Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 795 531 633 nebo e‑mailem na recepcja@meta-hotel.pl.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Mateji, presne takto jsem postupoval a nejde to. udelal jsem si i sceeny
obrazovky. muzete mne kontaktovat, mel bych o pobyt vyzny zajem.
Tomáš
takze stejne, jako pani Matejkove
Slevomat.cz
Dobrý den, Tomáši. Dle telefonické konzultace zkuste prosím postupovat
podle pokynů, případně kontaktovat naši zákaznickou péči (www.slevomat.cz/kontakt). Hezký den.
Matěj, Slevomat.cz
Iveta Matějková
Dobry den, měla bych zájem o pobyt 27–31.10.2021, 2 dospělí +
2 děti (4+1 rok), nejde mi ale také zadat celá delka pobytu. je nutne nejak
kombinovat vouchery?
A chtěla bych polopenzi – ne snídani. kde si to můžu navolit
prosím?
Slevomat.cz
Dobrý den, Iveto. Děkujeme za Váš dotaz. Tento termín není bohužel
nyní volný pro 2 dospělí + 2 děti. Tento voucher je v balíčku pouze se
snídaní. Proto případnou polopenzi je potřeba řešit po zaplacení
voucheru individuálně s hotelem, kterému příplatek uhradíte. Přeji
hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Tomáš
dobry den, mel bych zajem o pobyt 27–31.10.2021, nejde mi zadat cela delka
pobytu. je nutne nejak kombinovat vouchery?
Slevomat.cz
Dobrý den, Tomáši. Děkujeme za Váš dotaz. Je možné, že stejný
voucher se stejným termínem měl někdo jiný zrovna v košíku. Nyní
termín vybrat jde (cena 11 710 Kč). Kliknete na první den a poté vyberte
poslední. Tím se označí všechny dny mezi vybranými. Přeji hezký den.
Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Mateji, presne takto jsem postupoval a nejde to. udelal jsem si i sceeny obrazovky. muzete mne kontaktovat, mel bych o pobyt vyzny zajem.
takze stejne, jako pani Matejkove
Dobrý den, Tomáši. Dle telefonické konzultace zkuste prosím postupovat podle pokynů, případně kontaktovat naši zákaznickou péči (www.slevomat.cz/kontakt). Hezký den. Matěj, Slevomat.cz