Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt ve 4* hotelu Panorama se snídaněmi a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace provádějte předem e‑mailem na bookings@panoramahotelprague.com nebo telefonicky na čísle +420 261 191 238.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Wellness: Neomezený přístup k bazénu a jacuzzi platí v otevírací době s výjimkou plánovaných změn a výpadků. O aktuální otevírací době se vždy informujte na recepci na e‑mailu top.deck@panoramahotelprague.com nebo na tel. 261 164 791.
- Pro varianty v pokojích Superior/Deluxe:
- Děti do 5,9 let na lůžku s rodiči a bez služeb: zdarma
- Děti ve věku 6–11,9 let na přistýlce a se snídaní: 405 Kč (15 €) / noc
- Osoby ve věku 12 let a starší na přistýlce, se snídaní a se vstupem do wellness: 810 Kč (30 €) / noc
- Přistýlky musí být potvrzeny již při rezervaci, jinak není možné dostupnost pokoje s přistýlkou garantovat.
- Domácí mazlíčci: 50 €/pobyt - částka bude přepočtena na recepci hotelu dle aktuálního kurzu CZK/EUR (pobyt se psy je možný pouze se souhlasem hotelu, vstup se zvířaty není povolen do hotelové restaurace a wellness & fitness centra, ve veřejných prostorách musí být zvířata na vodítku)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 550 Kč/noc
- Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den,
Mate otevrene wellness, nebo nejaka nova opatre i kvuli covidu/ jestlize ano do
kolika hodin ne otevren?
Dekuji.
Dobrý den, Terezo, Panorama Hotel má wellness otevřené do 22h a řídí se aktuálními vládními nařízeními, tj. je nutné doložit certifikát o očkování (očkování musí být ukončené, tzn. od druhé dávky musí uběhnout minimálně 14 dní) nebo doložit certifikát o prodělání onemocnění covid-19, kdy od prvního pozitivního testu nesmí uplynout více než 180 dní. Přeji pěkný den, Katka :)
Kolik je doplatek za přistýlku dítě 3 roky se snídaní??
Děkuji Petr.
Dobrý den, Petře, jak je uvedeno v nabídce, děti do 5,9 let na lůžku s rodiči a bez služeb jsou ubytovány zdarma a děti ve věku 6–11,9 let na přistýlce a se snídaní: 405 Kč (15 €) / noc. Je zde možnost, připlatit 405Kč/noc a dítě bude na přistýlce se snídaní, či bude zdarma s rodiči na lůžku a případný doplatek připlatíte přímo na místě po domluvě přímo s hotelem. Hotel, můžete kontaktovat na e-mailu:bookings@panoramahotelprague.com či tel. +420 261 191 238. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
pokud bych chtěla ubytování pro služební cestu – 2 osoby- termín
28–29.12.2021, je nutné být očkován, nebo po prodělání covidu 180dní
?.Nebo Vám stačí PCR testy max,72. Jak je možné využívat
wellness? MP
Dobrý den, Marto. Děkujeme za Váš dotaz. Po příjezdu na hotel je potřeba doložit potvrzení o prodělané nemoci koronavirem, nebo certifikát o očkování. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Přeji krásný den,jako jeden ze svatebních darů,které jsme dostali,byl i pobyt ve Vašem hotelu se snídaní a wellness.Celkove 2dny,1noc.Bohuzel jsme s manželem oba museli jít na operace a zatím máme trochu omezené pohybové aktivity.Bylo by možné tento voucher využít až po Novém roce,leden nebo únor? Neradi bychom o tento zážitek přišli.Velice děkuji za odpověď.Jen přidám,že máme termín využití do 29.12.2021.Preji pěkný den,manželé Stuchlikovi
Dobrý den, Iveto. Děkujeme za Váš dotaz. Mrzí mě komplikace zdravotního stavu, které Vám znemožnily voucher využít. Prosím, zkontaktujte nás přes www.slevomat.cz/kontakt a nebo přes telefon 222 745 354. Připravte si prosím i kód voucheru, abychom ho mohli dohledat. (ten nikde jinde nezveřejňujte) Mějte se krásně. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
jak je to s parkováním? Platí se zvlášť, či je zdarma v rámci
zakoupení pobytu? Děkuji.
