Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v Beskydech s wellness, polopenzí a zábavou pro děti
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost vámi preferovaného termínu. Rezervaci pak s kódem voucheru potvrďte co nejdříve na e‑mailu recepce@hotelbauer.cz nebo telefonu +420 602 730 012.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma s rodiči na lůžku a bez služeb.
- Dětskou postýlku vám půjčí za 100 Kč/noc (domluvte se již při rezervaci pobytu).
- Další dítě ve věku 3–11,9 let nad rámec zakoupeného balíčku platí 250 Kč / noc vč. polopenze a služeb.
- Další dítě ve věku 12–14,9 let nad rámec zakoupeného balíčku platí 370 Kč / noc vč. polopenze a služeb.
- Děti ve věku od 15 let mají pobyt na přistýlce za 810 Kč / noc včetně snídaně.
- Hlídání dětí je za příplatek 300 Kč / hodina / 1 dítě, 150 Kč / hodina / 2 a více dětí.
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc (po domluvě s recepcí)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, jaký bude příplatek za děti, obě do 3 let (3 měsíce a
2.5 roku)?
Dekuji
Dobrý deň,
deti do 3 rokov sú zdarma bez nároku na lôžko a stravu.
Pekný večer.
recepcia, hotel Bauer
Dobrý den, v případě polopenze je možné se najist i bezlepkove? Hlavně mě zajímá ta večeře? Pečivo na snidani si většinou radši vozím své. Děkuji
Dobrý den, Pavlo. Děkuji Vám za dotaz. Ano, je to možné. Je však nezbytné, uvědomit o tom hotel před příjezdem. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobry den,
Chtela bych se zeptat jestli je na pokoji lednice, priapadne rychlovarná
konvice? Rádi bychom vás navštívili s miminkem a tak přemýšlíme, kde
uchovat jídlo.
Díky,
Zuzana
Dobrý deň,
v tomto prípade odporúčam vybrať si izbu typu komfort, v ktorej je
k dispozícii konvica na varenie vody a chladnička.
Pekný deň.
Recepcia, hotel Bauer
Dobrý večer, chtěli bychom během měsíce října si objednat buď na 3 dny od PO-ST nebo na 5 dnů od PO-PÁ pobyt na hotelu. Jaká by byla cena pro 2 osoby? Nějak se v té vaší nabídce ztrácím. Děkuji za rychlou odpověď.
Dobrý den, Lenko, Vámi zvolené varianty v rámci této nabídky, bohužel nejsou k dispozici. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, chci se zeptat, jestli je možnost ubytování pro 2 dospělé a 3 děti (9let, 11 let a 12 let) v termínu 15.-17.10.2021. Děkuji! Vlčková
Dobrý den, Šárko a Lukáši, Vámi vybraný termín bohužel není
k dispozici. Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit
přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku
Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy
podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat.
Příplatky za dítě ve věku 3–11,9 let nad rámec zakoupeného balíčku
platí 250 Kč / noc vč. polopenze a služeb.
Další dítě ve věku 12–14,9 let nad rámec zakoupeného balíčku platí
370 Kč / noc vč. polopenze a služeb. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, Šárko a Lukáši, Vámi vybraný termín bohužel není
k dispozici. Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit
přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku
Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy
podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat.
Příplatky za dítě ve věku 3–11,9 let nad rámec zakoupeného balíčku
platí 250 Kč / noc vč. polopenze a služeb.
Další dítě ve věku 12–14,9 let nad rámec zakoupeného balíčku platí
370 Kč / noc vč. polopenze a služeb. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, jaká je prosím cena 27.-29.10. dvě děti do 11 let a dva dospělí? A zda je volný termín..
Dobrý den, Petro, cena voucheru pro 2 osoby na 3 dny ve Dvoulůžkovém pokoji Komfort se dvěma přistýlkami činí 4 940 Kč. K této částce je ještě třeba připočítat příplatek za děti s tím, že tedy dítě ve věku 3–11,9 let nad rámec zakoupeného balíčku platí 250 Kč / noc vč. polopenze a služeb. Celková částka by tedy mohla být cca 5 940 Kč. Nicméně vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat. Ještě upozorníme, že v případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou a zvolíte voucher s online termínem, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru přímo v hotelu na e‑mailu recepce@hotelbauer.cz nebo telefonu +420 602 730 012. :) Pěkný den, Kačka
dobry den,
je mozne jit do arealu wellness( bazen) s ditetem ve veku 8 mesicu? nebo je
nejake vekove omezeni?
dekuji
Lucie
Dobrý den, Lucie, bazén a whirpool můžete navštívit i s dítětem. Dítě do 3 let má vstup zdarma. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,měli by jste volný termín od 27.9. do 2.10. Pro 2 lidi.Malý
pejsek je možný s sebou..
Děkuji,s pozdravem Pflanzerová
Dobrý den, Olino, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. Domácí zvířata jsou za příplatek: 400 Kč/noc (po domluvě s recepcí). Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den pobyt 24.9 – 26.9. zda máte volno. Děkuji. Alice
Dobrý den, Alice, je nám líto, ale vámi vybraný termín už bohužel volný není. Poradíme vám, že volné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před vámi se modře zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy ještě mrknout třeba najdete nějaký jiný termín, který by vám vyhovoval. :) Pěkný den, Kačka
Dobrý den. Chci se zeptat na termín od 12.9 až 17.9 pro dva. Děkuji
Dobrý den, Miroslave, vámi vybraný termín již bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se modře zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. :) Pěkný den, Kačka
Dobrý den. Pobyt pouze pro 1 dospělého od 9–11.9.2021??
Dobrý den, Lenko, Vámi vybraný termín není bohužel k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. Nabídka je koncipována pro 2 osoby, v případě individuální poptávky, můžete kontaktovat přímo provozovatele na e-mailu:recepce@hotelbauer.cz či tel,.+420 602 730 012. Krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer,
je u vás možné uplatnit Unišek FKSP?
Děkuji za odpověď LS
Dobrý den, Lenko :)
ano, tyto poukázky je možné využít pro nákup této nabídky. Nejprve je třeba je převést na váš slevomatí účet na kredity. To jde udělat tak, že je buď přinesete osobně k nám na pobočku nebo je zašlete poštou (více zde https://www.slevomat.cz/magazin/1252-nevite-co-si-pocit-s-poukazkami-edenred-sodexo-up-nebo-lidl-poslete-je-k-nam).
Pěkný den :)