Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
V páru nebo s rodinou do Krkonoš: krásný 5* resort s jídlem a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace provádějte předem e‑mailem na rezerwacja.online@platinum-mountain.pl nebo na tel. č. +48 75 629 99 00.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz název hotelu s preferovaným termínem.
- Dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči má pobyt se stravou zdarma.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, pri vstupu do sauny a bazénu jsou ručníky zdarma nebo se platí poplatek. Dekuji
Good evening,
Towels at the sauna/swimming pool area are free of charge
Dobrý den, dá se v hotelu (restauraci, recepci apod.) platit kartou?
Dobrý den, je možné platit kartou, kromě American Express.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné jít do bazenů ještě v den odjezdu po 11 hodině nebo už to v den odjezdu možné není? Děkuji
Po odhlášení není možné využívat bazén.
Dobrý den,je možné se ubytovat dříve ,nebo až od těch 16 hod?dekuji
Dobrý den, Moniko, check in je od 16 hodin a v den odjezdu je potřeba se z hotelu odhlásit do 11:00. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, v jaké budově se prosím nachází pokoj comfort plus? Je v hlavní budově či jiných? Můžeme si přivést vlastní cestovní postýlku? Předem děkuji 🙂
Dobrý den, Zuzano. Děkuji Vám za dotaz. Podařilo se mi spojit s hotelem a cestovní postýlku si lze přivézt s sebou. Hotel také postýlky půjčuje za 35 PLN/noc. Pokoj Comfort plus se nachází v hlavní budově hotelu, ve které je také restaurace například. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, jsou v březnu pro děti ještě animační programy?
Dobrý den, animační program najdete na adrese: https://platinum-mountain.pl/en/children-animations/
Animační program je aktualizován každé pondělí
Jaké jsou prosím v Polsku podmínky při vstupu do restaurace? Pouze očkovaní nebo stačí Covid test?
Dobrý den, zde je odkaz na naše webové stránky se vždy aktuálními podmínky pro cestování do ciziny: https://www.slevomat.cz/magazin/1502-dovolena-zahranici-koronavirus-slovensko-polsko-rakousko-chorvatsko-slovinsko. Jistě zde naleznete všechny potřebné informace. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, je možné vyžít tento pobyt i když nejsem očkovaná? jen s platným Antigenním testem nebo je potřeba PCR?
Dobrý den, Aneto, zde je odkaz na náš souhrnný článek: https://www.slevomat.cz/magazin/1502-dovolena-zahranici-koronavirus-slovensko-polsko-rakousko-chorvatsko-slovinsko, kde naleznete vždy aktuální podmínky pro cestování do ciziny. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
Pokud si objednám apartmán, bude ve stejné budově wellness a bazény, nebo
se dochází jinak venkem?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Niki. Děkuji Vám za dotaz. Wellness area je v hlavní budově hotelu. Je je nezbytné dojít venkem z apartmánu. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chci se zeptat jestli je možné zapůjčení postýlky děkuji
Dobry den,
Cestovní postýlka pro dítě je placená služba – 35 PLN/den.
Dobrý den, chci se zeptat jestli je zde český personál nebo se budeme muset domluvit v jiném jazyce. Děkuji
Dobrý den, Aneto. Děkuji Vám za dotaz. Personál hovoří anglicky, německy a polsky. :) S Přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, jak to prosím Vás funguje, když jste ubytování v apartmánu, což je samostatná budova, s wellness? Je tam nějaké zázemí jako šatna apod. Dekuji
Dobrý den, Danieli. Podařilo se mi pro Vás získat odpověď od hotelu. Jak v apartmánu, tak ve wellness části, je šatna, kde si můžete odložit věci. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den.
Dětský bazén je vnitřní a nebo pouze venkovní. Na obrázkách není nic
vidět.
Děkuji
Dobrý den, Jiří. Děkuji Vám za dotaz. V Relax zóně v Platinum Mountain Hotel & SPA je samostatná část dětského bazénu s vodními atrakcemi a ozonizovanou vodou. Brouzdaliště s hloubkou 50 cm a vodou, teplejší než ve standardním bazénu, je nabídkou pro skvělou zábavu pro nejmenší. Venkovní letní bazén má i samostatnou část pro dětské vodní radovánky. S přáním krásného dne, Karel
dobry den,chci koupit voucher pro 4 osoby,ale chci dva pokoje , musím udělat dvě objednavky nebo jednu a dat to do poznamky?
Dobrý den, Pavlíno. Při žádosti o dva pokoje, je nezbytné kontaktovat přímo hotel. Domluvíte se individuálně. Záleží také na dostupných kapacitách v daném termínu. :) S přáním krásného dne, Karel (kontakt: +48 75 629 99 00; rezerwacja.online@platinum-mountain.pl)
Dobrý den, ráda bych se zeptala, pokud zakoupím poukaz na daný termín v únoru a situace se změní a nebude se moci využívat wellness, dá se voucher stornovat? Kvůli dítěti chceme jet hlavně kvůli bazénům atd… Děkuji
Dobrý den, Nikolo :)
předně věříme, že taková situace nenastane a k uzavření wellness
nedojde. Pokud by se tak opravdu stalo, řešíme takové případy
individuálně. Nemohu tedy nyní předjímat žádné řešení. Rozhodně
bychom ale udělali vše, co je v našich silách, abychom dosáhli řešení,
se kterým budou spokojené obě strany.
