Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená v hotelu jako z Tisíce a jedné noci: wellness, masáž i polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 338 185 860 nebo e‑mailem na hotel@papuga.pl.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči bez stravy: zdarma
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 80 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, rádi bychom se s partnerkou ubytovalina 2 noci v termínu 27.10. – 29.10. Jsou prosím volné pokoje? Děkuji
Dobrý den, Romane, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat. :) Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dzień dobry,
mam jeszcze jeden pokój i mogę go odblokować jeśli są Państwo
zainteresowani. Proszę o maila na adres robert.spiek@papuga.pl
a wtedy szybko odblokuję pokój.
Serdecznie pozdrawiam i miłego wieczoru
Dobrý den,
Je možno vzít na 5denní pobyt 2 děti ve věku 7 a 8 let?
Dzień dobry,
bardzo będzie nam miło gościć. Recepcja Wellness przygotuje ofertę tylko
prosimy o przesłanie zapytania na adres
hotel@papuga.pl
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
bardzo będzie nam miło gościć. Recepcja Wellness przygotuje ofertę tylko
prosimy o przesłanie zapytania na adres
hotel@papuga.pl
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
bardzo będzie nam miło gościć. Recepcja Wellness przygotuje ofertę tylko
prosimy o przesłanie zapytania na adres
hotel@papuga.pl
Pozdrawiamy
Dobrý den,
Chtěl bych objednat tuto nabídku z 25.08 do 28.08. Kolik by ona stála?
A jestli je k dispozici. Diky. A
Dzień dobry,
dziękujemy za zainteresowanie i mogę potwierdzić dostępność ostatniego
pokoju. W celu przygotowania oferty proszę o przesłanie na adres hotel@papuga.pl.
Serdecznie zapraszamy i będzie nam miło Państwa gościć.
Pozdrawiamy
---------------
Dobré ráno,
Děkuji za váš zájem a mohu potvrdit dostupnost posledního pokoje. Chcete
-li připravit nabídku, pošlete ji prosím na hotel@papuga.pl.
Srdečně vás zveme a rádi vás přivítáme.
S Pozdravem
Dobrý den, je v hotelu dětský koutek? Je nějak omezen vstup dětí do wellness zony? děkuji Lucie
Dzień dobry,
na dzień dzisiejszy nie posiadamy kącika ale będziemy się rozbudowywać
i o tym myślimy.
Wstęp jest ograniczony dla gości z zew a nocujących już mniej
W jakim wieku są dzieci jeśli można wiedzieć ?
Pozdrawiamy serdecznie
No tak my tam byli před pandemii a bylo to úžasné a teď se tam chystáme v lednu 2022 znova akorát že Slevomat má nabídku jen do konce letošního roku tak snad se to brzo změní. Jen doufám že nám to ta pandemie zase nepokazí.
Dobry wieczór,
bardzo się cieszymy i będzie nam przyjemnie. Niedługo będziemy wydłużać
ofertę wiec na pewno Państwa będziemy gościć.
Życzymy wszystkiego dobrego i pozdrawiamy
Dobrý den,
bylo by možno zsi u Vás koupit pobyt v termínu od 24. –
26. 9. 2021.
Děkuji
Šulová
Dobry wieczór,
bardzo nam przykro ale został nam tylko mały pokój z łóżkiem szerokości
130 cm.
Najbliższy termin weekendowy to 8–10.10.2021
Pozdrawiamy
Pozdrawiamy serdecznie
Hello,
I wanted to ask, if you have any bikes available for date 19th to 23th
September?
Thank you
Hi,
Please write to reception because they have to check
hotel@papuga.pl
Have a great night
Dobrý den, je ve vašem hotelu výtah?
Dzień dobry,
jak najbardziej mamy. W jednej części tylko nie ma ale proszę dokonując
rezerwacji wpisać o tym.
Z przyjemnością spełnimy życzenie.
Pozdrawiamy i serdecznie zapraszamy
Dobrý den, je možno zakoupit pobyt v termínu 9.-11.9.2021?
Děkuji
Šulová
Dzień dobry,
jak najbardziej jest możliwość i zapraszam do kontaktu z recepcją hotelu,
hotel@papuga.pl
Będzie nam miło Państwa gościć.
Serdecznie pozdrawiamy i życzymy miłego dnia
Dzień dobry,
jak najbardziej jest możliwość i zapraszam do kontaktu z recepcją hotelu,
hotel@papuga.pl
Będzie nam miło Państwa gościć.
Serdecznie pozdrawiamy i życzymy miłego dnia
Dobrý den, minulý rok jsme si u Vás pobyt velice užili, ale wellness zóna byla otevřena až od 17h ve všední dny. Přemýšlíme o další návštěvě příští týden. Je nyní spa zóna opravdu otevřena od 15h? Děkuji.
Dzień dobry,
tak, strefa spa jest otwarta od 15:00 a z basenu można już korzystać od 8;00
rano.
Serdecznie zapraszamy.
Dobrý den, rádi bychom využili voucher v termínu od 17. do 19. 9. Je možné o víkendu využívat bazén? A bylo by možné si přikoupit nocleh pro dvě osoby už od 16. 9.?
