Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Dovolená s překvapením: 7 nocí na Makarské či Omišské riviéře vč. dopravy
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Před zakoupením voucheru: Pokud si chcete být jisti dostupností termínu, ověřte si ho na mailu usti2@ckkalousek.cz nebo tel. 603 584 851.
- Do 24 hodin od obdržení voucheru: Kontaktujte CK na mailu usti2@ckkalousek.cz nebo tel. 603 584 851. Nahlaste jména, data narození, adresu, telefon a kódy voucherů.
- CK vám pošle smlouvu, kterou je nutné podepsat a poslat obratem zpátky.
- Upozornění: Potvrzení smlouvy s CK je nedílnou součástí nákupu zájezdu. Samotný voucher negarantuje zajištění kapacity. Po nákupu voucheru je třeba dokončit registraci u CK.
- Dobré vědět: V případě zrušení zájezdu z důvodu mimořádných vládních opatření, lokálních opatření a epidemiologické situace o své peníze nepřijdete. Celou částku dostanete zpět ve formě peněz nebo kreditů.
- Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu v maximální lhůtě 24 hod. od zakoupení a pouze před uzavřením smlouvy s CK/potvrzením rezervace/vyplněním a odesláním formuláře. Po aktivaci voucheru se storno řídí VOP CK Kalousek & Williams a.s.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, v kolik hodin se bude vyjíždět 22.8 z Prahy? Předem děkuji za odpověď
Dobrý den,
čas odjezdu budeme rozesílat v průběhu dneška v pokynech s dalšími
informacemi, na email zadaný ve smlouvě.
S pozdravem, CK Kalousek
Dobrý den, potřebuji se informovat, jelikož všude možně se objevují info, že je v Chorvatsku znečištěné moře, a je to i od konkrétních lidí, kteří vše natočili, věrohodná videa, fotky, kde je vše skutečně reálně vidět. Moře je znečištěné od vypuštěných výkalů z lodí a lidé i ukončují pobyty a přemísťují se jinam. Jste cestovka, takže to pro vás určitě není příjemné, ale máte nějaké informace o této situaci? Už ji tu někdo zmiňoval. Děkuji vám Hazuková
Dobrý den, žádné informace o znečištěném moři v Chorvatsku nemáme ani od klientů ani delegátů.
Dobrý den, hodně se nyní na internetu objevují zprávy, že je moře dost znečištěné hl. v oblasti Makarské, máte o tom nějaké zprávy, prosím?Děkuji vám, Ivana
Dobrý den, jsou to absolutní lži. Bohužel některá média úmyslně poškozují cestovní ruch v Chorvatsku. Jsou za tím placené články od cestovních kanceláři, které prodávají například Egypt apod. Speciálně na jedny stránky budeme již podávat trestní oznámení. Nemusíte se ničeho obávat, Chorvatsko je stále stejně krásné. Hezký den
Dobrý den,
jak poznám autobus na místě? Bude mít na sobě nějaký lístek a když si
zaplatím polopenzy bude jídelna přímo v hotelu?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, všechny naše autobusy jsou označeny velkým logem naší společnosti CK KALOUSEK & WILLIAMS. Ubytování je v apartmánech nebo studiích a na polopenzi docházíte do restaurace v blízkosti ubytování. V případě dalších dotazů nás můžete kontaktovat na email – usti@ckkalousek.cz nebo telefonicky na 603 584 851.
Dobrý den, prosím co vše zahrnuje cena 4499,–? Děkuji
Dobrý den, cena u tohoto zájezdu zahrnuje ubytování a dopravu autobusem. V případě zájmu o rezervaci termínu prosím volejte na 603 584 851. Děkujeme
V kolik hodně bývá odjezd z Pardubic??
Dobrý den, Jano. Přesný čas odjezdu, Vám cestovní kancelář sdělí včas před odjezdem. Prozatím není nikde veden přesný čas. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den. Potřeboval bych výčet zájezdů autobusem do Chorvatska s nástupem v Novém Jičíně.
Dobrý den, Pavle, ohledně dotazu na seznam zájezdů do Chorvatska s nástupním místem v Novém Jičíně se prosím obraťte přímo na CK Kalousek & Williams prostřednictvím e-mailu usti@ckkalousek.cz či na tel. čísle +420 465 526 000. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda ma každý pokoj samostatnou kuchyňku a popřípadě jaké je její vybavení, Děkuji.
Dobrý den, ano některé pokoje mají kuchyňku svojí. Některé však mají kuchyňku společnou, ale na to po ověření dostupnosti termínu vždy klienty upozorňujeme. Kuchyňky jsou standartně vybaveny, aby se v nich dalo pohodlně vařit. Přeji hezký den.
