Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
5* luxus v polských Beskydech: zbrusu nový hotel, snídaně či polopenze a neomezený wellness, dětské herny
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 334 434 800 nebo e‑mailem na rezerwacja@crystal-mountain.pl.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Druhé dítě do 12,9 let: doplatíte na místě
- Dětská postýlka: 50 PLN/noc (nutná rezervace předem)
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je možné spojit dva termíny za sebou (v polovině listopadu, kdy jsou pouze 3denní pobyty)? Rádi bychom v hotelu strávili nejméně 4 noci.
Dobrý den, Hano. Doporučím Vám, zakoupit vouchery bez termínu a následně kontaktovat poskytovatele. Poskytovatel Vám ověří, zda jsou dostupné kapacity. Voucher bez termínu (tzv. otevřený voucher) lze stornovat v zákonné 14 denní lhůtě od zakoupení. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zdali se dá v hotelové restauraci
najíst (oběd, večeře) i když nemám zakoupenou polopenzi.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Martine. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, určitě to lze. Hotel má k dispozici restauraci typu A'la Carte a je otevřená 13:00 – 23:00. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobry den na strankach hotelu pisou ze je mozny check in drive za priplatek ale nepisou kolik.Radi bychom zjistili kolik by se priplacelo za check in ve 14:00 misto klasickych 16:00.dekuji
Dobrý den, Lucie. Podařilo se mi pro Vás získat odpověď přímo od poskytovatele. Dřívější check-in je možný po domluvě s recepcí. Fixní cena s příplatkem není. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, z mé strany možná opakujici se dotaz, ale bohuzel nenašla jsem adekvátni odpoveď. Rodina a dve deti, jedno ma 1 rok druhé 4. Jedno na pristylce zdarma a to druhe kdyz zadám tak zustava stále stejna cena za pobyt. Takže pokud miminko bude spat s nami, nebo mame vlastní cestovní postylku Nemusím si od hotelu pujcovat postylku za 50zl? Dekuji.
Dobrý den, Michaelo. Podařilo se mi pro Vás získat odpověď přímo od poskytovatele. Postýlka 50 PLN/noc – i druhé dítě do 4,9 let je zdarma (pokud mají svou postýlku či spí také s rodiči v posteli). S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
raději jsem si psala do hotelu a bylo mi řečeno, že cena za dětskou
postýlku je 50 PLN za den. Obě děti do 4 let by měly být zdarma. Parkovat
lze pouze na placeném parkovišti. Takto mi to napsali z hotelu. Zajímalo by
mě, proč mi tedy ze Slevomatu (pane Tomáši) tvrdíte něco jiného…
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Aneto. Podařilo se mi pro Vás získat odpověď přímo od poskytovatele. Postýlka 50 PLN/noc – i druhé dítě do 4,9 let je zdarma (pokud mají svou postýlku či spí také s rodiči v posteli). S přáním krásného dne, Karel
Reagují na předešlé dotazy.
Email vámi napsaný je neplatný, platný je tenhle: rezerwacja@crystal-mountain.pl
Věc druhá: Dítě 1 rok a 3 roky jsou zdarma bez nároku na
lůžko.(Zjištěno přes hotel) . Takže když si zaplatím 50zl.za dětskou
postýlku,tak budu taky ráda, když to bude 50zl.za pobyt jak uvádíte.Na
booking.com účtují 50zl./den.
A to placené parkoviště by mě taky zajímalo, někdo píše, že se dá
parkovat zdarma před hotelem podél lesní cesty a někdo zase uvádí, že
parkování v hotelu je jediná možná varianta.
Děkuju za objasnění či doplnění informací.
Dobrý den, Ivano. Podařilo se mi pro Vás získat odpovědi od poskytovatele. Dle ověřených informací, postýlka je s poplatkem 50PLN/noc. Druhé dítě do 4,9 let je zdarma (pokud má svou postýlku či spí také s rodiči v posteli). Parkoviště je za 40 PLN/noc u hotelu. Pokud chcete parkovat kdekoliv jinde, je to již čistě na Vás, jak se zařídíte. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, jde pobyt uhradit z fondu FKSP?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Ivano, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda bych připlácela něco za druhé dítě. Mám dvě
děti (3 roky a druhému 1 rok). Není mi jasné, zda i za takto malé dítě
bych musela něco doplatit, popř. kolik by stál tento pobyt se dvěmi dětmi.
Jedno dítě by s námi spalo na lůžku, druhé v postýlce. Dále není
jasná cena za postýlku. Jedná se o cenu za noc nebo za pobyt? Lze parkovat
i mimo placené parkoviště? Děkuji.