Dzień dobry,
jak najbardziej możemy spełnić oczekiwania ale prosimy o wysłanie maila do
hotelu na adres hotel@papuga.pl
Proszę wpisać aby skonsultowali temat z managerem, Robertem
Pozdrawiamy i dobrej nocy
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli v případě pobytu s polopenzí je možné
zajistit bezlepkovou stravu? Děkuji.
Dzień dobry,
jak najbardziej tylko proszę o informację do hotelu na adres hotel@papuga.pl podając
termin pobytu.
Pozdrawiamy
nechci psát žadný
dotaz,protože nejsem ověřený uživatel slevomatu ale to co nabízí hotel
PAPUGA je všechno na 1******,vratili jsme se dnes 19.08.2021.po 5 dnech a byli
jsme maximálně spokojeni,jidlo wellness ochota
personálu,čistota,prostředí bazen ,sauna protě vše nej.Doporučuji a
děkuji za krasných 5 dní.Hynek.
Dzień dobry,
bardzo dziękujemy za te piękne słowa, które są wspaniała mobilizacją do
dalszego działania.
Cieszymy się, że udało się Państwu wypocząć i zawsze serdecznie
zapraszamy.
Życzymy przyjemnego wieczoru
——
Dobré ráno,
Mnohokrát děkuji za tato krásná slova, která jsou velkou mobilizací pro
další akci.
Jsme rádi, že jste si mohli odpočinout a vždy vás srdečně zveme.
Přejeme vám příjemný večer
Dobrý den, je možné ubytovat na jednom pokoji 2 dospělé a dvě děti (věk 6 a 14 let)? Děkuji
Dobrý den, Miroslave, pokud si během objednávky v košíku navolíte
počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte
za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před
zakoupením voucheru kapacitu hotelu. Kapacitu hotelu si můžete ověřit na
e-mailu:hotel@papuga.pl či tel.+48 33 818 58 60. Komunikace probíhá
v cizím jazyce, pokud máte potíže s cizím jazykem, můžete nás
kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Krásný
den, Tomáš :)
Dzień dobry,
jest taka możliwość ale jest to na dostawkach. Jeśli mowa o tym weekendzie
to tylko mamy wolny jeden nocleg z soboty na niedzielę.
Pozdrawiamy
-------------
Dobré ráno,
je to možné, ale je to na přistýlkách. Když mluvíme o tomto víkendu,
máme jen jednu noc zdarma od soboty do neděle.
S pozdravem
Dobry wieczór, chcielibyśmy zatrzymać się w Państwa hotelu przez slevomat w okresie od 18.08.-20.08.2021 i zastanawiam się czy dałoby się przedłużyć pobyt o jedną noc.Byłabym również zainteresowana godzinami otwarcia wellness, szczególnie basen.Dziękuję za odpowiedź
Dzień dobry,
proszę o maila na adres marketing@papuga.pl bo
wstępnie mam rezerwację ale jutro ma być potwierdzona do 9:00.
Życzę spokojnej nocy i pozdrawiamY
Dobrý den, chci se zeptat ohledně wellness centra. Při pobytu je dostupné skutečně jen ve všední dny po–čt: 17:00–22:00? Nebo lze využívat celý den od rána? Děkuji za in formaci.
Dzień dobry,
od pon do czwt z basenu, tapidarium można korzystać od 8:00 a cale Spa jest
otwarte od 15:00.
Serdecznie zapraszamy
Dobrý den,
děkuji to je dobrá zpráva. Pošleme dnes objednávku :-)
Ale prosím ještě jeden dotaz když přijedeme v neděli 3 dospělé osoby.
Pár a 21-letý syn jak budeme ubytováni ? Máte 3-lůžkové pokoje ? Nebo
2 lůžkový – manželské postele a pro syna 1 lůžkový ? Ta druhá
varianta by nám byla milejší :-)
Dzień dobry,
wybierając pokój z dostawką mamy dwa łóżka i dostawkę. Jeśli chcemy
aby był osobno to musi być jako dodatkowy pokój.
Serdecznie pozdrawiamy i życzymy miłego dnia.
----------
Dobré ráno,
při výběru pokoje s přistýlkou máme dvě postele a přistýlku.
Pokud chceme, aby to bylo oddělené, musí to být další místnost.
Srdečně vás zdravíme a přejeme hezký den.
Dobrý den, já s přítelem jsme očkovaní, máme platné Covid pasy v mobilu i vytištěné, ale náš 21-letý syn který jede s námi očkovaný není. Bude potřeba prokázat se v hotelu, negativním PCR testem ?
Dobry wieczór,
my jako hotel nie wymagamy testów.
Czekamy na Państwa i serdecznie pozdrawiamy
Dobrý večer,
my jako hotel nepožadujeme testování.
Těšíme se na vás a srdečně vás zdravíme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chci se zeptat,zda akceptujete platby kartou třeba v restauraci?
Děkuji za info
Dzień dobry,
jak najbardziej akceptujemy płatność kartą. Serdecznie zapraszamy.
14.11 mamy degustacje, koszt 5 zł a w restauracji rabat 10 %
Gdyby byli Państwo zainteresowani to prosimy o informacje aby dokonać rezerwacji.
14.11 godz 13:00–16:00
Pozdrawiamy
Děkuji za odpověď a nabídku,ale už mám zaplacen termín od 17.11.
Czekamy na Państwa i serdecznie pozdrawiamy