Dobrý den dotaz na termín 29.8–7.9 2 dospělé osoby a prcek 4 roky
stačí koupit 2× voucher pro 2 dospělé osoby a prcek s náma bez
přistýlky?Kolik to pro nás vyjde i s dopravou v tomhle termínu nástup
Turnov cena bez stravy s pojištěním?Děkuji za odpověď.
Hezký den
Martin
Dobrý den, prosím pro přesné informace a rezervaci zavolat do CK. V daném termínu již není mnoho volných kapacit. Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den , chci se zeptat když chci jet sama tak musím kupovat dva vouchry ? předem děkuji za odpověď .
Dobrý den, pro přsnější informaci prosím zavolejte přímo do CK. Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den.chtela jsem se zeptat zda máte volný termín od 29.8–7.9.2022.byli by jsme 2 dospělé a 2 děti 17 a 14 let.jaka by byla prosím cena i s autobusovou dopravou.predem děkuji za odpověď
Dobrý den, termín je zatím volný, ale doporučuji zavolat nebo poslat email do CK a předem si udělat rezervaci. Cena autobusové dopravy je 2700,–/os. Přeji hezký den.
Dobrý den, je ještě volný termín 4.-13. 7. pro dvě osoby?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, tento termín je již bohužel obsazen. Přeji hezký den.
Dobrý den, v kolik hodin se vyjíždí z Prahy? Ptám se, protože nejsem místní. Děkuji za odpověď
Dobrý den, to Vám teď přesně neřeknu. Záleží, jaké budou trasy v daném termínu, kolik lidí, odkud pojede. Příští týden jedeme ve 12:40, ale to se bude lišit v každém termínu.
Dobrý den, z jakého místa v Praze vyjíždí autobus
Dobrý den, Praha – stanice metra Černý Most, zastávky MHD u hlavní silnice směr z Prahy. Hezký den.
Dobrý den, máte volno v termínu 15.8 – 24.8 pro 2 osoby. Předem děkuji za odpověď a hezký den
Dobrý den, je mi líto, ale daný termín, je již obsazen. Přeji hezký den.
Dobrý den,
chci se zeptat, zda je povinné si připlácet za polopenzi.
Nebo se můžeme stravovat po vlastní ose. A také bych chtěla vědět, zda
jsou volné 4 místa v termínu 25.7.- 3.8. .
Děkuji Veronika.
Dobrý den, je mi líto, ale daný termín je již plný. Pokud máte zájem o jiný termín, doporučuji si zavolat přímo do CK. Stravování je možné zařídit si dle sebe, nemusíte objednávat polopenzi. Hezký den.
Dobrý den,
Mohu se zeptat, které všechny termíny které nabízíte jsou ještě volné
pro 2 osoby?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, v současné době máme volno v daných termínech: 28.6.-5.7., 21.-8.6., 23.-30.8., 30.8.-6.9. Obsazenost se ale velice mění. Před zakoupením poukazu doporučuji zavolat do CK a udělat si nezávaznou rezervaci. Přeji hezký den.
Dobrý den, jsou prosím v termínu 25.7. až 3.8. volná 2 místa. A jak docílit toho, abychom byli s manželem spolu v jednom pokoji. Děkuji
Dobrý den, Nikolo. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, v tuto chvíli jsou volná místa. Do poznámky při objednávce u nás a při registraci na stránkách CK prosím uveďte, že si přejete být společně na pokoji. Případně tuto záležitost můžete vykomunikovat přímo s CK. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli je ještě volné pro dvě osoby ny datum 25,7,nebo 1,8?Děkuji
Dobrý den, Jaroslavo, oba dva Vámi uvedené termíny pro 2 osoby jsou aktuálně ještě dostupné. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den,
v srpnu bychom rádi jeli ve 3 a měli společný pokoj, jestli by byl ještě
k dispozici? Může si každý zakoupit voucher sám? Dá se ještě k pobytu
přikoupit polopenze nebo jiné jídlo? Co mám dělat po zakoupení
voucheru? Děkuji
Dobrý den, v první řadě si před zakoupením vybraného voucheru ověřte dostupnost daného zájezdu. Ideálně na emailu usti2@ckkalousek.cz. Voucher si můžete zakoupit každý sám, potom bude třeba nám zaslat všechna čísla s ostatními kontaktními údaji, které si po rezervaci vyžádáme. Jídlo si můžete také dokoupit. Nejprve se ale ozvěte a ověřte si dostupnost vybraného zájezdu. Hezký den.
