Něco vám do kurzu bezpečného lezení na ferratě Hluboká vlezlo? Nevadí, rezervovaný termín lze zrušit u trenéra. Zruší-li jednotlivec či skupina domluvený termín méně, než 60 dní před zahájením, cena zážitku (voucheru) bez nároku na náhradu propadá. Za zrušení ze strany zákazníka se považuje i změna v čase konání téhož dne o více jak 30 minut. Dostavíte-li se na místo srazu později, má trenér právo zkrátit délku kurzu o vaše zpoždění. Na jednotlivé opozdilce se na místě srazu nečeká. Za silného větru (od 13,9 m/s), bouřky či vydatného deště se kurz nekoná. V případě pochybností o meteorologické situaci si prosím raději u trenéra telefonicky ověřte, zda se kurz bude konat. V případě náhlé bouřky či vydatného deště kurz přerušíme a pokračovat budeme hned jakmile nečas přejde. Trenér si vyhrazuje právo změnit čas zahájení, informovat o tom musí nejpozději 24 hodin předem. O změnách pořadatel informuje formou emailu (do 48 hodin před konáním), nebo SMS či telefonicky. Pořadatel si vyhrazuje právo zrušit termín konání z důvodu nevhodného počasí, nemoci, obsazenosti zajištěné cesty, poruchy na vozidle nebo vyšší moci, přičemž zrušení termínu není důvodem pro navrácení ceny zážitku. Byl-li termín zrušen ze strany pořadatele, má zákazník právo službu odebrat v termínu náhradním. Pořadatel se pokusí navrhnout náhradní termín zákazníkovi co nejdříve, nejdéle 18 měsíců po zrušeném termínu. Nehodí-li se zákazníkovi navržený termín, má právo jej odmítnout, bere však na vědomí, že vhodných termínů do roka je jen pár. Obě strany se zavazují k tomu, že vyvinou maximální úsilí za účelem stanovení oboustranně vyhovujícího termínu konání. Pro případ, že by se nepodařilo domluvit vyhovující termín v daném kalendářním roce, souhlasí zákazník s odebráním služby v roce budoucím. Pořadatel má právo službu dodat v příštím kalendářním roce v případě, kdy je k tomu donucen klimatickými podmínkami, vyšší mocí, zdravotní či časovou indispozicí trenérů. Náhradní termín by měl být v souladu s platností poukazu, není-li, musí zákazník požádat vystavovatele poukazu o jeho prodloužení. Nelze-li ze strany pořadatele dodat službu v daném roce, dostane zákazník možnost službu odebrat v roce budoucím. Finanční plnění se nevrací takovému zákazníkovi, který nebyl ochotný se domluvit na oboustranně vhodném termínu nebo odmítl službu odebrat v termínu náhradním či budoucím roce. Dodavatel neodbavuje prošlé poukazy. Expirované poukazy lze oživit prodloužením platnosti. Prodloužení je zpoplatněné dle platného ceníku služeb.
Zrušíte-li svou účast na již domluveném termínu méně než 60 dní před zahájením, cena zážitku bez náhrady propadá.