Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Relax v Karlových Varech: pobyt s jídlem, wellness i lázeňskými procedurami
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace na e‑mailu reservation@hotel-sirius.cz nebo na tel. +420 353 434 611. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Dítě do 11,9 let (bez procedur) s polopenzí a na pevné posteli: 930 Kč/os./noc
- Dítě do 11,9 let (bez procedur) s polopenzí a na přistýlce: 840 Kč/os./noc (na poptávku)
- Dítě do 11,9 let (bez procedur) s plnou penzí a na pevné posteli: 1020 Kč osoba/noc
- Dítě do 11,9 let (bez procedur) s plnou penzí a na přistýlce: 920 Kč/os./noc (na poptávku)
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/den (Malé domácí zvíře, pouze po předchozí dohodě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 200–600 Kč/noc/auto (parkování v hotelu Thermal: cena 600 Kč/den (kromě období Karlovarského filmového festivalu), parkování na parkovišti Dopravní terminál: 200 Kč/den (platba se hradí přímo na parkovišti))
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat:
Jak daleko jsou Alžbětiny lázně od hotelu Sirius?
Volné termíny jsou ve vačí nabídce zbarvené modře?
Dobrý den,
Alžbětiny lázně od hotelu Sirius jsou 5 min. pěšky. Volné termíny
označena moudrou barvou.
Děkuji a přeji Vám krásný den
Do těch Alžbětiných låzní můžu kdykoliv a kolik zaplatím za vstup
Dobrý den,
tady je aktuální informace o vstupu do bazénu Alžbětiných låzní: https://www.spa5.cz/cs/bazen/informace-pro-navstevniky-bazenu/oteviraci-doba.html
Pokud máte v baličku vstup do bazénového komplexu Alžbětiny lázně, je
to zdarma.
Děkuji.
Prosím berete státní vorscheru,kolík zaplatím za 2 osoby
Dobrý den,
pokud chcete využit státní voucher v hodnotě 4000,– Kč, bohužel to
nejde. Náš hotel poskytuje léčebnou rehabilitační péči, Voucher
4000 Kč lze uplatnit jenom v lázeňském hotelu – který poskytuje
lázeňskou rehabilitační péči.
Nabízíme wellness a regenerační pobyty bez uplatnění statného
lázeňského voucheru.
Předem děkujeme Vám za pochopení a přeji krásný den.
Dobry den, rad bych využil baliček – 4dny ,3noci s 5 procedurami pro dva. Partnerka ma potíže se zady a ja častečně taky. Pokud by jsme chtěli v zaři 16– 19. (čt-ne). V kolik bychom měli přijet,ohledně navštěvy vstupni kontroly lekaře a co konkretního by asi doporučil, pokud se to stihne.Děkuji.Petreček
Dobrý den, pane Petreček
děkujeme Vám za zájem o nás hotel. Pokud máte zdravotní potíže a
potřebujete lékařské doporučení procedur, můžete se zastavit na hotel do
12 hodin 16.09. Ale předem potřebujeme vědět čas příjezdu, aby
naplánovat lékařskou prohlídku. A my podle možnosti pokusíme se ubytovat
Vás na pokoj dříve oficiálního check -in a zdarma.
Přeji Vám krásný zbytek dne.
Dobrý den. Mohu se zeptat v kolik hodin je nástupu do
hotelu? Měli by jsme zájem o 4 dny pro 2 osoby lázeňského pobytu
s 5 procedurami . Pojedeme autobusem do K.Vary tržnice. Jak se dostaneme
k hotelu?
Děkuji Tomíšková z Kolína.
Dobrý den, paní Tomíšková
děkujeme Vám za zájem o nás hotel. V blízkosti našeho hotelu (cca
3 min. pěšky) se nachází zastávka autobusu č.1 (Lázně III-Globus),
který jede přes Tržnice, a taky přes autobusové městské nádraží a
vlakové horní nádraží.
Oficiální nástup máme od 14:00, pokud se zastavíte dříve a pokoj bude
volný, rádi Vás ubytujeme a zdarma.
Přejeme Vám krásný den.
Dobrý den,
rád bych se zeptal jestli jsou welness procedury (zejména masáž) vhodné pro
těhotné.
Děkuji
Dobrý den,
masáž můžeme poskytnout pro těhotné ale ne v 1 trimestru. Taky
doporučili bychom se poradit s doktorem.
Přeji Vám krásný den.
Prosím o tel.cislo.Dekuji.Kralova.
Dobrý den,
tel. recepce +420 353 434 611
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jaké procedury jsou možné v balíčku s 5ti procedurami? Děkuji S pozdravem Lenka Fišerová
Dobrý den paní Fišerová,
procedury určujeme v závislosti na aktuálním zdravotním stavu klienta, dle posouzení lékaře, nebo zdravotní sestry. Nabizime masáže, vodoléčbu, elektroléčbu, limfodrenaži a další…
Přeji Vám krásný den