Pěkný den :)
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat zda do Polska stačí na welness pobyt ,když není člověk očkovaný čerstvý PCR test???
Dobrý den, Lulo :)
podmínky vstupu do Polska najdete zde (https://covid.gov.cz/situace/cestovani/polsko).
V současné době je test postačující. Situace se ale rychle mění, proto
doporučuji i nadále sledovat platná opatření.
Pěkný den :)
Dobrý den,
Ráda bych rezervovala Jarní pobyt s polopenzí v termínu 27.4. –
1.5. Rezervovat však jdou termíny pouze na duben, přičemž květen není
pro rezervace zpřístupněn. Prosím, jak to tedy provést?
Děkuji moc & srdečně zdravím!
Hana
Dobrý den, Hano. Děkuji Vám za dotaz. Jedná se o jarní pobyt s platností do 30.4.2022. Pro termíny po dubnu, je nezbytné zakoupit jinou variantu s delší platností. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, máme u vás 3.-5.12.2021 rezervaci. Bude welnes plně funkční nebo jsou tam nějaká omezení. Děkuji
Dobrý den, Marcelo, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu a naše wellness funguje v souladu s hygienickým režimem. Můžete jej využít během svého pobytu. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den. Fungují v Polsku ski busy, tak jako v Česku?
Dobrý den, Dalibore, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu a Skibusy bohužel ve Szklarské Porębě nejezdí. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den
Dalo by se využít FKSP od mého zaměstnance?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Libore, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Tomáš
Dobrý den je možné si zarezervovat ubytování v rámci balíčku na víkend pátek az neděle pokoj přímo v hotelu nikoli mimo hlavní budovu s wellness a taky pokoj se saunou prosím nebo nám ho přidělí nahodile, děkuji
Dobrý deň, Iveta.
Ďakujem za Vás dotaz, v hoteli sa dajú izby vybrať iba v prípade, že ich
majú ešte viacero voľných na dané termíny. Takže pokiaľ by ste si chcela
vybrať izbu, všetko závisí od počtu hostí hotela. Viete si to zistiť
priamo pri ponuke tohto pobytu keď si zadávate dátum alebo priamo
u poskytovateľa. Na izbách sa nenachádza sauna a celkovo wellness je v inej
budove ako ponúkané apartmány, čiže to bohužiaľ nejde inak, ako sa
ubytovať mimo budovy s wellness. Rezervácia prebieha v cudziom jazyku a tak
keby ste mali akýkoľvek problém, stačí nám napísať na adresu pomoc@slevomat.cz kde
uvediete názov hotela a termín, ktorý by ste si želali zarezervovať.
Prajem pekný deň, Simona.
Dobrý den, když zakoupím voucher bez termínu a pak se díky Covidu do Polska nedostanu, lze voucher použít i na hotely v Česku?
Dobrý den, Radko. Děkuji Vám za dotaz. Zakoupený voucher je vždy vázaný k nabídce, kterou si vyberete. Dle storno podmínek, voucher bez termínu lze stornovat ve 14-ti denní lhůtě bez rezervace. Pokud by bylo zakázáno vycestovat do zahraničí, situaci řešíme prodloužením platnosti voucherů. Děkuji za pochopení. S přáním krásného dne
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda v hotelu normálně fungují bazény a sauny i v této době. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Báro, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu a vše co je uvedeno v nabídce a týká se Wellness&SPA je prozatím plně v provozu. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, je možné zakoupit pobyt v termínu od 27.10. do 30.10?
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, nepodařilo se mi v informacích zjistit čas ohledně snídaně a večeře z důvodu příjezdu? Děkuji
Dobrý den, Mílo, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu a snídaně se konají od 7:30 do 11:00 a večeře od 16:00 do 19:00. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, jak je to momentálně s testováním atd. Dospělí jsme
očkovaný, dvě děti 13a10 Musíme mít sebou při příjezdu testy ,
prohlášení pro děti, nebo stačí třeba na hotelu… antigen. Děkuji
Honza
Dobrý den. Děkujeme za Váš dotaz. V hotelu aktuálně neplatí žádné restrikce. Situace se ale samozřejmě může změnit. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, chci se zeptat zda jsou k výběru i vegeteriánské/veganské pokrmy? Děkuji
Dobrý den, Barboro. Děkuji Vám za dotaz. Snídaně jsou formou bohatého bufetu. Nají se jak vegetarián, tak vegan. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, jak daleko jsou od hotelu sjezdovky… děkuji, Podlipný
Dobrý den, pane Podlipný. Děkujeme za Váš dotaz. Sjezdovky jsou od hotelu 500 metrů. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
mám rezervovaný pobyt od 18.3.2022 do 20.3.2022 a náhle přijela dcera s přítelem a chtěl bych zakoupit ještě jeden voucher, bohužel nabídka je až od 19.3. a nevím, jestli to není třeba omezením serveru. Nebylo by možné zarezervovat již od 18.3. na dvě noci? Jak případně postupovat? Děkuji za rychlou odpověď.
Dobrý den, Jáne. Děkuji Vám za dotaz. Bohužel již termín 18.3 nelze zakoupit. Je plně obsazený. Doporučím Vám, kontaktovat hotel a domluvit se individuálně. Přikládám kontakt: +48 75 629 99 00. S přáním krásného dne, Karel