Dobrý den, máte volný termín 1. – 10. 8. pro 2 osoby? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den. V tuto chvíli ještě volný termín pro 2 osoby máme. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na emailu usti2@ckkalousek.cz. Hezký den.
Dobrý den, máte volný termín od 11.7–20.7. pro 3 osoby? Děkuji za odpověď
Dobrý den. Pokud se jedná o zájezd 7 nocí na Makarské či Omišské riviéře + doprava, tak v tuto chvíli a v tomto termínu ještě volná kapacita je. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na emailu usti2@ckkalousek.cz. Hezký den.
Dobrý den, máte ještě volný termín 11.7. – 20.7.2022? 2 osoby, dva vouchery? Děkuji.
Dobrý den, v tomto termínu máme volné pouze dvoulůžkové studio bez balkonu a klimatizace. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na emailu usti2@ckkalousek.cz. Hezký den.
Dobrý den, je nějaký limit velikosti zavazadel?
Dobrý den, limit zavazadla je 20 kg na osobu a příruční zavazadlo 5 kg. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na emailu usti2@ckkalousek.cz. Hezký den.
Dobrý den, jak dlouho trvá cesta autobusem? (Z Prahy)
Dobrý den. Cesta autobusem z Prahy trvá přibližně 16 hodin. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na emailu usti2@ckkalousek.cz. Hezký den.
Dobrý den, potřebuji k cestě do Chorvatska pas, a nebo mi bude stačit občanský průkaz? Děkuji a přeji krásný den.
Dobrý den. K cestě do Chorvatska Vám stačí občanský průkaz. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na emailu usti2@ckkalousek.cz. Hezký den.
Děti máme také dvě 1 rok starý a 3 roky moc děkuji
Dobrý den. Můžeme nabídnout 3 lůžkové studio/apartmán s tím, že dítě 1 rok bude bez nároku na lůžko. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na emailu usti2@ckkalousek.cz. Hezký den.
Dobrý den, je ještě volný termín od 27.7–3.8? Dva dospělý a děti ? Je to vhodné i pro děti děkuji moc
Dobrý den. V tomto termínu Vám můžeme nabídnout 3 lůžkové studio/apartmán s tím, že dítě 1 rok bude bez nároku na lůžko. Systém Fortuna spočívá v tom, že dopředu neznáte letovisko ani konkrétní ubytování. To se dozvíte cca 2 dny před odjezdem. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na emailu usti2@ckkalousek.cz. Hezký den.
Dobrý den,je možné rezervovat teď a zaplatit třeba za měsíc ? Děkuji
Dobrý den. Pokud objednáte vouchery přes Slevomat, platíte je ihned Slevomatu. Před zakoupením voucherů doporučujeme ověřit si dostupnost ubytovacích kapacit a termínů. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na emailu usti2@ckkalousek.cz. Hezký den.
Dobrý den, je ještě volný termín 22.8. až 31.8. pro 1 dospělého a 2 děti? Děkuji za odpověď Marta Leblová
Dobrý den,
ano, v tuto chvíli volno je. Pro vytvoření rezervace nás neváhejte
kontaktovat na tel. 603 584 851 nebo na e-mailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezký den
Dobrý den ,jak se dá dokoupit polopenze ? Aby byla rovnou v ceně .děkuji Lenka
Dobrý den,
veškeré příplatky (stravování, cestovní pojištění) se řeší a platí
samostatně až po zakoupení voucherů a to přímo u cestovní kanceláře.
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na emailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezký den
Dobrý den, chtěla bych vědět, zda je možné zakoupit si dva termíny
následovně po sobe a zůstat tedy na delší pobyt??
Velice děkuji za odpověd
Dobrý den. Ano je to možné. Pro ověření dostupnosti nás neváhejte kontaktovat na tel. 603 584 851 nebo na e-mailu usti@ckkalousek.cz. Hezký den.
Dobrý den, chtěla by jsem se zeptat zda je možnost na jeden termín jet ve větší skupině tzv. 8 lidi? Moc děkuju:)
Dobrý den, ano je to možné, ale záleží na obsazenosti v termínu. Pro volnou kapacitu a rezervaci nás neváhejte kontaktovat na tel. 603 584 851 nebo na e-mailu usti@ckkalousek.cz. Hezký den.
Dobrý den chtel bych se zeptat pojede na 2 dospělí 3 deti jednomu 8 let druhému 15 let jeden 4 let musíme kupovat 5 vouchru nebo stačí 4 malej by spal snama a jestli v každém pokoji je kuchyňka dekuji predem
Dobrý den, pokud požadujete pro svou rodinu pět lůžek, pak je třeba zakoupit pět voucherů. Při koupi čtyř voucherů bude čtyřleté dítě bez nároku na lůžko a bude mu naúčtována pouze doprava. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. 603 584 851 nebo na e-mailu usti@ckkalousek.cz. Hezký den.