Dobrý den, Aneto, dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči je ubytováno zdarma, ale za druhé dítě do 12,9 let: doplatíte na místě. Dětská postýlka je za příplatek 50 PLN (nutná rezervace předem), jedná se o cenu za celou dobu pobytu. Parkování v hotelu je za příplatek, který činí 40 PLN/den. Pokud si přejete parkovat mimo placené parkoviště, to je již na Vás, tuto situaci si každý řeší individuálně. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
v popisu voucheru je napsáno dítě do 3,9 let zdarma a druhé se doplatí na
místě. Když ale zadám 2 děti (3roky a druhé dítě 5 let) tak se mi
automaticky zvedne cena voucheru. Je to tedy konečná cena nebo budu ještě
něco doplácet?
Děkuji
Dobrý den, Nikolo, dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči: zdarma. Druhé
dítě do 12,9 let: doplatíte na místě. Pokud si během objednávky
v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za
ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte
za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před
zakoupením voucheru kapacitu hotelu. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, pro parkování platí standartní taxa 40 pln/noc? Nebo je při voucheru zvýhodněná sazba? Děkuji.
Dobrý den, Pavle ve všech případech platí taxa 40 PLN/den. Pěkný den
Dobrý den, v případě zakoupení pobytů a následného např. zavření hotelu z důvodu COVIDu, byly by vráceny peníze za voucher? Děkuji
Dobrý den, Pavle, o své finance se bát nemusíte. Situace se vždy řeší individuálně ve spolupráci s provozovatelem na základě aktuální situace a vládních nařízení. Může se jednat o prodloužení délky platnosti voucheru, navrácení financí, kreditů, případně jiné zákonné řešení. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, chci se zeptat jak postupovat v případě, že bychom chtěli jet s přítelem (19 let) a já (17 let), samozřejmě s písemným souhlasem rodičů, avšak kdybych při objednávce zadala 1 dospělý a 1 dítě 17 let, cena se automaticky zvýší na 2 dospělí+1 dítě.
Dobrý den, Nikolo, je potřeba, abyste nejdříve kontaktovala hotel pro ověření volného termínu, kde zároveň nahlásíte Váš věk a věk Vašeho přítele. Z hotelu Vám rádi poskytnou bližší informace k možnosti ubytování a varianty objednání voucheru. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, je na pokoji fén a varná konvice?
Děkuji za informaci :)
Dobrý den, Nikolo, děkuji Vám za dotaz. Na pokoji je k dispozici varná konvice i fén na vlasy. S přáním krásného dne, Karel
Dobry den,
Chtela bych se zeptat, jestli pri nabidce dvouluzkoveho pokoje je myslena
manzelska postel? Dekuji
Dobrý den, Lenko, ano, jedná se o pokoj s manželskou postelí, každopádně pro ujištění si můžete napsat tuto informaci při objednávání pobytu do kolonky ,,Poznámky". Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
Jako prosím učinit objednávku pro pobyt s polopenzí. Ale jsme 3dospely a
1 dítě???
Já s manželem a syn 18let, dcerka 11let.
Děkuji
Dobrý den, Jano, nabídka je koncipována pro 2–3 osoby. Pokud požadujete přistýlku, tak prosím kontaktujte přímo hotel na e-mailu:rezerwacja@crystal-mountain.pl či tel.+48 33 443 48 00. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi to vyřešíme za Vás. Pokud bude možnost přistýlky, nejmladší dítě zadejte do poznámky a doplatíte za něj na místě. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den .
Jsme 2 dospělí a 3 děti ve věku 6,4 a 1 rok. Zadat jdou pouze dvě
děti.
Když bych tedy zadala do poznámky nejmladší 1 rok a připlatila si dětskou
postýlku,tak mám dvě nejmladší děti zdarma?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na provozovatele na e-mailu:rezerwacja@crystal-mountain.pl či tel. +48 33 443 48 00. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi to vyřešíme za Vás. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, domluvíme se v hotelu český.?
Dobrý den, personál v hotelu hovoří anglicky či polsky. Česky tedy v hotelu bohužel neumí, nicméně polština je v mnoha věcech podobná češtině, proto věřím, že se jist domluvíte. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
našli jsme na Slevomatu vaši nabídku pobytu. Zvažujeme pobyt v termínu
13.-15.10. a chtěli jsme jet tři dospělí.
Mohu se zeptat, proč v pokoji dvě osoby mají cenu 6090Kč a tři osoby
9670Kč, což je za třetího o 535Kč více??
