Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Kousek od hranic: vybavené apartmány, relax i aktivity v polských Krkonoších
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu rezerwacja@sunandsnow.pl nebo na tel. +48 224 502 626. Při rezervaci uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Vratná kauce: Na začátek pobytu je nutné složit vratnou kauci v hodnotě 500 PLN, která slouží k pokrytí případných škod.
- Poplatek za úklid: Hotel vyžaduje povinný poplatek za závěrečný úklid apartmánu ve výši 180 nebo 215 PLN (v závislosti na období).
- Vyzvednutí klíčů na adrese: ul. Górna 19, Szklarska Poręba (tel. 882 024 003, 882 024 009 a 532 467 934)
- Pozor: Pokud na místo dorazíte v jinou dobu než mezi 9:00 a 17:00 nebo o víkendu, kontaktujte recepci alespoň den předem na tel. 48 224 502 626 nebo na rezerwacja@sunandsnow.pl. Domluvíte se, jakým způsobem uhradíte případné doplatky (parkování, úklid apod.). Platba musí být provedena před příjezdem, jen poté vám mohou předat klíče od apartmánu.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Max. kapacita apartmánu je 4 osoby a zahrnuje i děti.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 100 PLN/pobyt (ve vybraných apartmánech)
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den. Jak je to prosim s povolením ubytovani se psem?
Dekuji.
Dobrý den, Terezo. Děkuji Vám za dotaz. Za domácí zvířata hradíte 100 PLN/pobyt (ve vybraných apartmánech) po předchozí domluvě s recepcí. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobry den, jak probiha prpsim ubytovani v hotelu? Zda je tam nejaka recepce primo v ubytovacim zarizeni?
Hello,
our local office for check-in and key collection is on site at the same address
(Górna 19, Szklarska Poręba).
Sun & Snow Team
------------------
Dobrý den,
naše místní kancelář pro přihlášení a vyzvednutí klíčů je na
místě na stejné adrese (Górna 19, Szklarska Poręba).
Sun & Snow Team
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, jestli je volný termín na vánoce?
Dobrý den, Evžene, bohužel hotel je na Vánoce uzavřený. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobry den, je v penzionu uschovna kol?
Dekuji
Dear Client, we encourage you to contact our local office directly regarding
this matter:
0048 882 024 003, 0048 882 024 009
szklarska@sunandsnow.pl
---google translated:
Vážený kliente, doporučujeme vám obrátit se přímo na naši místní
kancelář ohledně této záležitosti:
0048 882 024 003, 0048 882 024 009
szklarska@sunandsnow.pl
Best Regards
Team Sun & Snow
Dobrý den, je v blízkosti možnost lyžování. Můžete prosím dát odkaz na lyžařská centra?
Dobrý den, Alžběto, ano, v blízkosti je hned několik možností. Poradíme vám, že můžete mrknout do sekce Tipy na výlet, kde když zvolíte Sport, tak se vám zobrazí i ski areály. Jedním z nich je např. Ski arena Szrenica ve Sklářské Porubě nebo Ski areál Studenov či Modrá hvězda – Bahýnka. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.Jak je to s poplatkem za závěrečný úklid v období červen.A platí se v PLN nebo CZ.
Dobrý den, Jaroslave. Děkuji Vám za dotaz. Povinný poplatek za úklid činí 180–215 PLN/pobyt. S Přáním krásného dne, Karel