Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +36 16 104 680 nebo na e‑mailu fo-hotelanna@threecorners.hu – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz kód voucheru s preferovaným termínem.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Upozornění: Z důvodu opatření proti pandemii se v předstihu informujte o dostupnosti pobytu či jednotlivých služeb ve vybraném termínu.
Informace k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Hello, we are planning a trip to Budapest in May and we like your hotel. We
have a few questions for you.
We will pay the hotel in advance but do you require a card reservation or a cash
refund? If so, how much please?
Is it possible to store luggage in your hotel while we are waiting for check in
or waiting for the train to go home after check out? If possible, what is the
price for it?
Is it possible to check in earlier?
Thank you for your answers and we look forward to your hotel.
See you soon!
The Three Corners Hotel Anna*** Superior
Dear Stefan,
Thank you for your interest in our hotel!
In case of prepayment, we do not need any credit card guarantee.
The tourist tax, which is 4% of the room rate should be settled here at the
reception.
Unfortunately, we cannot guarantee the check-in earlier than 14:00, this request
also depends on our current availability.
However, in our luggage room you can leave your bags before the check-in and
after the check-out as well, as long as you wish.
This service is free of charge.
If you require any further assistance, please do not hesitate to contact me.
We are looking forward to welcome you here!
Best Regards,
Bálint Sütő
Front Office Manager
Jiří H
Dobrý den, prosím o informaci ohledně parkování. Děkuji velice
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří, parkoviště má omezené množství míst a poplatek je
účtován po dohodě s hotelem. Pro bližší informace vám tedy poradíme
kontaktovat přímo hotel na tel. +36 16 104 680 nebo na e‑mailu fo-hotelanna@threecorners.hu.
Pěkný den, Kačka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hello, we are planning a trip to Budapest in May and we like your hotel. We have a few questions for you.
We will pay the hotel in advance but do you require a card reservation or a cash refund? If so, how much please?
Is it possible to store luggage in your hotel while we are waiting for check in or waiting for the train to go home after check out? If possible, what is the price for it?
Is it possible to check in earlier?
Thank you for your answers and we look forward to your hotel.
See you soon!
Dear Stefan,
Thank you for your interest in our hotel!
In case of prepayment, we do not need any credit card guarantee.
The tourist tax, which is 4% of the room rate should be settled here at the reception.
Unfortunately, we cannot guarantee the check-in earlier than 14:00, this request also depends on our current availability.
However, in our luggage room you can leave your bags before the check-in and after the check-out as well, as long as you wish.
This service is free of charge.
If you require any further assistance, please do not hesitate to contact me.
We are looking forward to welcome you here!
Best Regards,
Bálint Sütő
Front Office Manager