Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu hotel@3korunky.cz nebo na telefonu 222 780 482. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, líbí se nám váš hotel. Máme zájem o termín
11.11.2021 – jedna osoba jedna noc a od 12.-14.11.2021 pro dvě osoby dvě
noci.
Takovou možnost doména Slevomat nenabízí. Jaká by byla cena, prosím?
Děkuji za zprávu Krajíčková
Hotel 3 Korunky
Dobrý den,
cena je vždy za pokoj, ne za osobu, bude tedy stejná v případě
1 i 2 osob.
S pozdravem,
Recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, líbí se nám váš hotel. Máme zájem o termín 11.11.2021 – jedna osoba jedna noc a od 12.-14.11.2021 pro dvě osoby dvě noci.
Takovou možnost doména Slevomat nenabízí. Jaká by byla cena, prosím? Děkuji za zprávu Krajíčková
Dobrý den,
cena je vždy za pokoj, ne za osobu, bude tedy stejná v případě 1 i 2 osob.
S pozdravem,
Recepce