Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit). V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Informace na tel: 723 816 544 nebo emailem ninkasi@pivnilaznecb.cz.
Otevřené vouchery: Termíny si zamluvte a ověřujte na e‑mailuninkasi@pivnilaznecb.cz nebo na tel. 723 816 544.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, nestihla jsem koupit voucher k Vánocům jako dárek, nenašel
by se tam ještě jeden? Předem děkuji za odpověď a přeji pěkný zbytek
dne.
S pozdravem Růžičková
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie :) mrzí nás, že již není tato nabídka k dispozici.
Prozatím bližší informaci o doskladnění nových voucherů nemáme.
Nicméně můžete si nastavit upozornění na nové nabídky podniku/prodejce,
a tak vám už žádná další akce neuteče.
Pěkný den :)
Lenka Šimánková
Dobrý den, je možné ubytovat dvě rodiny v jeden termín?
Děkuji Lenka Šimánková
Apartmán pivní lázně
Dobrý den,
bohužel :-(, apartmán je pouze jeden.
Krásný den Lucie Trsková
Lucie Havlová
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jak je to se stravováním?
Chceme dát poukaz jako dárek a rádi bychom zajistili kompletní péči, leč
ve vašem inzerátu není ani zmínka. Děkuji a zdravím Havlová
Apartmán pivní lázně
Dobrý den,
pobyt je bez stravování.
Krásný den
Lucie Trsková
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, nestihla jsem koupit voucher k Vánocům jako dárek, nenašel by se tam ještě jeden? Předem děkuji za odpověď a přeji pěkný zbytek dne.
S pozdravem Růžičková
Dobrý den, Lucie :) mrzí nás, že již není tato nabídka k dispozici. Prozatím bližší informaci o doskladnění nových voucherů nemáme. Nicméně můžete si nastavit upozornění na nové nabídky podniku/prodejce, a tak vám už žádná další akce neuteče.
Pěkný den :)