Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Fotoobraz z vlastní fotografie: malířské plátno napnuté na dřevěném rámu
Hodnocení podniku Centrum digitálních služeb Mino
Vstřícné a rychlé jednání při řešení problému s nahráním fotky.
Malá kapacita na stránkách dodavatele pro nahrání dostatečně kvalitní fotografie.
Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení.
S pozdravem Team CDSM.cz
Služby Centra digitálních služeb MINO jsem využíval opakovaně. Vždy jsem byl spokojen a jejich práci hodnotil kladně. Tento konkrétní produkt, obraz na plátně rozměr 30 × 45 cm jsem ale objednal poprvé a bohužel jsem tentokrát velice zklamán. K objednávce jsem jako vždy použil jejich online editor. Odesílal jsem objednávku kde se v editoru jevil obraz přes celé plátno. Toto jsem opravdu pečlivě kontroloval, protože v jednu chvíli se v editoru objevilo že bude vytištěno jen půl obrazu. Vzhledem k předchozím dobrým zkušenostem jsem si bohužel neudělal printscreen obrazovky před odesláním, K mému překvapení byl na vyzvednutém plátně vytištěn malý obraz s velkými bílými okraji. Myslím že nikdo by si neobjednal velké a drahé plátno pro malý obraz, který si může nechat vytisknout na menší plátno za poloviční cenu. Chápu že software nemusí vždy fungovat fungovat zcela spolehlivě, ale myslím že v případě že objednaný produkt vypadá z pohledu zpracovatele nestandardně, bylo by dobré dát dodatečný dotaz před vyhotovením objednávky. Rozumím tomu že toto nelze dělat u každé fotografie, ale zrovna u obrazu za který si bez slevy účtují 545,– Kč, by jeden email mohl předejít zklamání a nepříjemnostem. Při vyzvednutí mi žádná náprava nabídnuta nebyla. Jen omluva za selhání software a rada že příště mám napsat do poznámky že obraz má být na celé plátno i když při odeslání tak objednávka vypadala. Nyní mám tedy doma obraz který mohu akorát tak vyhodit, protože na stěnu kde všechny ostatní obrazy jsou přes celé plátno se v tomto provedení naprosto nehodí. Z tohoto důvodu musím tentokrát dát záporné hodnocení.
Dobrý den,
velice nás mrzí, že nejste s obrazem spokojen, po prověření dat jsme zjistili, že bohužel došlo k nedorozumnění a obraz měl být vytištěn na celou plochu. Reklamací se samozřejmě budeme zabývat, zašlete nám ji prosím ještě písemně na info@cdsm.cz, abychom mohli zahájit reklamační řízení.
Omlouváme se za způsobené komplikace.
S pozdravem Team CDSM.cz
Všechno v pořádku
Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení.
S pozdravem Team CDSM.cz