Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu libereckavysina@seznam.cz nebo na tel. +420 728 945 990 – při rezervaci uveďte kód voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Upozornění: Na pobyt nelze čerpat příspěvek od zaměstnavatele FKSP.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den. Jak je to prosím s dopravou autem k vám v zimním období kdy na příjezdové silnici je sních. Děkuji
Dobrý den, Heleno. Děkuji Vám za dotaz. V zimním období je cesta udržována. Průjezd komunikace je 100%. S přáním krásného dne, Karel