Většinou třetí osoba na pokoji má cenu naopak nižší…
Děkuji a přeji hezké dny
Simona
Dobrý den, Simono, ceny voucheru je vždy nastavována po vzájemné domluvě mezi námi a poskytovatelem na základě různých faktorů. V rámci této nabídky se po zadání kritérií cena vypočítá automaticky a je tedy možné, že pro 3 osoby je pobyt v přepočtu na osobu dražší. Nicméně věříme, že stále se jedná o výhodnou nabídku a nebudete zklamáni. Děkujeme za pochopení. Pěkný den, Kačka :)
Dobry den,muzu zakoupit a spojit dva vouchry a tim prodlouzit pobyt?Nelze totiz rezervovat pobyt od pondelka do patku.Dekuji
Dobrý den, Andreo, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na hotel na e-mailu:rezerwacja@crystal-mountain.pl či tel.+48 33 443 48 00. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz, rádi to za Vás vyřešíme. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, lze k nabídce Podzim se snídaní dokoupit má hotelu polopenzi? Děkuji
Dobrý den, Tomáši, zde nabízíme i nabídku Podzim s polopenzí. Pokud jste, již zakoupil Podzim se snídaní a rozhodl se pro polopenzi, v tomto případě můžete individuálně kontaktovat hotel na e-mailu:rezerwacja@crystal-mountain.pl či tel.+48 33 443 48 00 a domluvit se přímo s provozovatelem. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz, rádi to za Vás vyřešíme. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobry den,jsou k dispozici zupany.?dekuji
Dobrý den, Kateřino, ano, v pokoji Classic jsou župany k dispozici. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaká je otvírací doba whellnes centra? děkuji
Dobrý den, Libore, Akvapark Blue Lagoon je otevřený denně od 9.00 do 21.00 hod. Plavecký bazén Black Pool denně od 8.00 do 20.00 hod. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, má ten to hotel v nabídce i masáže?
Dobrý den, Kamile, ano, v hotelu si můžete nad rámec voucheru připlatit i nějakou masáž. Bližší informace naleznete přímo na webových stránkách hotelu https://www.crystal-mountain.pl/cz/dr_irena_eris_beauty_partner/cat/3690#zabiegiSpa. Pěkný den :) Kačka
Dobrý večer, chceme se zeptat… Jsme 2 dospělí a 2 děti, 12 a 15 let. Jaké jsou možnosti ubytování, nejde nám zadat všechny 4 osoby. Děkuji Mohylová
Dobrý den, Moniko, u této nabídky je možné zakoupit voucher max. pro 3 osoby, avšak poradíme vám obrátit se ve vašem případě přímo na hotel Crystal Mountain na e-mailu:rezerwacja@crystal-mountain.pl nebo na tel. +48 334 434 800. , kde se můžete konkrétně domluvit, zda by bylo ve vámi vybraném termínu možné přidat nad rámec voucheru další osobu a jaký by byl případný doplatek. Pěkný den, Kačka
Dobrý den, je možné přijet na pobyt se 2-ma pejsky?
Dobrý den, Ivano, pobyt s pejsky je v hotelu možný. Příplatek činí 50 PLN. Doporučujeme však se předem na pobytu s domácími mazlíčky domluvit přímo v hotelu. Pěkný den :) Kačka
Dobry den, mame oba ukoncene ockovani, je i tak potrebny test. Dekuji
Dobrý den, Dano :)
aktuální informace o opatřeních v Polsku najdete zde (https://www.mzv.cz/warsaw/cz/zpravy_a_udalosti/zmeny_v_podminkach_cestovani.html).
Dle nich aktuálně není nutné při ukončeném očkování podstupovat
testy.
Pěkná den :)
Dobrý den. Prosím jaká je teplota venkovního Infinity bazénu a jsou některé bazény termální? Děkuji Eva
Dobrý den, Evo, teplota venkovního bazénu Infinity závisí na venkovní teplotě, avšak je možné bazén ohřát až o 10 stupňů. V hotelu bohužel termální bazény nemají. Pěkný den, Kačka
Dobrý den,
prosím proč mi nejde u nabídky Podzim s polopenzi, vybrat termín
v listopadu? Konkrétně od 17.11 (středa) –21.11 (neděle). Je tento
termín v této délce pobytu možný?
Děkuji
Dobrý den, Hano, nabídky podzim se snídaní či s polopenzí jsou pouze s platností do 16.10. Nabídka podzim se snídaní a lahví vína má platnost až do 22.12, ale voucher je možné využít jen ve všední dny (neděle až pátek). Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den. Odpověděli jste Olze, že není možné koupit pobyt na více
jak 5 nocí – tj. jen od Ne – Pá. Toto omezení máte ale jen u pobytu
se snídaní a lahví vína.
