Otevřené vouchery:: Volné kapacity si můžete ověřit přes email recepcja@zakopianskidwor.pl nebo na tel. +48 182 000 058 nebo +48 783 998 568. Při rezervaci je potřeba nahlásit číslo voucheru.
Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v polštině nebo angličtině. Pokud máte s rezervací potíže, rádi Vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Czyli 2 rodziny? Mogę zaproponować pokój Rodzinny (łóżko małżeńskie
i dwa łózka pojedyncze) i a drugi pokój 3 osobowy. Czy taki układ
Państwu odpowiada?
Vladimíra Černá
Dobrý den, máte volno 26.10.-30.10.
2 + 1 dítě 10 let
a
2 + 1 dítě 11 a 1 dítě 14 let?
Děkuji
Zakopiański Dwór
Dzień dobry, proszę podać ile osób dorosłych a ile dzieci. Dziecko do
3 lat, śpiące na łóżku z rodzicami – bezpłatnie.
René
Dobrý den, jsou povoleni psi? Děkuji za odpověď.
Zakopiański Dwór
Dobrý den, bohužel v našem zařízení nepřijímáme domácí
zvířata.
s pozdravem
Blanka Coufalová Svatková
Dobrý den,
ještě se vrátím k předchozímu dotazu ohledně benefitů. Nemám
k dispozici z žádných uvedených, ale myslela jsem tím, využít FKSP
příspěvek na pobyt. U tohoto pobytu jsem se nedočetla, zdali je to tímto
způsobem možné. Jinými slovy, faktura aby byla vystavena na zaměstnavatele
s požadovaným textem… Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Blanko, podrobné informace jsme Vám zaslal na email.
S přáním příjemného dne, Maty
Blanka Coufalová Svatková
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zdali je možné uplatnit při zaplacení firemní
benefity? Jestli že ano, jak postupovat?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Blanko, děkuji za Váš dotaz. Firemní benefity uplatit lze,
záleží pouze na jejich typu. Veškeré informace, včetně toho, jak
postupovat, naleznete zde: https://www.slevomat.cz/benefity.
S přáním hezkého dne, Maty
Katka
Dobrý den,prosím je nějaká možnost využití voucheru v první půlce
března? Tedy mezi 1.-20.3. děkuji
Zakopiański Dwór
Ano, stále máme volné pokoje v období 1.-20.3.2022 Zveme vás, abyste
nás kontaktovali a provedli rezervaci v Zakopiańskim Dworze.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, máte volný termín od 27.10–30.10.2022. dvoulůžkový pokoj s polopenzí?
Děkuji
Dobrý večer,
V uvedeném termínu bohužel nemáme volná místa.
Kontaktujte prosím recepci a domluvte si vhodný termín.
S pozdravem
Dobry wieczór,
Niestety nie mamy wolnych miejsc w podanym terminie.
Prosimy o kontakt z recepcją w celu ustalenia dogodnego terminu.
Pozdrawiam