Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Skvělá zimní lyžovačka i jarní dovolená v Krušných horách s polopenzí, saunou i bazénem

4,3 / 5 Hotel Central Krušné hory (mapa) 524 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
EVA Petrů

Dobrý večer,zatím nezávazně se ptám zda-li jsou volné tyto termíny- 14.3.-16.3.2022 nebo 24.3.-26.3.2022 děku­ji Petrů

Slevomat.cz

Dobrý den, Evo. Pro ověření aktuálního stavu obsazenosti v hotelu, je nezbytné, kontaktovat přímo poskytovatele. Přikládám telefonní kontakt: +420 775 707 353
S přáním krásného dne, Karel

Blanka Kolingerová

Dobrý den, máte prosím volný pokoj od pátku do neděle 11–13.2 pro dvě osoby a dítě 5let.Dekuji Blanka

Slevomat.cz

Dobrý den, Blanko, jelikož se jedná o voucher bez závazného termínu: termín si rezervujte co možná nejdříve na tel. + 420 474 396 1­85 nebo +420 775 707 353, případně na e‑mailu info@centralhotel.cz (uveďte kód voucheru). Děti od 3 do 6,9 let mají pobyt za příplatek 400 Kč / pobyt včetně stravy. Přeji Vám pěkný den, Tomáš :)

Patrik Vondra

Dobrý den, máte volný pokoj pro dvě osoby v termínu 18–20.2? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Patriku, jelikož se jedná o voucher bez závazného termínu, tak termín si rezervujte co možná nejdříve na tel. + 420 474 396 1­85 nebo +420 775 707 353, případně na e‑mailu info@centralhotel.cz (uveďte kód voucheru). Přeji Vám krásný den, Tomáš :)

Iveta

Dobrý večer, chci se zeptat zda je volný termín od 13.2 – 18.2
2 dospělí a 2 děti věk 2 roky a 5 let.
A jaké máte hygienické podmínky.
 Děkuji

Hotel Central

Dobrý den, v tuto chvíli máme jeden 3 lůžkový pokoj volný, dá se přidat přistýlka.Hotel Centrál

Ladislav Hůlka

Dobrý den, sdělte prosím, zda by u vás bylo volné místo pro 2 dospělé a 2děti 13 a 15 let v termínu 27.2–1.3.2022.
 Děkuji

Hotel Central

Dobrý den, v tomto termínu máme volné jen 2 lůžkové pokoje.
Hezký den Hotel Centrál

Erika Hrušková

Dobrý den,

chtěla jsem se zeptat, zda nabídka parkování zdarma má znamenat opravdu zdarma? Hotel si vyučoval 200,– Kč. Je to v pořádku?

Slevomat.cz

Dobrý den, Eriko. Děkuji Vám za dotaz. Jak je psáno v nabídce – V rámci voucheru máte parkování zdarma. :) S přáním krásného dne, Karel

Helena Mičková

Dobrý den, mám zájem o pobyt v lednu 20–22. ( 3 dny, 2 noci ) pro dva. S uplatnětním benefit plus karty.
Popřípadě napište prosím další volné víkendové termíny.
Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Heleno :) nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné termíny, je kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu info@centralhotel.cz nebo na tel. +420 775 707 3­53. Věřím, že spolu naleznete nějaký volný termín, který bude zapadat do Vašich plánů a možností. Poté stačí jednoduše z vaší karty převést body na slevomatí kredity (https://www.slevomat.cz/benefity/benefit-plus) a těmi poté objednávku uhradit. Pěkný den :)

Šárka Farová

Dobrý den byl by volný termín 11.2.-13.2. Pro dva dospělé a dvě děti 9 a 11 let?

Slevomat.cz

Dobrý den Ireno, děkuji za dotaz. Podle informací od poskytovatele jsou tyto termíny stále volné. S přáním hezkého dne Verča

Hotel Central

Dobrý den Šárko, čekáme na Váš voucher, volný termín máme. S pozdravem hotel Central v Krušných horách

Marie Kočová

Dobrý den, prosím o info, zda je silvestrovský termín volný. Potvrdila jsem objednávku, zaplatit mám do 15.12.2021

Hotel Central

Dobrý večer, dopište mi termín na 2 noci a přesný počet osob, věk dětí na info@centralhotel.cz, s pozdravem a přáním hezkého dne hotel Central

Vladimír Novák

Dobrý den, je možné spojit dva poukazy a zůstat tak 4 noci?

Slevomat.cz

Dobrý den, Vladimíre, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na hotel na e-mailu:info@cen­tralhotel.cz
či tel. +420 775 707 3­53. Jsem si jistý, že naleznete společné řešení. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)

Hotel Central

Dobrý den, samozřejmě je to možné. Počet nocí je možné libovolně kombinovat. V případě zájmu nás prosím kontaktujte na emailu info@centralhotel.cz. Děkujeme, s pozdravem a přáním hezkého dne hotel Central

Milena Foglarová

Mám zájem o Silvestrovský pobyt pro dvě osoby. rády bychom ale si svůj pobyt rozšířily již od 28. prosince. je to možné?
S pozdravem
Milena Foglarová

Slevomat.cz

Dobrý den, Mileno, bohužel to není možné. Variantu Silvestrovský pobyt lze využít pouze v období 30. 12. 2021 – 2. 1. 2022. Přeji pěkný den, Katka :)

Hotel Central

Dobrý den, napište si o rezervaci na info@centralhotel.cz Silvestrovský termín uhradíte Silv.voucherem a pobyt prodloužíme od 28.12. na 2 noci normálním voucherem za 2999 kč. S pozdravem a přáním hezkého dne hotel Central

Vendula Dlouhá

Můžu sodaxo kupóny zaplatit osobně. ?
Když jsme 3 de přidat přistýlky a připlatit si aby měl všechny víhody

Hotel Central

Dobrý den, to bohužel nelze. Písemně na info@centralhotel.cz si vytvoříte rezervaci, s termínem a přesným počtem osob, věkem dětí. Po zaslání čísla zakoupeného voucheru Vám bude rezervace potvrzena. Třetí osoba se pak doplatí dle věku při příjezdu na recepci, v ceně jsou všechny výhody voucheru. S pozdravem a přáním hezkého dne hotel Central

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru