Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
5* pobyt v hotelu Hilton u Vltavy: snídaně, neomezený wellness a pozdní check-out
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu Reservations_Prague@hilton.com nebo na tel. +420 224 841 111 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Upozornění: Do pokojů lze přidat pouze osoby do 14,9 let.
- Pokud si děti či další dospělé osoby přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná. Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- V rámci voucheru je možné přidávat pouze osoby do 14,9 let.
- Domácí mazlíčci: 800 Kč/pobyt (max. do 30 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (dle aktuální obsazenosti)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Prosíme, postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den
Mám dotaz u pobytu se standartním pokojem nejde zadat termín nastup
30.4–1.5.2022.Tak mám dotaz jestli to zadám o den dříve jestli půjde
upravit datum nastupu.
Děkuji s pozdravem MM
Dobrý den, Michale. Děkuji Vám za dotaz. Dle storno podmínek, lze termín pobytu změnit 14 dní předem. Veškeré termíny jsou vypsané v nabídce v online rezervačním kalendáři. Můžete si tak klidně vybrat termín a následně provést nákup. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
jsme 2 dospělí a 2 malé děti – dcera 3 roky a syn 10 měsíců.
Nejsem si jistá, zda bychom se vešli všichni do jednoho klasického
dvoulůžkového pokoje s přistýlkou a postýlkou, asi by to nebylo úplně
komfortní spaní. Máte k dispozici Suite se dvěma oddělenými pokoji?
A pokud ano, lze jej zarezervovat přes Slevomat?
Děkuji, Lucie.
Dobré odpoledne, paní Lucie, děkujeme za Váš zájem o Hillton Prague hotel. S radostí Vám přes Slevomat mohu nabídnout Suite, kde je oddělená ložnice od obývacího pokoje. Tam je rozkládací pohovka, která je vhodná pro děti. Slevomat tuto variantu nabízí. V případě jakýkoliv otázek mě neváhejte kdykoliv kotantovat. Budeme se těšit na Vaši rezervaci, Martina
Dobrý den,
nenabízí se mi možnost koupit dva poukazy najednou. Musím tedy kupovat po
jednom? Platí možnost dokoupit pobyt za třetí dospělou osobu na místě, po
rezervaci a telefonátu do hotelu? Je nás celkem 5. Děkuji za
zprávu. Šárka
Milá Šárko, příplatek za 3.hosta je CZK 2.000,–,/noc. Ubytování je
v Rodinném pokoji s manželskou postelí a rozkládací pohovkou. Před
zakoupením voucheru bych doporučila ověřit s hotelem, zda tento typ pokoje
je volný. Po zakoupení voucheru prosím, zašlete na reservations.prague@hilton.com
číslo voucheru a Váš požadek na 3.osobu na pokoji, abychom rezervaci mohli
změnit. Příplatek se hradí přímo v hotelu.
Vouchery je nutné zakoupit postupně, není možné je zakoupit najednou.
Děkuji za pochopení s pozdravem, Martina
DOBRÝ DEN, MAM U VAS KOUPENÝ POBYT NA 3 DNY. CHTĚLA JSEM SE JEN ZEPTAT,ZDA JE MOŽNÉ SI NECHAT V RECEPCI ZAVAZADLO, POKUD BYCHOM PRIJELI O NĚCO DŘÍVE NEŽ NÁS UBYTUJETE. DĚKUJI. HRUDOVA
Dobrý den, Marie :)
v hotelu by měla být k dispozici úschovna zavazadel přesně pro takovéto
případy. Neměl by to být tedy problém.
Pěkný den :)
Dobrý den, měly bychom zájem o ubytování v hotelu v termínu 28.5. – 29.5.2022. Jsme 2 dospělí a 4 děti (7, 9, 10, 11). Jakou variantu nabídnete? Děkuji Svanovská
Dobrý den, Alice :)
naše nabídka není pro tak početnou skupinu koncipována. Bylo by nutné tak
zakoupit více voucherů nebo se pokusit individuálně domluvit přímo
s hotelem. Kontakty jsou Reservations_Prague@hilton.com
nebo +420 224 841 111.