Dobry den jak je to při dvou dospělých a 3 děti věk 3 ,7 a 12 ? 3 lete klidne bez nároku na lůžko dekuji
Dobrý den, pokud by bylo dítě 3 roky bez nároku na lůžko, zakoupíte
4 vouchery a autobusovou dopravu pro něj (2 400 Kč – 2 700 Kč dle
nástupního místa) Vám vyfakturujeme navíc. V případě, že byste si
přáli lůžka pro všechny děti, zakoupíte 5 voucherů.
Před zakoupením voucherů si, prosím, prověřte dostupnost termínu.
Děkujeme a přejeme hezký den.
Dobrý den. Jak je to s malým dítětem 2 roky prosím ? Je potřeba zakoupit také voucher a jak probíhá cesta autobusem je nutné mít sedačku ? Nebo jak to přesně funguje děkuji K.Radkova
Dobrý den,
apartmány/studia jsou 2 i 3 lůžková. Záleží tedy, kolik osob celkem ve
studiu/apartmánu bude – zda 1 dospělá osoba a 1 dítě (pak je nutné
zakoupit 2 vouchery) nebo 2 dospělé osoby a 2leté dítě bez nároku na
lůžko a vybavení studia/apartmánu (pak je nutné zakoupit 2 vouchery a
dítě má ubytování zdarma, platí pouze dopravu). Každý cestující
v autobuse by měl být ve vlastním zájmu připoután. U malých dětí je
tedy vhodné si vzít vlastní autosedačku. Počítejte ale s tím, že
v autobuse jsou pouze 2bodové pásy, pomocí kterých můžete autosedačku
uchytit. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel.
603 584 851 nebo na e-mailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezký den
Prosím když chci jet sama ? Je možnost prosím?
Dobrý den,
ano, je to možné. Je ale potřeba doplatit neobsazené lůžko. Pro sdělení
výše příplatku nás prosím kontaktujte na tel. 603 584 851 nebo na
emailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezký den
Dobrý den, jako pedagog bych rád čerpal příspěvek z FKSP. Lze zakoupit voucher, vystavit na nej fakturu a zaměstnavatel by ji proplatil? Děkuji
Dobrý den, Luboši. Děkujeme za Váš dotaz. Vyhlédl jste si
pobyt/nabídku, který se na FKSP stránce nenachází (www.slevomat.cz/fksp) a rád byste
čerpal příspěvek od zaměstnavatele? Postupujte prosím takto: 1. Vyberte
si nabídku (pouze ČR) a objednejte si voucher bez termínu. Voucher bez
termínu je první důležitý krok, který je potřeba pro získání proforma
faktury udělat. 2. Voucher si vložte do košíku a pokračujte až ke
způsobu platby, kde si zvolte bankovní převod. 3. Od nás Vám na e-mail
přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na cestovní
kancelář. 4. Cestovní kancelář Vám vytvoří proforma fakturu,
s platebními údaji z objednávky. Mohou tam uvést, že bude hrazeno na
Slevomatím účtu, který mají tzv. pronajatý. 5. Váš zaměstnavatel
proformu uhradí. 6. Po přijetí platby na náš účet Vám bude odeslaný
voucher do e-mailu.
U platebních údajů bude informace, že je potřeba zaplatit do
2 pracovních dnů. Tento termín může být občas krátký, proto nám
určitě napište na e-mail nebo volejte, pokud by bylo potřeba datum
splatnosti o týden prodloužit. Před samotným nákupem je potřeba
u cestovní kanceláře ověřit, zda fakturu FKSP vystavují. Ne každý
provozovatel tyto faktury vystaví. Přeji Vám krásný den. Matěj,
Slevomat.cz
Zdravim,v ponuke nastupnych miest nemate Bratislavu ale v jednom z dotaze som sa docital,ze zastavujete aj v Bratislave.Potvrdte mi to prosim,diky.
Dobrý den, ano, odjezd z Bratislavy je možný (dálniční čerpací stanice OMV Jarovce). Hezký den.
Dobrý den, mohu zaplatit benefity a zbytek hotově?
Dobrý den, Ivano, můžete určitě nejdříve uplatnit benefitní body, ovšem zbytek nedoplatíte hotově, ale online platbou (kreditní kartou nebo převodem na účet apod.). S přáním hezkého dne, Maty
Dobrý den,
Polopenze lze zakoupit i na místě?
