Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pobyt ve Františkových Lázních s polopenzí či plnou penzí, infrasaunou i procedurami
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve na e‑mailu hotel-zatisi@seznam.cz nebo na tel. 351 012 297 a 727 834 603 (po–pá od 9:00 do 20:00 hodin).
- Při rezervaci si domluvte čas procedur.
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby.
- Starší dítě nebo 3. osoba na přistýlce má pobyt za 480 Kč / noc s polopenzí, bez dalších služeb.
- Starší dítě nebo 3. osoba na přistýlce má pobyt za 560 Kč / noc s plnou penzí, bez dalších služeb.
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 20 Kč/auto/noc
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 5 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 5 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, plánujete nějakou akci i na leden 2022?
Dobrý den, Miluše, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název partnera a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. :-) Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den vážení! Ráda bych u Vás zajistila pobyt s procedurami a polopenzí pro 4 kamarádky 3. – 5.prosince 2021. Byly by možné pokoje směrem na lesopark nebo alespoň vedle sebe? A ještě, zajistit dopředu procedury? Děkuji!
Dobrý den, paní Kryštůfková. Děkujeme za Váš dotaz. Co se týče umístění pokoje, záleží na aktuální obsazenosti. Je proto dobré si předem zavolat přímo na hotel. Některé procedury jsou už v balíčku a další si můžete dokoupit. Rezervace procedur může být provedena po telefonu s hotelem nebo přímo na místě. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, je možné využít voucher pro 2 dospělé a vzít s sebou
2 děti ( věk 2 roky a čtvrt roku )
Děkuji za odpověď Jarka
Dobrý den, Jaroslavo, ano, je možné využít voucher pro 2 osoby + děti do 2,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby. V případě zájmu o přistýlku, můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: hotel-zatisi@seznam.cz či tel. +420 727 834 603. Jistě Vám rádi zodpoví veškeré Vaše dotazy a sdělí Vám případný příplatek za přistýlku či si můžete připlatit i některou z těchto variant, 3. osoba na přistýlce má pobyt za 480 Kč / noc s polopenzí, bez dalších služeb nebo 3. osoba na přistýlce má pobyt za 560 Kč / noc s plnou penzí, bez dalších služeb, tato informace by se zadala při tvoření objednávky do sekce Poznámky. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
dobrý večer,
chtěla bych se zeptat, zda jsou na pokoji k dispozici ručníky a osušky
děkuji
Dobrý den,
ano na pokoji jsou k dispozici ručníky i osušky.
Hezký den.
Dobrý den já bych se chtěla zeptat jak je to s parkováním a jestli je
možné i pro jednu osobu pobyt zaplatit.
Mockrát děkuji.
Dobrý den, parkoviště je ihned před hotelem a pro hotelové hosty je zdarma. Pobyt je možné zakoupit i pro jednu osobu (cena je pak snížena o 20%).
Dobrý den, bylo by možné využít voucher od 7.10 do 9.10? Dle on-line
rezervace je tento termín volný, ale nelze ho navolit.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, vámi vybraný termín bohužel už k dispozici není. V online kalendáři svítí všechny dny modře, avšak v termínu z 8.10. na 9.10. již není v hotelu volno, jak můžete v kalendáři vidět, proto vám nelze vámi vybraný termín v celku vybrat. Zkuste však ještě mrknout, třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat. :) Pěkný den, Kačka
dobrý den, bylo by možné uplatnit tento voucher od pátku 24.9 do 28.9?
Dobrý den, bohužel v tomto termínu je již plně obsazeno…
Dobrý den, mohu tento voucher uplatnit i případě, že bych ráda jela sama? A jak by se v takovém případě čerpaly procedury? Je problém přítomnost většího psa? (pracovního) Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Marie, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na hotel na
e-mailu:hotel-zatisi@seznam.cz
či tel.+420 727 834 603. Domácí zvířata jsou za příplatek:
150 Kč/noc. Krásný den, Tomáš :)
Prosím šlo by prodloužit dobu pobytu na 5 dní pro 4 osoby ve dvou pokojích v termínu od 4.10.. Děkuji Jirásková
Dobrý den, Jano, pobyt si můžete dle dostupných kapacit zarezervovat na 3 až 15 dní. Aktuálně je v říjnu ještě plno volných termínů. Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Následně už jen vyberete požadovanou délku pobytu. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, jde vybrat voucher i po novém roce? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Deniso, voucher má platnost do: 23.12.2021. Jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název partnera a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, jela bych s mamkou 80 let , s chodítkem je možný přístup, zvládne i bez chodítka na kratší vzdálenost..Děkuji..
Dobrý den, ano je to možné, přístup z terasy je bezbariérový ( jen do poznámky k případné rezervaci prosím nezapomeňte uvést, že by jste si přáli pokoj v přízemí).
Dobrý den.
Prosím Vás, jste registrované zdravotnické zařízení?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Vlasto, tuto informaci jsme ověřili přímo u provozovatele a bohužel to není registrované zdravotnické zařízení. Krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné přijet se psem – zvyklý být doma, čistotný, s vlastním pelechem ( neleze do postele) děkuji
Dobrý den,
ano se psem můžete přijet, poplatek za psa je 150,–Kč.
Hezký den