Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Wellness pobyt v Janských Lázních: snídaně či polopenze, bazén, vířivka i sauna
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte ihned po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@vyhlidkahotel.cz, zároveň nahlaste kód voucheru.
- Garance platební kartou:Při příjezdu host souhlasí s poskytnutím údajů o své platební kartě jako garancí proti případným škodám (nejedná se o předautorizaci).
- Saunu a masáže si objednejte již při rezervaci pobytu na recepce@vyhlidkahote.cz. Dotazy vám zodpoví na tel. +420 725 456 464.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Maximální počet přistýlek na pokoji: 1
- Dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy: zdarma
- Postýlka k dispozici zdarma pro děti do 1,9 let (po předchozí domluvě)
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 200 Kč/den
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den,má pokoj mini balkon a ve kterém je patře?
Dobrý den, pokoj mini je ve třetím patře s výtahem a je bez balkonu. S pozdravem, Hotel Vyhlídka
Hezký den,
je možné se ubytovat s kočičkou?
Děkuji.
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Poplatek za domácí zvíře na pokoji činí 250,–/noc. Kočička musí být čistotná a vychovaná.
Dobrý den, mohu se zeptat z jaké částky se počítá sleva na pobytový balíček? Například u balíčku „Pobyt s polopenzí, vínem a wellness (kdykoliv)“ je u pobytu na dvě noci v termínu 28–30.10.2022 cena 8490Kč (z přeškrtnuté ceny 12700kč) + 400kč za parkování. Pokud si úplně stejný balíček vyberu přímo na stránkách hotelu, tak je cena 6776kč a parkování je v ceně, takže cena na slevomatu je dražší o 2114kč. Děkuji za vysvětlení. Kubelka
Vážený pane Kubelko, děkujeme za dotaz. Pobytový balíček „Pobyt s polopenzí, vínem a wellness (kdykoliv)“ na stránkách našeho hotelu nenabízíme. Tento balíček nabízí pouze Slevomat.cz. V případě zájmu o rezervaci balíčku přes naše stránky nás můžete kontaktovat na recepce@vyhlidkahotel.cz. S pozdravem, Hotel Vyhlídka
Dobrý den, moc děkuji za níže uvedenou odpověď.
Pobytový balíček se na stránkách hotelu nachází, akorát nese jiný
název, ale obsahuje totožné služby:
Romantický pobyt na horách pro dva
POPIS BALÍČKU
Balíček obsahuje ubytování na zvolený počet nocí, polopenzi (snídaně
formou bufetu a čtyřchodové večeře), dvě 30-minutové relaxační
masáže, neomezený vstup do bazénu s vířivkou, a lahev prosecca na
uvítanou, parkování zdarma…
Dobrý den,
jak je to s dítětem 3 roky? V nabídce mi nešlo zvolit, pouze dítě
2 roky. Nebo se už počítá jako dospělí za plnou cenu ?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, paní Erbenová, kontaktujte nás prosím na recepce@vyhlidkahotel.cz, vše Vám vysvětlíme, případně navedeme po telefonu, jak rezervaci provést. Děkujeme. Hotel Vyhlídka
Dobrý den, mám zájem o ubytování pro 2osoby-seniory +3 osoby (1dospèlý a 2 děti ve vèku 8 a 11let) s polopenzí v termínu 8.-11.8. Tzn.3 noci.Prosím o info zda je volný termín.Děkuji Karásková R.
Dobrý den, paní Karasková, děkujeme za zaslaný dotaz. Pro informaci
o volné kapacitě nás prosím kontaktujte na recepce@vyhlidkahotel.cz
S pozdravem Hotel Vyhlídka.
Dobrý den, máte v termínu 18.9.-26.9. volný pobyt pro 2 osoby( je
možnost senior sleva)s polopenzi?