Pěkný den :)
Dobrý den, je v tomto hotelu také vířivka?
Děkuji.
Dobrý den, v hotelu není k dispoziici vířivka, děkuji za pochopení, Martina
Dobry den,
rádi bychom se ve Vašem hotelu ubytovali v termínu 28.2.-1.3.22. Jsme ale
dva dospělí a dcera 16 let, tato varianta ale na slevomatu navolit nejde.
Jakou variantu tedy zvolit? Je možné zadat rezervaci s dítětem 14, do
poznámky uvést vyšší věk dcery a případný rozdíl doplatit na místě?
Udělali bychom rezervaci napřímo, ale potřebujeme uplatnit benefit plus
kartu, to u vas na hotelu po ověření tel. na recepci možné není, proto
řešíme touto cestou. Dekuji za odpověď
Petra Vykypělová
Dobrý den, paní Vykypelova, priplatek za 3. dospelou osobu je CZK 1210.- za den. Zakupte voucher pro 2 dospele osoby, az budete mit rezervaci, prosim, zavelejte nam a my zmenime typ pokoje na Rodinny pokoj, pripatel CZK 1.210,– za kazdou noc bude hrazen priimo v hotelu, Martina
Dobrý den ,
Chtěla bych si s manželem zarezervovat u Vás pokoj .
Mám par dotazu .. chtěli by jsme pokoj který ma výhled , aby jsme nebyli
dole . Kterou Variantu mám tedy si rezervovat ? Budeme jen my dva , bez děti
či zvířat .
Jelikož pojedeme z celkem dálky byla by možnost zajistit parkování ? Prahu
neznáme , a nedovedu si představit hledat parkování jinde .
Děkuji za odpověď .
Dobrý den, Aneto. Děkuji Vám za dotaz. Junior nebo Executive Suite by měly být ve vyšších patrech. Je však nezbytné, kontaktovat přímo hotel a sdělit jim tento požadavek při rezervaci termínu. Parkování je dle obsazenosti u hotelu zdarma. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
když jsem si koupila pobyt s ubytováním v pokoji JUNIOR nebo EXECUTIVE
SUITE dostanu na místě pokoj někde výš nebo se může stát, že budou
volné jen ty dole bez výhledu? děkuji
Dobrý den, Verčo :)
oba typy pokojů by měly být umístěny primárně ve vyšších patrech.
Pokud si přejete bydlet ve vyšším patře, určitě je ideální toto sdělit
hotelu při rezervaci termínu. Jistě se Vám bude snažit vyjít maximálně
vstříc v rámci svých kapacit.
Pěkný den :)
Dobrý den chci si zarezervovat jednu noc 15.1–16.1.2022 a nejde to volám nikdo to nebere
Dobrý den, Edito. Děkuji Vám za dotaz. Mrzí mě, že se Vám nepodařilo spojit s poskytovatelem. Pro rezervaci nového termínu, využijte, prosím online rezervační kalendář v nabídce. S přáním krásného dne, Karel
Dobry den mam dotaz ohledne ockovani.Syn 14 zatim bez ockovani ale ja ockovana.Bude problem s ubytovanim? Dekuji k
Dobrý den, Kateřino :)
děti mladší 18 let se dle aktuálních pravidel mohou při ubytování
prokázat i PCR testem ne starším než 72 hodin. Více podrobností najdete
případně zde (https://covid.gov.cz/situace/onemocneni-obecne-o-opatrenich/system-o-n-t-ockovani-prodelana-nemoc-test).
Pěkný den :)
Dobrý den, je možné piřjet se třemi detmi s tím že nejmladší 2roky bude bez nároku na lůžko? děti (2,7,12let)
Dobrý den, Lenko, jak je uvedeno v sekci Děti: pokud si děti či další
dospělé osoby přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se
vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již
konečná. Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do
poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba
ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
V rámci voucheru je možné přidávat pouze osoby do 14,9 let. Ověřit
kapacitu si můžete na e-mailu: Reservations_Prague@hilton.com
či tel. +420 224 841 111. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
FKSP lze využít?
