Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt u Karlových Varů: snídaně nebo polopenze, privátní wellness nebo procedury
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve na e‑mailu rezervace@carlsbadinn.cz nebo na tel. 602 157 103 – zároveň uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Procedury a spa je vhodné objednávat předem na tel. čísle +420 602 157 101.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Jedno dítě do 5,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
- Děti mají v rámci balíčků vstup do privátního wellness zdarma
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych zakoupit pro mé rodiče pobyt u vás na 3 dny. A zajímá mě, jestli bude v ceně nabízená sauna, welness a procedury, nebo se tohle vše bude muset ještě přikoupit? Moc děkuji za odpověď a přeji hezký den. :-)
Dobrý den, Simono :)
při výběru varianty je zde vždy napsáno, co je v ní zahrnuto. V této
nabídce je u většiny variant v ceně hodina privátního wellness a
případně další procedury. Přesný popis najdete vždy u konkrétní
varianty.
Pěkný den :)
dobrý den, když k Vám pošlu rodiče vlakem jaká je dostupnost z vlk. nádraží?
Dobrý večer,
z vlakového nádraží v Karlových Varech lze dojet autobusem na autobusové
nádraží Tržnice a odtamtud autobusem číslo 17 do Dalovic na zastávku
Dalovice náměstí která se nachází v blízkosti našeho Hotelu.
Dobrý den, chtěla bych dát rodičům voucher na ubytování u Vás
v hotelu. Vouchery máte ale zatím jen do 30.4.2022. Oni by určitě chtěli
jet třeba až v červnu. Budete vouchery do Vánoc prodlužovat?
Děkuji.
Dobrý den, Lenko, tato nabídka je koncipována pouze do 30.4.2021 a do tohoto data je tedy potřeba voucher uplatnit. Pokud byste chtěl službu využít později, můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, díky tomu Vám případná další akce s delší platností voucherů neunikne. Uděláte to jednoduše tak, že kliknete na název podniku, a poté na „Upozornit nabídky tohoto podniku“. Případně se mrkněte po jiných nabídkách na našich stránkách, věřím, že z tak široké škály všemožných nabídek najdete tu pravou :) Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, chtěli bychom 4. kamarádky v termínu 12.-16.12.2021 u Vás ubytovat se snídaní nebo s polopenzí, je to u Vás možné a jaká by byla cena? Nedočetla jsem se , zda máte i pokoje pro 4. osoby. Mnohokrát děkuji za odpověď. Leona, Jižní Morava.
Dobrý den, Leono, nabídka je maximálně koncipovaná pro 2–3 osoby. V případě individuální poptávky, můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: rezervace@carlsbadinn.cz či tel. +420 602 157 103. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobry den . Je možnost parkovani u hotelu ?
Dobrý den, Danielo, parkování u hotelu je zdarma. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý večer,
při třídenním pobytu nabízíte v ceně kolik snídaní a večeří?
Chápu správně vše 2× nebo jenom 1×?
Děkuji za odpověď Jindra
Dobrý den, Jindřichu. Děkuji za Váš dotaz. Pokud si vyberete pobyt na tři dny, tak ano. Stravu budete mít zakoupenou po celou dobu pobytu. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, při pobytovém balíčku – Pobyt v pokoji Comfort s polopenzí (kdykoli) je uvedena cena za pár? Děkuji Blanka
Dobrý den,
ceny jsou uvedeny za pokoj. Je to tedy cena za pár.
S přáním hezkého dne
Filip Kolaci
Hotel Carlsbad Inn****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, na stránkách slevomatu uvádíte, že pokud je nástup v neděli (máme nástup 13.2.), tak že je privátní wellness 2 hodiny. Bohužel po kontaktování hotelu mi bylo sděleno, že privátní wellness je pouze na 1 hodinu i když máme nástup v neděli. Proto jsem samozřejmě zakoupil a rezervoval termín pobytu s nástupem v neděli. Prosím tedy o vysvětlení a ověření. Děkuji
Dobrý den,
2 hodiny privátního wellness je v případě zakoupení balíčku, či voucheru: Pobyt v pokoji Comfort (všední dny, neděle až pátek). Jedná se tedy o pobyt, kdy je hostu ubytován u nás v hotelu od neděle do pátka.
Pokud jste takový voucher zakoupil, máte samozřejmě tyto 2 hodiny k dispozici.
Poprosím Vás o případné zaslání Vašeho voucheru na reservation@carlsbadinn.cz, abych zkontroloval Váš voucher a případně situaci napravil.
S pozdravem
Reservation Manager
Filip Kolaci
Parkhotel Carlsbad Inn****