Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
4* pobyt se snídaní v blízkosti Vyšehradu: ideální pro páry i rodiny s dětmi
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervaci provádějte na e‑mailu zuzana.buricova@holidayinn.cz nebo na tel. +420 296 895 011.
- Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Při variantě jednoho pokoje je jedno dítě do 11,9 let zdarma
- Při variantě 2 propojených pokojů jsou 2 děti do 11,9 let v ceně
- Starší děti nejsou možné.
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/24 hodin
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máme dvě malé děti (4 a 6 let) je možné zakoupit pobyt pro dva dospělé a jedno dítě do 11,9 let? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Pavlo, jak je uvedeno v sekci Děti, při variantě jednoho
pokoje je jedno dítě do 11,9 let zdarma
Při variantě 2 propojených pokojů jsou 2 děti do 11,9 let v ceně.
Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
je možné si vybrat přímo pokoj, který je na prvním obrázku (ten
s modrým křeslem)?
Děkuji :)
Dobrý den, Dito, jak je uvedeno v nabídce, ubytování je v pokoji kategorie Standard. V požadavek o ubytování ve Vámi vybraném pokoji. Můžete uvést do sekce Poznámky při tvoření objednávky. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
hledáme na poslední chvíli ubytování na víkend 29.-31.10. pro
2 dospělé a 2 děti do 12-ti let. Máte ještě v tomto termínu volné
pokoje? Lze na tento termín uplatnit některý z nabzených voucherů?
Předem moc děkuji za odpověď
Dobrý den, Silvie :) nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné termíny, je vždy kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu Zuzana.Buricova@holidayinn.cz nebo na tel. +420 296 895 011. Pěkný den :)
Dobrý den, dceři bylo teď 26.10. 12 let. Může se ještě ubytovat s rodiči v ceně voucheru? Děkuji.
Dobrý den, Milane, jak je uvedeno v nabídce, jedná se o pobyt pro 2 osoby + 1 dítě do 11,9 let zdarma. Je zde zdarma vstup pro dítě do 11,9 let, nikoliv starší 11,9 let. Každopádně s tímto dotazem se můžete obrátit přímo na provozovatele na e-mailu: Zuzana.Buricova@holidayinn.cz či tel. +420 296 895 011. Přeji Vám krásný dem, Tomáš :)
Dobrý den,
koupila jsem voucher bez termínu. Už mám termín vybraný a v hotelu mi
řekli ,že musím přes Vás./10,12–12,12 ./ mají zde rezervaci
i přátelé (Krátkých)chtěli bychom někde pohromadě pokoje děkuji
Eretová
děkuji
požadavek dle dostupmosti
Dobrý den, rád bych zakoupil pokoj 2+2. Bohužel starší dcera zítra
18. 10. oslaví 12. narozeniny. Dá se to nějak vyřešit?
Děkuji
Dobrý den, Milane, Vámi vybrané termíny jsou prozatím k dispozici. Tak bych Vám rád doporučil nabídku Pobyt pro 2 dospělé a 2 děti do 11,9 let (dva propojené pokoje). Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, je možné objednat rodinný pokoj,ačkoliv máme deti tři (7 let,4 roky a roční,které spí s námi v posteli a má vlastní stravu)?Dekuji
Dobrý den, Veroniko, je zde varianta kterou bych Vám doporučil, pobyt pro 2 dospělé a 2 děti do 11,9 let (dva propojené pokoje) a roční dítě, by mělo být zdarma bez žádného příplatku. Každopádně si tuto informaci můžete ověřit přímo u provozovatele na e-mailu: Zuzana.Buricova@holidayinn.cz či tel. +420 296 895 011. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, je opravdu parkování zdarma resp. v ceně pobytu?
Na webu hotelu je uvedeno, že parkování se platí.
v případě nabídky voucheru na portálu Slevomat je parkování v ceně
Dobrý den dá se při ubytování požádat o kartu " V Praze jako doma "
?
Děkuji.
tato akce byla již ukončena
Dobrý den, jsme dva dospěl a dvě deti ale starší 12 let, (16 ,13) můžeme zakoupit rodinný pokoj nebo musíme koupit dva pokoje a pokud ano je možnost mist pokoje vedle sebe? V termínu od 26.12. do 27.12. Děkuji Ďuráčová
Dobrý den,
je nutné koupit dva pokoje a my Vám zařídíme dva pokoje vedle sebe
Dobrý den, pokud by s námi jelo 6.ti leté dítě, bude mít přistýlku v ceně? Děkuji za odpověď
ano, dítě 6 let má přistýlku zdarma
Dobrý den, ráda bych si objednala pobyt v pražském hotelu Holiday Inn v termínu od 22.09. do 24.09. (2 noci) – v nabídce balíček pro 2 osoby – 1440 Kč /1 noc. Po telefonickém hovoru s rezervačním oddělením mají v tomto termínu volnou kapacitu, ale při zadávání termínu na Slevomatu mi nejde zadat. Můžete mi s tímto prosím pomoci? Děkuji.
pošlete nám objednávku emailem s kódem voucheru a po ověření Vám potvrdíme rezervaci
Dobrý den,pokud koupím 2 noci, mohu je použít jednotlivě po jedné noci, nebo musím využít najednou. Děkuji
v případě , že je zakoupen jeden voucher na dvě noci musí se uplatnit najednou
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , máme dvě malé děti ( 5 let a 10 měsíců, který má svou cestovní postýlku) je možné zakoupit pobyt pro dva dospělé a jedno dítě do 11,9 let? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano je to možné , ale na pokoj lze dát pouze jednu přistýlku, bude tam málo místa, je to v podstatě na vašem zvážení, my to můžeme akceptovat