Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácími mazlíčky je nutné ověřit před zakoupením voucheru s hotelem.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 724 888 800 nebo e‑mailem na rezerwacja@lakehill.pl
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na nebo na tel. +48 724 888 800. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Dětskou postýlku vám půjčí zdarma (na vyžádání na recepci).
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Hano. Děkuji Vám za dotaz. Vlastní dopravou samozřejmě hotel
lze navštívit. Parkování je zdarma. S přáním krásného dne, Karel
Luboš Dvořáček
Dobry den,
funguje venkovní vířivka a venkovní bazének i v prosinci?
S pozdravem
Luboš Dvořáček
Slevomat.cz
Dobrý den, Luboši je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes
veškerou snahu tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo
poskytovatele na tel. +48 724 888 800 či e-mailu: rezerwacja@lakehill.pl.
Pěkný den, Tomáš :)
Zuzana Kolářová
Dobrý den,
ačkoliv tuto nabídku nevede pod FKSP pobyty, možnost vystavení voucheru a
proplacení fakturou opravdu není možná? Děkuji moc za ochotu.
Slevomat.cz
Dobrý den, Zuzano :)
vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že
stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve
domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě,
že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na
daného poskytovatele slevy (hotel). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo
účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními
údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých
korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Jak uplatnit“.
Pěkný den :)
Iva Braunová
Dobrý den,
ráda bych se zeptala zda vouche zahrnuje i vstup do venkovního bazenu a
venkovní viřivky.
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivo :)
ano, hosté mají také přístup v rámci wellness zóny i do venkovního
bazénu a vířivek.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jaké jsou prosím covidové opatření na hotelu? je potřeba se při příjezdu prokázat testem, nebo očkováním?
Děkuji
Dobrý den, Aneto, zde je odkaz na náš souhrnný článek, kde naleznete vždy aktuální podmínky pro cestování do ciziny: https://www.slevomat.cz/magazin/1502-dovolena-zahranici-koronavirus-slovensko-polsko-rakousko-chorvatsko-slovinsko. Jistě zde naleznete veškeré potřebné informace. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)