U pobytu jen se snídaní bez vína a u pobytu s polopenzí toto omezení
chybí a navíc je tam možnost u obou nabídek nákupu na 7 nocí… Tím
tedy vychází nákup i přes víkend… Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den, Petře, děkujeme za upozornění, omezení je pouze u nabídky Podzim se snídaní a lahví vína, týkající se omezení, kde nelze nastoupit v pátek, ale pouze od neděle – pátku. Jak píšete, u ostatních nabídek toto omezení není, zde lze zakoupit pobyt, až na 8 dní. Omlouváme se, Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
ráda bych se zeptala jak to bude když přijedu s dvěmi dětmi, 1r a 3r? Při
zadávání a přepočítávání ceny, se nic nenavyšuje, tudíž jsou obě
děti zdarma, když jsou obě do věku 4,9? A jak je to v tomto případě se
stravou? Když bychom vybrali polopenzi, bude mít alespoň to starší 3-leté
dítě nárok na stravu, nebo lze pro něj v hotelu doplatit pouze jídlo?
Děkuji za informace. S pozdravem A. Š.
Dobrý den, Adriano, ano jak píšete děti jsou do 4,9 let zdarma. Ohledně stravy pro dítě, prosím kontaktujte přímo hotel na e-mailu: rezerwacja@crystal-mountain.pl či tel.+48 33 443 48 00. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
Také by mne zajímalo jak je to zde s covidem? Test budeme mít, po příjezdu
zpět do ČR musíme do karantény? Děkuji
Dobrý den, Veroniko, aktuální informace o situaci v Polsku, naleznete zde:https://covid.gov.cz/situace/dovolena-2021/polsko. Případně ohledně dotazů týkající se situace o Covidu-19, můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu:rezerwacja@crystal-mountain.pl či tel. +48 33 443 48 00. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,prosím jak je to s covid opatřením? Je potřeba test?děkuji,Lipensky
Dobrý den, Ondřeji, je potřebný doklad o negativním výsledku testu
provedeném v ČR:
antigenní test i PCR test nesmí být starší než 48 hodin,
potvrzení o negativním testu je vyžadováno ve formě digitálního EU COVID
certifikátu. Aktuální informace o Polsku, naleznete zde:https://covid.gov.cz/situace/dovolena-2021/polsko.
Případně ohledně dotazů týkající se situace o Covidu-19, můžete
kontaktovat přímo hotel na e-mailu:rezerwacja@crystal-mountain.pl či tel.
+48 33 443 48 00. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím
jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Krásný
den, Tomáš :)
Dobrý den. Jak to je, když chceme jet 2 dospělý a dvě děti 8 a 13 let. Děkuji
Dobrý den, Jano, nabídka je koncipována pro 2–3 osoby, v případě zájmu o pokoj ve 4 osobách, kontaktujte prosím přímo hotel na e-mailu: mailto:rezerwacja@crystal-mountain.pl či tel. +48 33 443 48 00. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
je v hotelu možný pobyt se psem – malý, vychovaný
Dobrý den, Hanko, domácí zvířata jsou za příplatek 50 PLN/noc. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
je možné voucher využít 10.-11.9? V omezení je poznámka, že platí jen
neděle-pátek, ale v online rezervačním kalendáři je možné vybrat tento
termín.
Děkuji za informaci
Dobrý den, Olgo, omezení se týká pouze varianty Podzim se snídaní a lahví vína. U ostatních nabídek, lze voucher využít od 10–11.9. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, je možné přijet s 3mi dětmi? 8 a 5 let + 0,5 roku? Tzn. dvě přistýlky, nejmladší bude s námi? Děkuji RŠ.
Dobrý den, Romane, nabídka je pro 2–3 osoby, takže pokud zvolíte 2 dospělé + 1 dítě, stačí připlatit pouze jedna přistýlka. Dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči: zdarma. Druhé dítě do 12,9 let: doplatíte na místě. Kdyby jste si přáli dětská postýlka: 50 PLN (nutná rezervace předem). Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu. Kapacitu si můžete ověřit na e-mailu: mailto:rezerwacja@crystal-mountain.pl či tel. +48 33 443 48 00. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, kolik má hotel pokojů ,podle balkonů jich musí být moc🙂,neumím si představit, že se tolik lidí vejde do restaurací. Jedeme příští víkend,tak se těšíme,ale i obáváme 🙂 děkuji za odpověď Jitka
Dobrý den, Jitko, kapacita hotelu je očividně velká, každopádně pokud si přejete ověřit informaci u provozovatele o konkrétní počet pokojů, není zde problém a tuto informaci Vám rádi prověříme. Restaurace je samozřejmě kapacitně zajištěná a pokud si přejete můžete si v individuálně zajistit rezervaci stolu, přímo v restauraci. Přejeme Vám příjemný pobyt a krásný den, Tomáš :)