Dobrý den, Karolíno, u této nabídky je parkování za příplatek: 10 € / noc. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, je možné využít voucher na ubytování v letošním roce na termín: od 25. nebo 26.12. do 28.12.? Moc Vám děkuji za odpověď. Hezký den, Karolína
Dobrý den, Karolíno, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. :) Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, měla bych zájem o ubytování 10–12.12.2021 pro 2 dospělé a 2 děti (9a16 let). Je možné 2 pristylky? Děkuji za odpověď Majorová Hana
Dobrý den, Hano, Vámi vybraný termín vidím prozatím jako dostupný, zde
jsou příplatky za přistýlky: Pro varianty v pokojích Superior/Deluxe:
děti ve věku 6–11,9 let na přistýlce a se snídaní: 405 Kč (15 €) /
noc. Osoby ve věku 12 let a starší na přistýlce, se snídaní a se vstupem
do wellness: 810 Kč (30 €) / noc
Přistýlky musí být potvrzeny již při rezervaci, jinak není možné
dostupnost pokoje s přistýlkou garantovat. Přeji Vám krásný den,
Tomáš :)
Termín 26.11–28.11
Dobrý den , mohla bych vědět jaká je kapacita 26.11–28.11? Videla jsem na
fotkách ze wellnes není zas tak velký a jestli se musíme zrezervovat wellnes
nebo saunu.
Dobrý den, Vámi vybraný termín je prozatím k dispozici. V ceně voucher je neomezený přístup k bazénu a jacuzzi platí v otevírací době s výjimkou plánovaných změn a výpadků. O aktuální otevírací době se vždy informujte na recepci na e‑mailu top.deck@panoramahotelprague.com nebo na tel. 261 164 791. Kapacitu ve Vámi vybraném termínu si můžete ověřit přímo u hotelu na e-mailu: bookings@panoramahotelprague.com či tel. +420 261 191 238. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, mohu v balíčku Ubytování se snídaní a wellness na 2 dny využít voucher i o víkendu?Bohužel nemohu ve všední dny. Moc děkuji za odpověď
Dobrý den, ano, je to možné, ale záleží na dostupných kapacitách :) V případě voucheru bez termínu si prosím ještě před jeho koupí předem ověřte dostupné kapacity a proveďte rezervaci e‑mailem na bookings@panoramahotelprague.com nebo telefonicky na čísle +420 261 191 238. V případě, že byste měla zájem o voucher na konkrétní termín, u nabídky se Vám automaticky zobrazí volné termíny, na které je možné voucher zakoupit. Přeji pěkný den, Kačka.
Dobrý den, máme 14 měsíčního syna stačí tedy voucher pro 2 osoby? Nebo rodinný..
Dobrý den paní Fišerová,
v tomto případě Vám určitě stačí voucher pouze pro 2 osoby. Pokud
budete chtít na pokoj dětskou postýlku, zažádejte o ni během rezervace.
Rádi ji pro Vás připravíme.
S přáním krásného dne
Alexandra
Dobry večer,chtěl bych využít možnost od podniku zístak 3000kč z fksp fondu .Je možné se u Vás ubytovat pátek,sobota a v neděli ráno odjed ,chtěl bych využít i velnes?Děkuji Pacík
Dobrý den, Libore, samozřejmě, že je možné se zde ubytovat od pátku do – neděle. Můžete zakoupit variantu s wellness. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. A pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den, Tomáš :)
Prosím, jak je vyřešeno parkování u hotelu
Dobrý den Zdeňku, děkujeme za dotaz. Parkování u hotelu je možné za příplatek 10 euro za noc. S přáním hezkého dne, Matěj
Hello,
Does wellness include sauna ?
Hello, Angelina, for wellness options included is there swimming pool, hot tub, mixed and private sauna and fitness center with cardiovascular machines. Have a nice day, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hello for the period of 24 to 26th will thé wellness operate?
Hello,
thank you for your question. Hotel Panorama will have their wellness opened for the rest of the year, even 24.12–26.12. There is no problem with that.
Have a nice day, Simča from Slevomat.