Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Termín pobytu si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu: hotel@maltezskykriz.cz nebo na telefonu +420 353 169 011. Při rezervaci uvádějte kód voucheru. Před zakoupením voucheru doporučujeme ověřit dostupnost vybraného termínu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, jak daleko je Váš hotel od vlakového nádraží? Děkuji
Dobrý den, Evo, podle https://www.google.com/maps, je vlakové nádraží od hotelu cca 2,7km. Pěkný den, Tomáš :)