Dobry den,
Dakujeme za prejaveny zaujem o pobyt v hoteli Hilton Prague. Bohuzial FKSP nie
je mozne vyuzit na pobyt zakupeny cez stranku slevomat.
S pozdravom,
Hilton rezervacny tym
Doby den
dnes jsem objednal voucher a trosku se desim recenzi na hotel…
- Check Out je opravdu dle voucheru v 15h, ze?
- neplati se zadne zalohy za pokoj?
- wellness je mozne navstivit od 7–22h vecer brz objednani,ze?
Dekuji
Dobry den,
Dakujeme za prejaveny zaujem o pobyt v hoteli Hilton Prague.
Check Out je standardne do 12:00, v pripade potreby a dostupnosti je mozne ho
predlzit do 15:00. To je vsak otazka aktualnej dostupnosti v den odjazdu, preto
je potrebne sa informovat na recepcii. Izbu mate v cene voucheru, na recepcii
sa bude platit len zaloha na ostatne sluzby, ktora je samozrejme vratna (pokial
ju nevycerpate).
Wellness je otvorene kazdy den, od 7:00 do 22:00, vratane vikendov. Do wellnessu
mate neobmedzeny pristup pocas celeho pobytu a nie je nutne si ho dopredu
rezervovat, alebo sa objednavat.
Tesime sa na Vasu navstevu a prajeme Vam prijemny a nicim neruseny pobyt.
Hilton rezervacny tym
Dobrý den prosím jaké nabizite spa procedury a ceník nikde to nemuzu najít dekuji
Dobry den pani Klinerova. Dakujeme za Vas email. Nas hotel ponuka platene spa
procedury. V pripade zaujmu Vas poprosim o Vasu emailovu adresu, aby sme Vam
mohli poslat cennik. Masaze je mozne objednat aj na recepcii v den prijazdu.
Prajeme Vam prijemny pobyt.
S pozdravom,
Alexandra, Hilton rezervacny tym.
Dobrý den mám dotaz ohledně se zpřísňujících opatření
Máme u vás objednaný termín od 12.11 do 14.11
Ráda bych zeptala jestli by termín bylo možné přesunout na ten to víkend
od 22.10 do 24.10
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Adélo. Děkujeme za Váš dotaz. Kolegyně již Váš dotaz řeší a ozve se na e-mail kupujícího s řešením. Děkuji za trpělivost. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den. Mám dotaz jak je to s parkováním ve vašem hotelu. Kam je možné přistavit auto a tak podobně.
Dobrý den, Lenko, parkování je zde zdarma. (Dle aktuální obsazenosti.) Obsazenost ve Vámi vybraném termínu si můžete ověřit na e-mailu:Reservations_Prague@hilton.com či tel. +420 224 841 111. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, měl bych zájem o pobyt 12–15.10.2021, 1× dospělý, polopenze, wellness, je totakhle možné ? Knotek HK
Dobrý den, Vašku, u této nabídky jsou pouze pobyty se snídaní a wellness, bohužel zde není varianta s polopenzí, každopádně Vámi vybraný termín je u obou variant prozatím dostupný. V případě individuální poptávky po příplatku za polopenzi, můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: Reservations_Prague@hilton.com či tel. +420 224 841 111. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, měla bych dotaz ohledně platby zda by tento voucher šel zaplatit FKSP? Děkuji Lorencová
Dobrý den, Terezo, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Tomáš
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Dobrý den, chtela bych se zeptat, zda se muzeme ubytovat v 5? Jestli muzu koupit 2 vouchery na stejne datum + si připlatit jednu dospělou osobu? Moc dekuji za odpoved
Dobry den, denni priplate za 3.osobu na rozkladaci pohovce ve Family pokoji je CZK 2000,–. Priplatek se plati primo na recepci pri prijezdu.
Popriosime o datum, na kdy mate zajem zakoupit voucher, overim, zda tento typ pokoje mame k dispozici. Dekuji, Martina