Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Penzion na Pálavě: polopenze, vinné stezky pro cyklisty i večery plné vína
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Termín si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na telefonu +420 777 818 580, případně na e‑mailu palava-ubytovani@email.cz – při rezervaci je potřeba nahlásit kód voucheru.
- Dětskou postýlku vám půjčí za 100 Kč/den
- Dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy
- Dítě od 3 do 9,9 let platí 350 Kč / noc vč. snídaně
- Osoby od 10 let platí 400 Kč / noc vč. snídaně
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 4 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 4 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máte prosím ubytování pro 2 osoby v termínu 30.9 – 3.10.2021? Děkuji
Dobrý den, je nám líto , ale daný termín je již obsazený.
Prosím o info zda máte volny termín 15.-17.10.2021, Děkuji
Dobrý den,
je nám líto , ale daný termín je již obsazený.
Dobrý den, máte volné pokoje na termín 28.10 – 30.10??
Děkuji
Dobrý den,
je nám líto , ale volný termín máme až od 29.10.2021
Dobý den, máte volný pokoj pro dvě osoby v termínu od 14.9. do 17.9., děkuji za odpověď, Mynářovi
Dobrý den,
je nám líto , ale daný termín je již obsazený.
Dobrý den prosím chtěla bych koupit voucher pro 4.osoby a 4.děti v termínu září je ještě některý volný víkend Děkuji
Dobrý den,
je nám líto , ale všechny víkendy v září , jsou obsazené.
Volný víkend máme až 29.-31.10.2021
Dobrý den, máte volný pokoj pro dvě osoby v termínu 17.9 – 19.9. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, je nám líto , ale daný termín je již obsazený.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat , jestli je volný termín od 10.9. do 12.9. 2021 pro 2 osoby, děkuji.
Dobrý den,
je nám líto , ale daný termín je již obsazený.
Dobrý den,máte pokoj v termínu 3.9.-5.9.2021 ? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
bohužel daný termín je již obsazený. Volný termín máme 2.-4.9.2021
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volný pokoj pro 2 osoby v termínu 25–28. září. Zkoušela jsem volat, ale bohužel marně. Děkuji za odpověď
Dobrý den,
je nám líto , ale daný termín je již obsazený.
Dobrý den chci se zeptat na volné termíny na 5 dní od 26.8. do 12.9.2021. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Lubomíre, zda jsou termíny volné si můžete ověřit na telefonu +420 777 818 580, případně na e‑mailu palava-ubytovani@email. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den máte volné pokoje v termínu od 18–20.8 pro 2 osoby. Děkuji
Dobrý den,
je nám líto , ale daný termín je již obsazený.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Máte volný termín 18–21. 10.2021? Děkuji za odpověď Závacký
Dobrý den,
termín je volný , rádi Vás ubytujeme.
Poslal jsem vám na email zakoupený Voucher na termín 18–21.10.2021,ktery byl volný a i po telefonickém kontaktu mi byl potvrzen. Nedostal jsem žádnou odpověď zda je vše v pořádku a mohu nastoupit v daném termínu. Prosím o potvrzení.