Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Co nejdříve po zakoupení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
jména a příjmení všech cestujících osob
data narození všech cestujících osob
kódy všech voucherů
Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
UNIQA pojišťovna vám odešle tři dny před počátkem pojištění dokumentaci vztahující se k vašemu pojištění (Asistenční kartičky, VPP, IPID, GDPR, oceňovací tabulky a pokud je sjednáno AUTO+, pak i doplňkové pojistné podmínky).
Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Pěkný den. Chcete mi říct, že asistenci na telefonu v češtině
(pochopitelně u Němců nepřipadá v úvahu) a cestovní pojištění
(každý má dnes na kartě) se rovná 400 korun za den? To je sleva, výhodná
nabídka? Mimochodem, Němci mají storno do cca týdne od nástupu.
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý večer, Martine, abychom mohl nabídku porovnat, tak musíme znát
všechny parametry obsahu nabídky od Vás, což stále nemáme. Pouze jsem Vám
vypsal obsah balíčku, protože často zákazníci provívají jiné parametry.
Cestovní pojištění má dnes určitě každý na platební kartě i já, ale
doporučuji se podívat zejména na léčebné výlohy a celkové krytí pro
lyžaře, které opravdu není vždy součástí u platebních karet. Pěkný
večer, CK Zanzo | Standa, E: info@zanzo.cz
Martin
Dobrý den, narazil jsem na tento hotel na rezervačních portálech
v Německu. Cena na přelomu ledna a února je sto eur za noc. Taktéž se
snídaní. Proč vy jej nabízíte o čtyři stovky dráž (na noc)?
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, Martine, abych mohl nabídku přesně porovnat, tak bych musel
znát parametry Vaší nabídky, což bohužel nemám. Jedná se opravdu
o stejný typ pokoje tzn. pokoj Standard, je v ceně i wellness, cestovní
pojištění pro všechny lyžaře, můžete rezervaci zdarma zrušit bez
nároku na storno až 22 dní předem a je k dispozici i CZ asistence na
telefonu 24/7? Děkuji Vám za odpověď. Hezký víkend za tým CK Zanzo |
Standa, E: info@zanzo.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Pěkný den. Chcete mi říct, že asistenci na telefonu v češtině (pochopitelně u Němců nepřipadá v úvahu) a cestovní pojištění (každý má dnes na kartě) se rovná 400 korun za den? To je sleva, výhodná nabídka? Mimochodem, Němci mají storno do cca týdne od nástupu.
Dobrý večer, Martine, abychom mohl nabídku porovnat, tak musíme znát všechny parametry obsahu nabídky od Vás, což stále nemáme. Pouze jsem Vám vypsal obsah balíčku, protože často zákazníci provívají jiné parametry. Cestovní pojištění má dnes určitě každý na platební kartě i já, ale doporučuji se podívat zejména na léčebné výlohy a celkové krytí pro lyžaře, které opravdu není vždy součástí u platebních karet. Pěkný večer, CK Zanzo | Standa, E: info@zanzo.cz