pani dziecka 9 lat.
Dobry den, budou v dubnu k dispozici skákací hrady na venkovním
hřišti?
Děkuji Biolkova
Dzień dobry,
dmuchany plac zabaw był od czerwca do września jako dodatkowa atrakcja, nie
planowana wcześniej. W kwietniu nie planujemy takiej atrakcji.
/
nafukovací hřiště bylo od června do září jako doplňková atrakce,
předem neplánovaná. V dubnu takovou atrakci neplánujeme.
Lucyna Adamczuk,dział rezerwacji Osada Śnieżka
Dobrý den , chtěla jsem objednat jen my nejde uvést věk dítěte , to možnost je jen do 4 let a kluků je 9 ,jak mám postupovat?
Dzień dobry,
może jest dostępny tylko apartament jednopokojowy dlatego nie pokazuje
możliwości dodania dzieci. Żeby odpowiedzieć dokładnie muszę znać termin
pobytu.
/
Možná je volný pouze jednopokojový byt takže nevykazuje možnost přidání
dětí. Abych odpověděl přesně, potřebuji znát datum pobytu.
Lucyna Adamczuk, dział rezerwacji Osada Śnieżka
Dobrý den, když si objednám pokoj confort, budu mít přístupno wellnes přímo z hotelu ne přes venek? Ještě jsem se chtěla zeptat zda jsou v termínu 3.3 až 6.3 volné 4 pokoje. Děkuji za info Z
Dobrý den, Petro. Děkuji Vám za dotaz. Pokoj comfort se nachází ve stejné budově jako wellness zóna. Ve Vámi požadovaném termínu, jsou zatím kapacity dostupné. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, může sem i domácí mazlíček . Pejsek do 5kg. Děkuji za info Jana
Dobrý den, Jano, domácí zvířata nejsou povolena (Pouze po předchozí domluvě s hotelem.) Kontaktovat hotel, můžete na e-mailu:rezerwacja.online@osada-sniezka.pl či tel. +48 75 612 66 56. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte potíže s komunikací v cizím jazyce, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, lze platit přes příspěvek FKSP? Hotel mě odepsal, že to neznají a že snad slevomat ano.😂
Dobrý den, Niki :)
bohužel u tohoto hotelu vystavit proforma fakturu nemůžeme. Nejsme k tomu zplnomocněni. V případě zájmu o FKSP si můžete vybrat z našich nabídek, kde vystavení faktury není problém. Odkaz je https://www.slevomat.cz/fksp?rel=autocomplete.
Pěkný den :)