Prosím o cenovou kalkulaci.Děkuji. Manželé Ostárkoví
Dobrý den, paní Ostárková, děkujeme za zaslaný dotaz. Pro informaci o volné kapacitě nás prosím kontaktujte na recepce@vyhlidkahotel.cz S pozdravem Hotel Vyhlídka.
Dobrý den, je možná platba z FKSP a jaký je postup?
Děkuji za odpověď
Dobrý večer, děkujeme za dotaz. Platba z FKSP je určitě možná! Prosíme o kontakt na email recepce@vyhlidkahotel.cz. Děkujeme! Hotel Vyhlídka
Máme malého velmi hodného psíka. Je možné ho vzít s sebou? A jaká by byla cena ? Děkuji za odpověď
Dobrý den, cena za pejska na pokoji činí 250,–Kč/noc.
S pozdravem, Hotel Vyhlídka
Dobrý den, ne možné k vám přijet s 20M synem, máte prosím v hotelu nějaký dětský koutek? Děkuji za odpověď
Dobrý den, děkujeme za zprávu. Dětský koutek máme letní, venkovní.
Dobrý den, lze parkovat i jinde než na placeném parkovišti? Tak nějak mi připadá nestandartní platit za parkoviště u hotelu 200,– / den. Nehledě na to, že cena není z těch levných. Popřípadě parkoviště je alespoň kryté, hlídané? Děkuji Daniela
Dobrý den, paní Opluštilová, parkovat lze i na centrálním parkovišti v Janských Lázních za cenu 100,–Kč/den.
Dobrý den. Jak objednat pro
2 dospělé a 2 děti 7 let a 3 roky. A jaká by byla cena? Termín
10.4 – 13.4.2022.
Děkuji.
Václav
Dobrý den, pane Chytile, děkujeme za zaslaný dotaz. Pro informaci
o volné kapacitě nás prosím kontaktuje na recepce@vyhlidkahotel.cz.
S pozdravem Hotel Vyhlídka
Dobrý den,
je možné k balíčku přiobjednat nějakou masáž?
Předem moc děkuji
Dobrý den, paní Machátová, děkujeme za dotaz. V případě, že si nevyberete wellness balíček, ve kterém jsou masáže přímo zahrnuty je možné si masáže dodatečně objednat na recepce@vyhlidkahotel.cz. S pozdravem Hotel Vyhlídka
Dobrý den,
lze parkovat u hotelu? Je dostatečná kapacita pro ubytované a v ceně
pobytu?
Děkuji za informaci
Ludendorffová
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Parkování je k dispozici na soukromém parkovišti u hotelu za poplatek 200,–Kč/den. Každý pokoj má své rezervované parkovací místo. S pozdravem, Hotel Vyhlídka
Dobrý den. Chtěl bych koupil pobyt na tři noci pro svého syna a jeho dvě děti (10 a 14 let) formou dárkového poukazu k Vánocům. Sdělte mi prosím, jestli tato možnost existuje resp. cenové relace atd. Děkuji.
Dobrý večer, děkujeme za dotaz. Možnosti Vám rádi sdělíme a vysvětlíme jednotlivé vouchery. Prosíme o kontakt na email recepce@vyhlidkahotel.cz. Děkujeme! Hotel Vyhlídka
Dobrý den , zaujala mě vaše nabídka. Ráda bych navštívila váš hotel
s manželem, ale v termínu od 1. – 3.10. nelze již objednat.
Neuvolnil se Vám jeden pokoj s balkonem?
Moc děkuji za odpověď.
Vážená paní Gregorová, děkujeme za dotaz. Pro informace o dostupnosti prosím kontaktujte naše rezervační oddělení na recepce@vyhlidkahotel.cz. Rádi Vám sdělíme možné termíny. Děkujeme! Hotel Vyhlídka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je výřivka privátní nebo společná?
Dobrý den, pane Anderle, vířivka je společná. Je umístěná ihned vedle společného bazénu. S pozdravem z Krkonoš, hotel Vyhlídka!