Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt rezervujte co nejdříve na e‑mailu info@hotelpalacky.eu nebo na telefonu +420 353 222 544 a nahlaste kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den,je možné si na tento poukaz pro 2 osoby rezervovat pokoj
s krytým balkonem bez příplatku?
Hotel Palacký
Dobrý den, záleží na dostupnosti pokojů s balkónem.
S pozdravem
Recepce Hotel Palacký
Hana K.
Dobrý den, jak to prosím u vás s parkováním? A ještě jeden
dotaz – v hodnocení často čtu, že nefungovalo topení a na pokojích
byla zima – je to již v pořádku?
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano, parkování je zde za příplatek: 250 Kč/noc. Topení a
všechny potřebné věci by zde měli být v pořádku, pokud si přejete
s tímto dotazem se můžete obrátit přímo na hotel na e-mailu: info@hotelpalacky.eu či
tel. +420 353 222 544. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Hotel Palacký
Dobrý den,
možnost parkování u nás je, naproti hotelu přes řeku máme dvě
parkovací místa za 350,–Kč / noc. Rezervace dopředu není možná, pokud
by místa při Vašem příjezdu byla již obsazená, rádi Vám poradíme kde
se dá ještě zaparkovat. Topení funguje.
S pozdravem
Elena B.
Recepce Hotel Palacký
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,je možné si na tento poukaz pro 2 osoby rezervovat pokoj s krytým balkonem bez příplatku?
Dobrý den, záleží na dostupnosti pokojů s balkónem.
S pozdravem
Recepce Hotel Palacký