Otevřené vouchery: Termín si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@excelsior-hotel.cz – zároveň uveďte kód voucheru, termín pobytu, jméno a příjmení.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den jak si můžeme u Vás rezervovat termín pro 2 osoby na 3 dny
a prosím o cenu děkuji Hanzlíková
Horský hotel Excelsior
Dobrý den, cenu voucheru uvidíte při nákupu, podle toho, kterou variantu
si zvolíte. Následně nás budete kontaktovat emailem na recepce@excelsior-hotel.cz
s požadovaným termínem pobytu.
Rosťa
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli jde polopenze přizpůsobit pro
člověka s alergii na lepek a laktózu?
Děkuji.
Horský hotel Excelsior
Ano, určitě se domluvíme. Horský hotel Excelsior
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den jak si můžeme u Vás rezervovat termín pro 2 osoby na 3 dny a prosím o cenu děkuji Hanzlíková
Dobrý den, cenu voucheru uvidíte při nákupu, podle toho, kterou variantu si zvolíte. Následně nás budete kontaktovat emailem na recepce@excelsior-hotel.cz s požadovaným termínem pobytu.