Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu reservations@spahoteldevin.cz nebo na tel. +420 354 470 400.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, jak je možné, že v nabídce máte pobyt za 5990 s 5×
procedurou a na místě procedury jsou jen dvě. S tím, že nám bylo
řečeno, že bychom museli mít ubytování na 7 dní abychom měli 5×
proceduru, v tom případě je potom cena někde jinde.
Spa Hotel Děvín
Dobrý den.
Děkuji za Váš komentář. Bohužel neznám Vaše jméno ani termín
pobytu,abych mohla výše uvedenou skutečnost prověřit. Mohu poprosit
o info,kdo nebo kde( jaké oddělení v hotelu) Vám sdělili,že máte nárok
pouze na 2 procedury?
Naše vrchní sestra má tento týden dovolenou, z tohoto důvodu nemáme
možnost s ní vzniklou situaci konzultovat.
Je nám opravdu líto této vzniklé situace,vše budeme řešit jakmile se
vrchní sestra z dovolené vrátí.
S pozdravem
Hedvika Stehlíková, front office and reservations manager
Nikola Přechová
Dobrý den,
chci se zeptat, zda je u Vás možný pobyt s malým psem? Případně za
jakou cenu? Děkuji. Přechová
Slevomat.cz
Dobrý den, Nikolo, příplatek za domácí zvířata činí 135 Kč/noc.
Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Hudačinová
Dobrý den, je součástí pokoje typu Superior také televize?
Děkuji
Spa Hotel Děvín
Dobrý den.
Televizory máme v každé kategorii pokoje.
S pozdravem
Hedvika Stehlíková,odd.rezervací
Renata Bubancová
Dobrý den, jen se chci zeptat zda mají pokoje SUPERIOR také balkon?
Slevomat.cz
Dobrý den, Renato, tuto informaci si můžete ověřit přímo
u provozovatele na e-mailu: reservations@spahoteldevin.cz
či tel.+420 354 470 400. Krásný den, Tomáš :)
Spa Hotel Děvín
Dobrý den.
Pokoje kategorie Superior balkony nemají,pouze kategorie Superior plus,Suite a
některé pokoje De Luxe.
S pozdravem
Hedvika Stehlíková,odd.rezervací
Tonda Přibyl
Dobrý den. Je možnost dokoupení večeře , popřípadě polopenze. Děkuji
za odpověď. S pozdravem Antonín Přibyl
Spa Hotel Děvín
Dobrý den, ano večeři si můžete dokoupit na recepci za poplatek 240,–
Kč/osoba/den.
Přeji pěkný den
Markéta Küsdül
E-commerce coordinator
Spa Hotel Děvín
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jak je možné, že v nabídce máte pobyt za 5990 s 5× procedurou a na místě procedury jsou jen dvě. S tím, že nám bylo řečeno, že bychom museli mít ubytování na 7 dní abychom měli 5× proceduru, v tom případě je potom cena někde jinde.
Dobrý den.
Děkuji za Váš komentář. Bohužel neznám Vaše jméno ani termín pobytu,abych mohla výše uvedenou skutečnost prověřit. Mohu poprosit o info,kdo nebo kde( jaké oddělení v hotelu) Vám sdělili,že máte nárok pouze na 2 procedury?
Naše vrchní sestra má tento týden dovolenou, z tohoto důvodu nemáme možnost s ní vzniklou situaci konzultovat.
Je nám opravdu líto této vzniklé situace,vše budeme řešit jakmile se vrchní sestra z dovolené vrátí.
S pozdravem
Hedvika Stehlíková, front office and reservations manager