Objednávka měla dorazit 2.2 a stále nepřišel ani email o tom jestli je
objednávka na cestě…
RUSTIC JERKY
Dobrý den,
napište mi prosím na katerina@rusticjerky.com.
Emaily o zpoždění jsem rozesílala, je možné že se někde stala
chyba…Děkuji :)
Monika Lisková
3.2.mělo být doručeno. Dnes je 10.2. a stále nic. Obchod
nekomunikuje.
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko. Kontaktujte naši zákaznickou podporu, kde Vám naše
šikovné kolegyně a šikovní kolegové pomohou s vyřízením situace. :)
Přikládám kontakt: +420 222 745 354. S přáním krásného
dne, Karel
Kateřina
Dobrý den, 15.12. jsem si objednávala balení sušených mas s garancí
dodání do Vánoc. Dnes je 5.1. a světe div se, stále nic, ani žádný
e-mail, že se na tom pracuje.
Mohl by mi tedy, prosím, někdo sdělit, kdy mi bude zboží doručeno?
Objednávala jsem to jako dárek k Vánocům a docela mě mrzí, že to
nestihlo přijít a nikdo se mnou nekomunikuje.
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino :)
psal jsem Vám nyní email. Moc mě Vaše situace mrzí. Věřím, že
záležitost společně brzy dořešíme.
Pěkný den :)
Iryna Banachevičova
Dobrý den.V objednávce píšete že zboží bude doručeno 8.10 dneska
už 14.10 a ještě nic🤨. Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Banachevičová. Děkujeme za Váš dotaz. Moc nás mrzí,
že zboží stále u sebe nemáte. :( Výrobce měl bohužel výpadek dodávky
masa, proto je objednávka zpožděná. Zítra (20. 10. 2021) Vám bude
zásilka odeslána. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Objednávka měla dorazit 2.2 a stále nepřišel ani email o tom jestli je objednávka na cestě…
Dobrý den,
napište mi prosím na katerina@rusticjerky.com. Emaily o zpoždění jsem rozesílala, je možné že se někde stala chyba…Děkuji :)