Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +386 45 729 100 nebo e‑mailem na info@hotel-jezero.si.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Dano, pobyt s domácími zvířaty v tomto hotelu není
možný. Přeji pěkný den, Katka :)
Daniela Siváková
Dobrý den, je na pokoji lednice?
Hotel Jezero
Hello,
thank you for your question.
Yes, refrigerator is in the room.
Best regards,
Matija
dagmar Svobodová
Dobrý den, tento pobyt nelze platit z FKSP? Dekuji
Hotel Jezero
Dear Mrs Dagmar. Sorry, can you explain what is FKSP? Kind regards, Hotel
Jezero – Katja
Lenka Rácová
Dobrý den, při nákupu mi není nabízena možnost přidat děti abychom
měli 4-lůžkový pokoj – poradíte prosím. Dětem je 7 a 9 let nechci
tedy zadávat plnou cenu pro 4 osoby…Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko. Děkuji Vám za dotaz. V rámci voucheru lze navolit
jedno dítě, které bude spát na přistýlce a druhé dítě je bez nároku na
lůžko do 3 let (s rodiči na lůžku). Případně doporučuji domluvit se
přímo s hotelem. Přikládám telefonní kontakt: info@hotel-jezero.si,
+386 4 572 91 00. S Přáním krásného dne, Karel
Bohumil Cechmeister
Je možné ubytování pro 3 lidi na pokoji?
Slevomat.cz
Dobrý den, Bohumile. Děkujeme za Váš dotaz. Ano určitě to možné je.
Stačí při objednání voucheru zadat 3 osoby. Nabídka (voucher) je pro
2–3 osoby. 1 voucher = 1 pokoj. Přeji Vám hezký den. Matěj,
Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné v hotelu koupit slevovou kartu : kartica Julijske alpe?
A za jakou cenu? Děkuji moc předem za odpověď
Hello. You can buy Julijske Alpe card. More information on: https://www.bohinj.si/kartica-julijske-alpe/ Kind regards, Katja