Je zaručeno ze je v pěší blízkosti obchod případně pro nákup
potravin?
Jaké je poslední nástupní místo v ČR? Dekuji
Dobrý den,
polopenzi je potřeba zakoupit ještě před odjezdem na dovolenou. Ano, vždy
je v blízkosti obchod s potravinami. Jako poslední nástupní místa jsou
Brno, Břeclav a Bratislava. Hezký den
Dobrý den,chtěla bych se zeptat
Kdyz bychom chtěli jet 7dospelich a 3 děti věk 13, 6,5 .Kolik je potřeba
vorcheru a zda je možný abychom byli pohromadě ?
Děkuji
Dobrý den,
pro ověření dostupnosti ubytování prosím o upřesnění termínu na tel.
603 584 851 nebo na e-mailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezký den
Dobrý den, měla bych o zájezd zájem pro 2 dospělé osoby a dceru 8 let a proto by mě zajímalo,zda lze zájezd uhradit přes FKSP za odpověď předem děkuji.
Dobrý den,
při koupi voucherů na Slevomatu můžete využít tyto benefity: Sodexo,
Edenred, Benefity, Benefit Plus, Up, Benefitka, LemonPay. V případě
dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. 603 584 851 nebo na
emailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezký den
Dobrý den, je možné vzít sebou i psa, pokud bude v uzavíratelné schráne po celou dobu cesty ? Děkuji za info Vyskupova.
Dobrý den,
je mi lito, ale přepravu pejsků neumožňujeme. Hezký den
Dobrý den, chci ještě jet se synem 12 let.Mám koupit další voucher? Děkuji Vyskupová
Dobrý den,
ano, pro každou osobu je potřeba zakoupit voucher. Hezký den
Dobry den,
rada bych jela na zajezd s kamaradkou. Pokoje jsou soukrome pro 2 osoby? Rady
bychom byly na pokoji samy. Co se tyce koupelny, jsou oddelene nebo pro vsechny
spolecne?
Dekuji
Dobrý den, pokud jste 2 osoby, zakoupíte 2 vouchery a budete ubytovány
ve 2 lůžkovém studiu/apartmánu. Sociální zařízení je soukromé pro
každé studio/apartmán.
Hezký den.
Dobrý den,kolik stojí polopenze a jak se dá dokoupit? Přeji hezký den,Slávek
Dobrý den, Miloslave, příplatek za polopenzi činí: 3 499 Kč/dospělá osoba a 2 899 Kč/dítě do 12 let. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, nástupní místo v Č. Budějovicích lze? Děkuji
Dobrý den, zde jsou všechny nástupní místa: Praha, Rychnov nad Kněžnou, Nové Město nad Metují, Náchod, Česká Skalice, Jaroměř, Hradec Králové, Kostelec nad Orlicí, Vamberk, Ústí nad Orlicí, Česká Třebová, Svitavy, Letovice, Brno, Břeclav, Pardubice, Chrudim, Vysoké Mýto, Liberec, Jablonec nad Nisou, Turnov, Mnichovo Hradiště, Mladá Boleslav, Humpolec, Jihlava, Velké Meziříčí, Velká Bíteš, Litomyšl, Dobruška. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,nebylo by možno nástupní místo K.V.Dekuji Trubková
Dobrý den,
pokud myslíte Karlovy Vary, tak ty mezi naše nástupní místa nepatří.
Hezký den
Ok.chapu a ještě se zeptám když Z Prahy tak odjezd z Florence.Dekuji
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je u pokoje možnost přistýlky.Jela bych se dvěma dětmi. Děkuji za odpověď Veselá Andrea
Dobrý den,
k dispozici máme 2–8 lůžkové studia/apartmány, takže pokud budete
dohromady 3 osoby, pak budete ubytováni ve studiu/apartmánu pro 3 osoby.
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel.
603 584 851 nebo na e-mailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezký den
Dobrý den, dala by se polopenze a pojištění doplatit i dodatečně děkuji Lenka K.
Dobrý den,
polopenzi je možné dokoupit i později. Cestovní pojištění je dobré
zakoupit již při objednání zájezdu z důvodu toho, aby vám pojišťovna
uznala pojištění pro případ storna zájezdu v případě storna vaší
dovolené ze zdravotních důvodů. Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, v kolik hodin se bude vyjíždět 29.8 z Brna? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
pokud u nás máte sepsánu cestovní smlouvu, pokyny s informacemi Vám budou zaslány na email, v ní uvedený, týden před odjezdem.
S pozdravem, CK Kalousek